ویژگی‌های Sphero Mini Activity Kit - تکفارس 
ویژگی‌های Sphero Mini Activity Kit - تکفارس 
ویژگی‌های Sphero Mini Activity Kit - تکفارس 

ویژگی‌های Sphero Mini Activity Kit

مسلم رفیعی
۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - 13:00
ویژگی‌های Sphero Mini Activity Kit - تکفارس 

Sphero؛ که یک شرکت یادگیری مبتنی بر روباتیک و STEM (علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات) است، در روز جمعه از کیت فعالیتی جدید خود رونمایی کرد که هدف آن، مفرح کردن کدنویسی برای کودکان است. Mini Activity Kit که در تاریخ ۱۰ مهر (۲ اکتبر) با قیمت ۷۹٫۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود، شامل یک توپ و لوازم جانبی روباتیک شرکت Sphero است که می‌توان آن‌ها را در مارپیچ‌ها، تونل‌ها و سایر موارد دیگر مونتاژ نمود. Sphero همچنین اعلام کرد که این کیت دارای ۱۵ کارت فعالیت متفاوت است و هرکدام از آن‌ها، دستورالعمل‌های گام‌به‌گام را ارائه می‌دهند.

پل بربریان (Paul Berberian)، مدیرعامل Sphero گفت:

Mini Activity Kit، ربات محبوب Mini ما را به همراه یک تجربه مقرون‌به‌صرفه جهت یادگیری در خانه، که در واقع آینه درس‌های مدرسه نیز هست، یک قدم رو به جلوتر می‌برد. ما می‌خواهیم به بچه‌ها و والدین آن‌ها ابزارهای بیشتری جهت ایجاد، اکتشاف و اختراع بدهیم.

باتری مینی ربات به مدت ۴۵ دقیقه می‌تواند دوام بیاورد و همچنین این ربات به ژیروسکوپ، شتاب‌سنج و چراغ‌های LED نیز مجهز است. این شرکت اعلام کرد که انواع مینی بازی‌ها، حالت‌های مختلف حرکتی و همچنین امکان تغییر رنگ چراغ‌های LED، همگی در اپلیکیشن Sphero Play موجود هستند. کودکان همچنین قادر خواهند بود که از تاریخ ۲۵ شهریور (۱۶ سپتامبر) حالت مبتنی بر کدنویسی Block Drive را امتحان نمایند؛ این حالت در واقع یک مقدمه دوستانه جهت معرفی کدنویسی رباتیک است.

در هنگام استفاده از کیت Sphero Mini Activity Kit، بازیکنان با ترسیم مسیرها و سپس انتقال به بلوک‌های خراش اولیه، کار خود را شروع می‌کنند. شرکت Sphero می‌گوید که کودکان سرانجام می‌توانند برنامه‌های متنی JavaScript خود را با استفاده از اقدامات، کنترل‌ها، عملیات و سایر موارد دیگر این کیت بنویسند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید