اقامه دعوا علیه T-Mobile - تکفارس 
اقامه دعوا علیه T-Mobile - تکفارس 
اقامه دعوا علیه T-Mobile - تکفارس 

اقامه دعوا علیه T-Mobile

مسلم رفیعی
۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - 12:00
اقامه دعوا علیه T-Mobile - تکفارس 

مقامات شهر نیویورک در حال شکایت از T-Mobile هستند و ادعا می‌کنند که این شرکت با استفاده از شیوه‌های فریب‌کارانه تجارت، هزاران بار قانون حمایت از مصرف‌کننده را نقض کرده است.

طبق گفته‌ها، T-Mobile و شرکت تابعه آن، یعنی Metro و همچنین سایر نمایندگی‌های مجاز این شرکت، از طریق چندین روش، حقوق مصرف‌کنندگان را نادیده گرفته‌اند. پس از یک سال تحقیق طولانی، مقامات این شهر می‌گویند که شواهدی را به‌دست آورده‌اند که نشان می‌دهد حداقل در ۲۱ مورد، T-Mobile و Metro تلفن‌های استفاده شده را به مشتریانی متقاضی تلفن‌های نو تحویل داده‌ و مرتباً هزینه مشتری‌های خود را نیز افزایش داده‌اند.

این دادخواست ادعا می‌کند که برخی از فروشگاه‌های شرکت Metro، تلفن‌ها را با تخفیف می‌فروختند، سپس به‌طور غیرقانونی، مالیات را به هزینه‌های پیش‌تخفیف اضافه می‌کردند. مقامات نیویورک همچنین شرکت Metro را به دریافت هزینه‌های اضافی، آن‌هم بدون رضایت مشتریان متهم می‌کنند.

به گفته این مقامات، Metro ضمانت بازگشت ۳۰ روزه را در وب‌سایت خود تبلیغ می‌کند، اما در پرینت صورت‌حساب، نوشته شده که آن‌ها فقط ضمانت هفت روزه را برای خریدهای فروشگاهی منظور می‌نمایند. تلفن‌های این شرکت فقط در فروشگاه‌ها قابل خریداری هستند.

سخنگوی T-Mobile طی بیانیه‌ای اظهار کرد:

ما این اتهامات را بسیار جدی می‌گیریم و تحقیقات را ادامه می‌دهیم تا بتوانیم به مقامات نیویورک پاسخ‌های لازم را بدهیم. اگرچه ما در حال حاضر نمی‌توانیم درباره این ادعاها اظهارنظر کنیم، اما آنچه که در اینجا می‌بینیم این است که این ادعا‌ها کاملاً مغایر با صداقت تیم ما و تعهد آن‌ها جهت مراقبت از مشتریان روزانه است.

مقامات نیویورک از دادگاه می‌خواهند تا شیوه‌های فریب‌کارانه T-Mobile را دریابد و همچنین میزان استفاده از این شیوه‌ها را مبنای مجازات‌های مالی این شرکت قرار دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید