دوربین گلکسی S11 فوق‌العاده خواهد بود - تکفارس 
دوربین گلکسی S11 فوق‌العاده خواهد بود - تکفارس 
دوربین گلکسی S11 فوق‌العاده خواهد بود - تکفارس 

دوربین گلکسی S11 فوق‌العاده خواهد بود

علی اسکندری
۴ شهریور ۱۳۹۸ - 23:31
دوربین گلکسی S11 فوق‌العاده خواهد بود - تکفارس 

سامسونگ همیشه یکی از برترین شرکت‌های فعال در بخش تکنولوژی بوده و به احتمال زیاد در دهه‌های آینده نیز این لقب را در اختیار خواهد داشت. این شرکت در حال حاضر به تولید گوشی‌های هوشمند، دستگاه‌های دیجیتال و حتی کشتی‌های مختلف می‌پردازد. در حقیقت سامسونگ به بازارهای بسیاری وارد شده و کالاهای خود را به قصد دریافت سهم بیش‌تری از بازار مورد نظر طراحی و عرضه نماید. این موضوع در مورد بازار موبایل‌های هوشمند نیز صدق می‌کند. این شرکت هر سال با معرفی از مدل‌های جدید سعی دارد محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برند در دنیای گوشی‌های هوشمند باقی بماند. بی‌شک گلکسی S11 نیز جزو موبایل‌های جذاب سال بعد خواهد بود که نظر بسیاری از کاربران را به‌سمت خود جلب خواهد کرد.

هیچ‌چیز هیجان‌تر از معرفی یک گوشی جدید از طرف یک برند معروف برای خوره‌های تکنولوژی نیست. امسال نیز سامسونگ طبق رسم همیشگی‌اش از گوشی جدید خود با نام گلکسی نوت ۱۰ پرده برداشت. همان‌طور که می‌دانید این موبایل از قابلیت‌های بسیاری بهره می‌برد و از دوربینی جذاب سود می‌جوید. همچنین نمایشگری چشم‌گیر نیز برای این دستگاه تدارک دیده شده تا قادر به دیدن فیلم‌ها و تجربه بازی‌ها باشید و بدون دردسر به خواندن رمان‌های مورد علاقه‌تان مشغول شوید. با این همه گفته می‌شود که نباید در خرید گلکسی نوت ۱۰ عجله کرد. چراکه تنها چند ماه بعد (حدود فروردین‌ماه و اوایل سال میلادی ۲۰۲۰) سامسونگ از یک مدل جدیدترین و بسیار بهتر از گلکسی نوت ۱۰ با نام گلکسی S11 پرده برمی‌دارد. اما سوال اصلی این‌جاست که چرا باید این دستگاه (هنوز نیامده!) را به گلکسی نوت زیبا و کارآمد ترجیح دهیم؟ پاسخ ساده است؛ به‌نظر می‌رسد گلکسی S11 از یک دوربین فوق‌العاده و منحصر به فرد بهره می‌برد. به این ترتیب توصیه می‌کنیم که اگر واقعا طرفدار عکس‌برداری و فیلم‌برداری هستید، برای خرید گلکسی نوت ۱۰ عجله نکنید تا معرفی گلکسی S11 صبر نمایید. شایعات حاکی از آن هستند که این موبایل جذاب این دوربین با دریچه دیافراگم متغیر برخوردار خواهد بود. به این ترتیب هم در محیط‌های تاریک و هم در فضاهای روشن عکس‌هایی بی‌نظیر ثبت خواهید کرد.

دوربین گلکسی S11 فوق‌العاده خواهد بود - تکفارس 

گفتنی‌ست همین‌حالا نیز با کمک گلکسی نوت ۱۰ می‌توان ویدیوهایی با کم‌ترین لرزش گرفت، ولی سامسونگ در گوشی آینده خود می‌خواهید این قابلیت را تا حد زیادی ارتقا دهید و در نتیجه این امکان به شما داده می‌شود که در حال حرکت به ضبط کلیپ‌های جذابی برای کانال یوتیوب‌تان مشغول شوید! با این همه چیزی که گلکسی S11 را تقریبا از تمامی موبایل‌ها متمایز می‌کند، کیفیت لنزهای آن است. شایعات نشان می‌دهند که این موبایل هوشمند از دوربین‌های ۶۴ و ۱۰۸ مگاپیکسلی سود می‌گیرد تا بتوانید به ثبت تصاویری خارق‌العاده بپردازید و حتی کوچک‌ترین جزئیات را نیز ثبت کنید. البته باید توجه کرد که خروجی این لنزها عددی کم‌تر از مقدار مگاپیکسل آن‌ها است. به‌جرات می‌توان گفت دوربین گوشی‌های هوشمند همیشه در مکان‌های تاریک با مشکل روبه‌رو می‌شود و لنز دستگاه نمی‌تواند نور زیادی را جذب کند، اما سامسونگ قصد برطرف کردن این معضل را در گلکسی S11 دارد. به‌نظر می‌رسد گوشی جدید سامسونگ از لنزی باز سود ببرد که می‌تواند حتی در هنگان شب نیز تصاویری روشن و واضح ثبت کند. در حقیقت توصیه می‌کنیم که اگر جزو عاشقان عکاسی هستید، حتما منتظر معرفی گلکسی S11 باشید و پول‌تان را با خرید گلکسی نوت ۱۰ به‌هدر ندهید. از آن‌جا که این مدل جدید از هر لحاظ (مخصوصا دوربین) بهتر خواهد بود.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا محصول سامسونگ می‌تواند فروش زیادی را تجربه کند و کاربران را از خرید گلکسی نوت ۱۰ منصرف سازد؟ آیا در صورت تولید و عرضه این موبایل به بازار کشورمان، حاضر به خرید آن خواهید بود؟ خوشحال خواهیم شد که نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید