افشای نام گوشی‌های A90 5G و A91 سامسونگ - تکفارس 
افشای نام گوشی‌های A90 5G و A91 سامسونگ - تکفارس 
افشای نام گوشی‌های A90 5G و A91 سامسونگ - تکفارس 

افشای نام گوشی‌های A90 5G و A91 سامسونگ

امیر عسگری
۴ شهریور ۱۳۹۸ - 14:30
افشای نام گوشی‌های A90 5G و A91 سامسونگ - تکفارس 

سامسونگ اوایل این ماه گوشی‌های پرچمدار خود، یعنی نوت ۱۰ و نوت ۱۰پلاس را به بازار عرضه کرد. این دستگاه‌ها ویژگی‌های زیادی مانند طراحی جدید، دوربین ارتقاء یافته با سنسور عمق میدان بزرگتر و قلم اس به روز شده دارند.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که سامسونگ پس از درخواستهای بسیار برای این گوشی‌ها در نظر گرفته، قابلیت شارژ سریع است. همراه این گوشی‌ها یک شارژر ۲۵ واتی عرضه می‌شود، اما برای نوت ۱۰پلاس یک شاژر ارتقاء یافته ۴۵ واتی نیز در دسترس است. در حال حاضر نوت ۱۰پلاس و نوت ۱۰پلاس ۵G، تنها گوشی‌های سامسونگ هستند که از شارژ سریع ۴۵ وات پشتیبانی می‌کنند.

به نظر می‌رسد سایت سامسونگ مجارستان با یک غفلت در لیست لوازم جانبی، دو گوشی عرضه نشده سامسونگ، یعنی گلکسی A90 5G و A91 را معرفی کرده است.

افشای نام گوشی‌های A90 5G و A91 سامسونگ - تکفارس 

در قسمت توضیحات دستگاه‌های سازگار با شارژر ۴۵ واتی در کنار نام نوت ۱۰پلاس، نوت ۱۰پلاس ۵G، نام A91 نیز آمده است.ضمن اینکه لیست دستگاه‌های سازگار با شارژر ۲۵ وات شامل A90 5G نیز می‌شود. البته پیش از این و از طریق گواهینامه‌ وای‌فای، نام A90 5G افشا شده بود، اما در رابطه با A91 خبری منتشر نشده بود. اگر A90 5G عرضه شود، تبدیل به اولین گوشی غیر پرچمدار سامسونگ می‌شود که از فناوری ۵G پشتیبانی می‌کند.

طبق شایعات هر دو گوشی دارای یک صفحه نمایشگر ۶٫۷ اینچی و حسگر اثرانگشت داخل صفحه نمایش خواهند بود. ضمن اینکه گفته می‌شود A90 5G از نمایشگر اینفینیتی یو با ناچ قطره‌ای و A91 مانند نوت ۱۰ از ناچ حفره‌ای بهره می‌برند. انتظار می‌رود هر دو گوشی با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ و حداقل ۶ گیگابایت رم عرضه شوند. درباره ساختار دوربین هم احتمالا باید منتظر دوربین سه‌گانه برای هر دو دستگاه باشیم و یکی از دستگاه‌ها نیز دارای فناوری لرزشگیر اپتیکال (Tilt OIS) باشد.

روی کاغذ هر دو گوشی جذاب به نظر می‌رسند. جالب خواهد بود اگر سامسونگ این محصولات را علیه محصولاتی مانند وان‌پلاس که با قیمت‌های بسیار پایین‌تر از گوشی‌های پرچمدار عرضه می‌شوند، وارد بازار کند. در حال حاضر مشخص نیست که این گوشی‌ها چه زمانی و برای چه بازارهایی عرضه می‌شوند، اما شایعات حاکی از یک چارچوب زمانی برای معرفی در ماه اکتبر است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید