مرورگر کرمیوم به بهترین نرم‌افزار تبدیل خواهد شد - تکفارس 
مرورگر کرمیوم به بهترین نرم‌افزار تبدیل خواهد شد - تکفارس 
مرورگر کرمیوم به بهترین نرم‌افزار تبدیل خواهد شد - تکفارس 

مرورگر کرمیوم به بهترین نرم‌افزار تبدیل خواهد شد

بهنام خدابخشی
۲ شهریور ۱۳۹۸ - 12:29
کرمیوم

هم اکنون کمپانی مایکروسافت در تلاش است تا مرورگر Microsoft Edge را در کرومیوم راه‌اندازی نماید اما اکنون بر اساس گفته‌ی کارشناسان، این مرورگر به شدت سبب تخلیه‌ی باتری دستگاه ویندوزی می‌گردد. اکنون مهندسان مایکروسافت در تلاش هستند تا این ایرادات را برطرف نمایند.

مایکروسافت قبلا پیشنهاد کرده بود که فایل‌های موقت را به جای اینکه در فضای دیسک ذخیره‌سازی کنید، در RAM ذخیره نمایید، زیرا از این طریق میزان مصرف انرژی دستگاه شما وقتی که از SSD یا HDD استفاده می‌کنید، به شدت کاهش می‌یابد. اکنون این کمپانی پیشنهاد جدیدی را ارائه داده و آن‌هم استفاده از سیستم پخش صوتی می‌باشد. مایکروسافت اکنون پیشنهاد نموده است که به جای استفاده از بافرهای کوچک، از بافرهای بزرگتر و شتاب‌دهنده‌های سخت‌افزاری صوتی را با استفاده از Windows HTML Media Elements API در برابر رندرهای صوتی نرم‌افزار کنونی بهره ببرید.

مهندسان کمپانی مایکروسافت با بررسی این حرکت می‌توانند تا ۱۵۰ مگاوات در میزان مصرف باتری صرفه‌جویی نمایند که واقعا عدد قابل توجهی است. کمپانی مایکروسافت قبلا کاهش میزان مصرف باتری را در این پروژه متعهد شده است و به احتمال این قابلیت به زودی در ساخت‌های بعدی Chrome و Edge Canary مشاهده گردد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید