اپل ممکن است نسخه‌ی جدیدی از Apple Pencil را معرفی نماید - تکفارس 
اپل ممکن است نسخه‌ی جدیدی از Apple Pencil را معرفی نماید - تکفارس 
اپل ممکن است نسخه‌ی جدیدی از Apple Pencil را معرفی نماید - تکفارس 

اپل ممکن است نسخه‌ی جدیدی از Apple Pencil را معرفی نماید

بهنام خدابخشی
۱ شهریور ۱۳۹۸ - 11:59
Apple Pencil

همانطور که می‌دانید، کمپانی اپل سعی دارد تا چند هفته‌ی آینده از نسل جدید آیفون‌های خود با نام iPhone XI Pro و Pro Max رونمایی به عمل آورد. علاوه بر ایجاد یک فضای مربعی شکل به عنوان محل قرارگیری ماژول دوربین اصلی این دستگاه، گویا اپل ابتکارات جالب دیگری نیز ارائه داده است. همانطور که در خبرها مطالعه کرده‌اید، یکی از ابتکارات اپل، حذف درگاه ورودی کابل لایتینگ می‌باشد.

اکنون براساس رندرهای جدید منتشر شده از آیفون‌های XI Pro و Pro Max توسط Olixar، نشان می‌دهد که اپل قصد دارد نسخه‌ی جدیدی از Apple Pencil را برای پرچمداران ۲۰۱۹ خود معرفی نماید که از نظر سایز و ابعاد در مقایسه با قلم آیپد پرو، کوچک‌تر است. همانطور که در تصاویر پایین مشاهده می‌کنید، در قسمت پشتی قاب محافظ آیفون، علاوه بر یک درگاه مربعی شکل برای دوربین اصلی، دارای یک بریدگی کوچک جهت قرارگیری Apple Pencil نیز می‌باشد.

با تمامی این تفاسیر، هنوز نمی‌دانیم که آیا اپل قصد دارد قلم اختصاصی خود را در داخل جعبه‌ی سری جدید آیفون‌های خود قرار دهد یا آن‌ را به صورت جداگانه به فروش برساند؟! به هرحال، باید تا نیمه‌ی دوم شهریور صبر کرده و مراسم اپل را دنبال نماییم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید