میلیون‌ها حساب کاربری توسط لینکدین بسته شده‌اند - تکفارس 
میلیون‌ها حساب کاربری توسط لینکدین بسته شده‌اند - تکفارس 
میلیون‌ها حساب کاربری توسط لینکدین بسته شده‌اند - تکفارس 

میلیون‌ها حساب کاربری توسط لینکدین بسته شده‌اند

سجاد اسدی
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - 17:00
میلیون‌ها حساب کاربری توسط لینکدین بسته شده‌اند - تکفارس 

روز گذشته اعلام شد که امسال ۲۱٫۶ میلیون حساب کاربری جعلی توسط لینکدین بسته شده است.

سرویس لینکدین تا این لحظه ۶۴۵ میلیون عضو دارد. هرچه جامعه کاربران این سرویس بیشتر می‌شود، لزوم بررسی و کنترل لینکدین بر روی صفحات کاربری جعلی نیز بیشتر می‌شود، چراکه میلیون‌ها متخصص در سرتاسر دنیا در حال استفاده از امکانات لینکدین هستند.

در همین راستا، روز گذشته اعلام شد که امسال لینکدین ۲۱٫۶ میلیون حساب کاربری جعلی را بسته است. همچنین این سرویس از ساخت ۱۹٫۵ میلیون حساب کاربری جعلی در مرحله ثبت نام جلوگیری کرده است. این آمار منتشر شده بسیار نوید بخش است، چرا که در این شرایط، حساب‌های جعلی حتی وارد فضای لینکدین نشده‌اند و از وارد شدن آن‌ها به این سرویس جلوگیری شده است. همچنین آمار‌ها نشان می‌دهد که لینکدین ۲ میلیون حساب کاربری را پیش از گزارش شدن توسط کاربران بسته است. گزارشات کاربران هم بی تاثیر نبوده و ۶۷ هزار حساب کاربری از این طریق بسته شده‌اند. لینکدین از ترکیب توانمندی‌های انسانی و هوش مصنوعی برای مقابله با حساب‌های کاربری جعلی استفاده می‌کند.

مسئول بخش اعتماد و ایمنی در لینکدین گفت:

بسته شدن ۹۸ درصد از کل حساب‌های جعلی از طریق فعالیت‌های هوش مصنوعی و کامپیوتری بوده و تنها دو درصد باقیمانده از طریق بررسی‌های دستی و فردی بسته شده‌اند. هنگامی‌که از ورود حساب‌های جعلی به جمعیت کاربران لینکدین جلوگیری می‌کنیم، در واقع در حال به وجود آوردن فرصت‌های اقتصادی بیشتر هستیم. تعهد داریم تا از هر طریقی امنیت کاربران خود را تامین کنیم و فرصت‌های اقتصادی را در حالی در اختیار کاربران خود قرار دهیم که به طور کامل امنیت آن‌ها را تامین کرده و از آن‌ها پشتیبانی می‌کنیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید