وان‌پلاس ۷T پرو قرار است با پشتیبانی از شبکه اینترنت ۵G عرضه گردد - تکفارس 
وان‌پلاس ۷T پرو قرار است با پشتیبانی از شبکه اینترنت ۵G عرضه گردد - تکفارس 
وان‌پلاس ۷T پرو قرار است با پشتیبانی از شبکه اینترنت ۵G عرضه گردد - تکفارس 

وان‌پلاس ۷T پرو قرار است با پشتیبانی از شبکه اینترنت ۵G عرضه گردد

بهنام خدابخشی
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - 20:58
وان‌پلاس ۷T پرو

مدتی قبل خبرهایی مبنی بر اینکه وان پلاس ۷ پرو، نخستین گوشی هوشمند کمپانی وان‌پلاس با پشتیبانی از شبکه‌ی اینترنت ۵G خواهد بود، منتشر شد ولی اکنون باید بگوییم که به زودی قرار است جانشینی با نام وان‌پلاس ۷T پرو معرفی گردد. در ادامه تصمیم داریم به یک سری از مشخصات ظاهری این دستگاه اشاره داشته باشیم.

هم‌اکنون مدیرعامل کمپانی وان‌پلاس، Pete Lau، در طی مصاحبه‌ای تایید کرد که این کمپانی تا پایان سال جاری قصد دارد یک گوشی دیگر با قابلیت پشتیبانی از اینترنت ۵G معرفی نماید. البته به این موضوع اشاره نکرد که نام دومین گوشی وان‌پلاس ۷T پرو می‌باشد یا خیر؟. دلیل این نام‌گذاری نیز این است که معمولا کمپانی وان‌پلاس پس از گذشت یک دوره‌ی شش ماهه، اصولا یک حرف T به انتهای نام پرچمدار کنونی خود می‌افزاید و به عنوان یک نسل جدید آن را معرفی می‌کند، بر همین اساس، به احتمال زیاد نام سری پرچمدار بعدی این کمپانی وان‌پلاس ۷T پرو خواهد بود. مورد دیگری که مدیرعامل این کمپانی اعلام نکرده زمان معرفی دستگاه می‌باشد، اما در برخی از شایعات اعلام شده است که در تاریخ ۱۵ اکتبر شاهد رونمایی از وان‌پلاس ۷T پرو خواهیم بود.

اکنون هیچ اطلاعاتی در مورد سیستم سخت‌افزاری این دستگاه موجود نیست ولی شایعه شده است که به احتمال زیاد پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس بر روی این دستگاه تعبیه گردد که به گفته‌ی کمپانی کوآلکام همین امر سبب افزایش میزان قدرت دستگاه در بازی‌ها نیز خواهد شد. همچنین این انتظار نیز می‌رود که مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه مشابه با نسخه‌ی قبلی (وان‌پلاس ۷ پرو) باشد.

وان‌پلاس ۷ پرو با یک صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی از نوع AMOLED Quad HD+ همراه با PPI 560 و سرعت تازه‌سازی ۹۰ هرتز معرفی گردیده است، این نمایشگر از وضوح تصویر ۳۱۲۰×۱۴۴۰ و نسبت بدنه به صفحه‌نمایش ۹۳ درصدی برخوردار است. معرفی دو دستگاه در طی یک رویداد روشی است که کمپانی وان‌پلاس از سامسونگ ایده گرفت. همچنین این کمپانی یک قابلیت به نام “Horizon Line” را برای وان‌پلاس ۷ پرو معرفی کرد که وقتی اعلانی در دستگاه نمایش داده می‌شود، لبه‌های گوشی با نوری خاص روشن می‌گردد.

این گوشی هوشمند همچنین به یک دوربین سلفی پاپ‌آپ و یک دوربین اصلی سه‌گانه مجهز می‌باشد. دوربین اصلی این دستگاه ۴۸ مگاپیکسلی همراه با OIS و یک ماژول ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه‌ی ۱۱۷ درچه به عنوان دومین درگاه دوربین است. نکته‌ی دیگری که در مورد این دستگاه مطرح می‎‌باشد، رتبه‌ی ۱۱۱ آن در DxO است که توانسته نسبت به گلکسی اس ۱۰ و گوگل پیکسل ۳ در رده‌بندی بالاتر قرار بگیرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید