اپل واچ سری ۵ همچنان دارای نمایشگر OLED خواهد بود - تکفارس 
اپل واچ سری ۵ همچنان دارای نمایشگر OLED خواهد بود - تکفارس 
اپل واچ سری ۵ همچنان دارای نمایشگر OLED خواهد بود - تکفارس 

اپل واچ سری ۵ همچنان دارای نمایشگر OLED خواهد بود

بهنام خدابخشی
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - 11:29
اپل واچ سری 5

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، نسل جدید اپل واچ در پاییز سال جاری میلادی معرفی خواهد شد و گویا صفحه‌نمایش OLED خود را حفظ خواهد کرد. در نتیجه ژاپنی‌ها قرار است وظیفه‌ی تامین این صفحه‌نمایش را برعهده بگیرند. MacRumors با استناد به یادداشت‌های مینگ-چی کو، اذعان داشت که اپل واچ سری ۵ ماه آینده رونمایی خواهد شد. اپل واچ سری ۴ نیز حدودا یک سال پیش رونمایی شد، در نتیجه انتظار می‌رود که سری جدید این ساعت هوشمند نیز در طی هفته‌های بعدی در ماه سپتامبر به همراه نسل جدید آیفون‌های اپل معرفی گردد.

بر اساس خبرهای منتشر شده از سوی MacRumors، مینگ-چی کو پیش‌بینی کرده بود که LG، غول فناوری کره‌ای، نمایشگرهای OLED نسل بعدی آیفون را عرضه خواهد کرد ولی اکنون بر اساس جدیدترین اطلاعات انتشار یافته؛ کمپانی چینی BOE نیز به احتمال می‌تواند در تهیه‌ی این صفحه‌نمایش مشارکت داشته باشد. بر اساس شایعات، به احتمال اپل واچ سری ۵ از سیستم ردیابی خواب، باتری بزرگتر و ویژگی‌های سلامتی بیشتری برخوردار است. بازهم بر اساس شایعات احتمالا نسخه‌ی ۲۰۲۰ اپل واچ با یک صفحه‌نمایش MicroLED عرضه گردد. کو، قبلا پیش‌بینی کرده بود که این سری از اپل واچ “یک طراحی جدید با پوشش سرامیک” خواهد داشت.

اپل واچ سری ۴ با صفحه‌نمایش‌های ۴۴ و ۴۰ میلی‌متری عرضه شد و از نظر سرعت نیز بسیار سریعتر از Apple Watch 3 می‌باشد. از سایر قابلیت‌های اپل واچ ۲۰۱۸ می‌توان به سیستم تشخیص ارتفاع، الکتروکاردیوگرام و شارژدهی دو روره‌ی باتری اشاره داشت.

کمپانی اپل پس از طرح تمامی این موارد به هیچ عنوان به سوالات افراد پاسخ نداد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید