مشخصاتی از گوشی موتورولا One Zoom منتشر شد - تکفارس 
مشخصاتی از گوشی موتورولا One Zoom منتشر شد - تکفارس 
مشخصاتی از گوشی موتورولا One Zoom منتشر شد - تکفارس 

مشخصاتی از گوشی موتورولا One Zoom منتشر شد

علی اسکندری
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - 22:01
مشخصاتی از گوشی موتورولا One Zoom منتشر شد - تکفارس 

به‌جرات می‌توان گفت صدها شرکت در صنعت موبایل‌های هوشمند فعالیت می‌کنند. تمامی برندها در تلاش‌ هستند تا محصولاتی با کیفیت بالا و جذاب عرضه کنند و سهم بیش‌تری از بازار داشته باشند. با این همه تنها برخی از برندها می‌توانند در این بازار موفق شوند و نظر کاربران را جلب نماید. موتورولا با این‌که نتوانسته در سال‌های اخیر فروش زیادی را تجربه نماید، با این‌ حال قصد ورود جدی‌تر به بازار گوشی‌های هوشمند را دارد. به‌تازگی این شرکت از محصولات جذابی پرده برمی‌دارد که از قابلیت‌های کارآمدی سود می‌جویند. یکی از همین مدل‌ها موتورولا One Zoom نام دارد. گفتنی‌ست این گوشی به‌زودی معرفی خواهد شد.

بی‌تردید تا حالا نام برند موتورولا به گوش‌تان خورده است. این شرکت برای سال‌های متمادی در بخش گوشی‌ها فعال بوده و تا کنون محصولات جذابی را نیز به بازار عرضه کرده است. ولی در سال‌های اخیر به سبب ورود شرکت‌های چینی به بازار و قدرت‌مندتر شدن برندهایی مثل سامسونگ، اپل و هوآوی سهم موتورولا از بازار کاهش چشم‌گیری یافته است. در حقیقت می‌توان گفت این برند به خاشیه بازار رانده شده است و حرفی برای گفتن ندارد. اما موتورولا در حال تغییر این موضوع است. این شرکت با معرفی و عرضه از گوشی‌های هوشمند منحصر به فردی می‌خواهد سهم بیش‌تری از بازار پرسود موبایل‌ها داشته باشد. این مسئله را می‌توان در موتورولا One Zoom مشاهده کرد. این مدل به‌زودی توسط شرکت مذکور معرفی خواهد شد و گفته می‌شود از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برند. مثل هر گوشی دیگری، قبل از مراسم معرفی موتورولا One Zoom نیز شایعات و اخبار زیادی حول‌محور آن منتشر شده است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

قابلیت‌های خاص یک گوشی را از دیگر محصولات بازار متمایز می‌کند. امروزه کاربران بیش‌تر از هر زمان دیگری به‌دنبال این ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد هستند. موتورولا One Zoom بی‌شک از موبایل‌های زیبا و خیره‌کننده بازار خواهد بود. چراکه شرکت تولیدکننده قصد دارد یک لامپ ال‌ای‌دی در قسمت پشتی این گوشی قرار دهد. درست خواندید! موتورولا می‌خواهد در جدیدترین گوشی‌اش یک لامپ کوچک قرار دهد که روی آن لوگوی شرکت قرار می‌گیرد. این موضوع قبلا در دستگاه‌های هوشمند دیگر نیز مثل لپ‌تاپ‌های اپل به‌چشم می‌خورد. اما تا حالا کم‌تر برندی اقدام به انجام این کار کرده است. موتورولا اذعان دارد استفاده از این ویژگی موجب جذاب‌تر شدن موبایلش خواهد شد و فروش آن را افزایش می‌دهد. لامپ ال‌ای‌دی موتورولا One Zoom نیز مصرف بسیار کمی دارد و موتورولا این اطمینان را به شما می‌دهد که استفاده از آن مصرف باتری را افزایش نخواهد داد. اما قابلیت‌های این گوشی هوشمند به این‌جا ختم نمی‌شوند.

مشخصاتی از گوشی موتورولا One Zoom منتشر شد - تکفارس 

طراحی برای بسیاری از مشتریان اهمیت فراوانی دارد. در حقیقت گوشی‌های هوشمند زیبا طبیعتا فروش بیش‌تری را نیز تجربه می‌کنند. این موضوع در مورد موتورولا One Zoom نیز صدق می‌نماید. از این رو شرکت سازنده از یک طراحی مدرن و جذاب بهره برده که نگاه هر کاربری را خیره می‌سازد. در بخش جلویی شاهد یک نمایشگر تقریبا بدون حاشیه هستیم که خواندن رمان‌ها و تماشای فیلم‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌سازد. همچنین نبود حاشیه‌ها اطراف نمایشگر خبر خوبی برای علاقه‌مندان به بازی‌های اندرویدی است. در واقع به‌لطف زبان طراحی موتورولا One Zoom گیمرها می‌توانند بدون مزاحمت به بازی کردن بپردازند. در بخش پشتی نیز موتورولا از رنگی زیبا بهره گرفته که ظاهری خاص به این گوشی می‌بخشد. اما در بخش پشتی ماژول دوربین چهارگانه بیش‌تر از هر المان دیگری خودنمایی می‌کند. به‌جرات می‌توان گفت بهره‌گیری از چهار دوربین در قاب پشتی این امکان را به کاربر می‌دهد تا اقدام به ثبت تصاویری جذاب نماید. گفته می‌شود این دوربین‌ها کیفیت بالایی دارند و یکی از آن‌ها به دریچه دیافراگم نسبتا بازی مجهز شده است. به این ترتیب قادرید تصاویری روشن‌تر ثبت کنید. جدای از این، حتی در شرایط نوری ضعیف و شب نیز قادر به عکاسی خواهید بود که خودش مزیتی بزرگ برای یک گوشی هوشمند است. به‌نظر می‌رسد موتورولا از پردازنده‌ای میان‌رده در موتورولا One Zoom سود بگیرد تا بتوانید طیف وسیعی از بازی‌ها و برنامه‌های فروشگاه گوگل را دانلود و اجرا نمایید. در واقع می‌توانید بیش‌تر کارهای روزمره‌تان را با کمک این محصول انجام دهید.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا موتورولا One Zoom می‌تواند به موفقیت زیادی در بازار دست یابد؟ آیا در صورت عرضه این گوشی به ایران، حاضر به خرید آن خواهید بود؟ آیا از گوشی‌های موتورولا استفاده می‌کنید؟ خوشحال خواهیم شد که نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید