سامسونگ: فریم نوت ۱۰ آلومینیومی است نه استیل ضد خش - تکفارس 
سامسونگ: فریم نوت ۱۰ آلومینیومی است نه استیل ضد خش - تکفارس 
سامسونگ: فریم نوت ۱۰ آلومینیومی است نه استیل ضد خش - تکفارس 

سامسونگ: فریم نوت ۱۰ آلومینیومی است نه استیل ضد خش

سید محمد معلمی
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - 08:00
سامسونگ: فریم نوت ۱۰ آلومینیومی است نه استیل ضد خش - تکفارس 

سامسونگ اوایل هفته جاری از محصولات جدید خود به نام گلکسی نوت ۱۰ رونمایی کرد تا شاهد بهترین تولید این کمپانی کره‌ای باشیم. این دستگاه‌ها دارای نمایشگرهای AMOLED با دوربین سلفی قرار گرفته در ناچ و یک قلم اِس هستند. ضمن اینکه ابعاد این دستگاه‌ها در مدل دارای پسوند “پلاس” به ۷٫۹*۷۷٫۲*۱۶۲٫۳ میلی‌متر و در مدل معمولی به ۷٫۹*۷۱٫۸*۱۵۱ میلی‌متر می‌رسد و وزن هر کدام از آنها به ترتیب ۱۶۷ و ۱۹۸ گرم است تا از این حیث نسبت به مدل سال قبل نوت، هم وزن کمتری داشته باشند و هم ابعادشان به اندازه یک میلی‌متر کوچک‌تر شده باشد. حالا اگرچه این فبلت‌ها ظاهر بسیار جذابی دارند ولی سامسونگ هنگام معرفی آنها و توضیح در مورد مواد سازنده، اشتباهی مرتکب شد.

پس از معرفی، یک ویدیو در مورد گوشی‌های جدید سامسونگ در کانال یوتیوب این شرکت و سایت مربوط به نوت ۱۰ منتشر شد که نشان می‌داد فریم پرچمداران جدید این کمپانی از جنس استیل ضد است. این اتفاق در حالی رخ داد که بهترین محصولات سامسونگ معمولاً از آلومینیوم ساخته می‌شدند و خیلی بعید بود که کمپانی کره‌ای جا پای رقیب سنتی خود یعنی اپل بگذارد و مانند او محصولاتش را بسازد. عجیب‌تر آن‌که در مراسم رونمایی هم اشاره‌ای به فریم استیل ضد خش نشده بود.

اما این اشتباه از کجا نشأت گرفت؟ آن‌طور که کمپانی کره‌ای تأیید کرده، گوشی‌هایی که تولید می‌کند معمولاً آلومینیومی هستند و این اشتباه که در دو جای مختلف روی داد، نشان می‌دهد سامسونگ قصد داشته از استیل ضد خش برای چارچوب پرچمدارانش بهره ببرد ولی در نهایت تصمیم گرفته به همان رویه سابق خود وفادار بماند.

حالا سایت این شرکت بروز، و ویدیوی کانال یوتیوب نیز حذف و ضمن اینکه در کلیپ منتشر شده، سامسونگ به اشتباه خود اشاره کرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید