قابلیت‌های آینده‌ بخش تصاویر اینستاگرام لو رفت - تکفارس 
قابلیت‌های آینده‌ بخش تصاویر اینستاگرام لو رفت - تکفارس 
قابلیت‌های آینده‌ بخش تصاویر اینستاگرام لو رفت - تکفارس 

قابلیت‌های آینده‌ بخش تصاویر اینستاگرام لو رفت

بهنام خدابخشی
۶ مرداد ۱۳۹۸ - 10:31
اینستاگرام

جین وانگ، مهندس طراحی بخش‌های اساسی اپلیکیشن اینستاگرام، در حالی که درگیر بروزرسانی قابلیت‌های اینستاگرام می‌باشد، یک سری تصاویر از ویژگی‌های آینده‌ی بخش تصاویر این شبکه‌ی اجتماعی، پیش از انتشار رسمی آن‌ها، منتشر نمود.

امروز سه قابلیت جدید بخش تصاویر اینستاگرام توسط جین وانگ، در توییتر شخصی وی انتشار یافت.

اینستاگرام

در آینده‌ای نزدیک اینستاگرام تصمیم دارد تا از هوش مصنوعی خود به منظور نمایش بهترین تصاویر برای انتشار در بخش پست‌های شما استفاده نماید. همچنین برای استوری‌های اینستاگرامی‌تان بخشی به نام “Suggested Photos” طراحی نموده تا عکس‌های مناسب برای انتشار در این قسمت را معرفی نماید. لازم به ذکر است که AI اینستاگرام به گالری تصاویر شما از قبل دسترسی دارد.

اینستاگرام

همچنین این شبکه‌ی اجتماعی هم‌اکنون تمرکز بسیار بالایی بر روی استیکرهای واقعیت افزوده در بخش استوری دارد.

اینستاگرام

به عنوان سومین و آخرین قابلیت افشا شده از بخش تصاویر اینستاگرام، شما می‌توانید پس‌زمینه‌های مختلفی را برای استوری‌های خود انتخاب کنید.

اینستاگرام

یکی از موضوعات دیگری که قرار است در آینده‌ای نزدیک شاهد باشید، درخواست تاریخ تولد شماست. اکنون شاید در زمان ساخت حساب کاربری خود یک تاریخ فرضی را به عنوان تاریخ تولدتان اعلام کرده باشید ولی با انتشار بروزرسانی جدید باید تاریخ دقیق تولد خود را اعلام کنید. گویا اینستاگرام با تعریف این پارامتر سعی دارد تا محدودیت سنی برای استفاده از این شبکه‌ی اجتماعی تعیین نماید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید