اپل کارت در ماه آگوست سال جاری به بازار عرضه خواهد شد - تکفارس 
اپل کارت در ماه آگوست سال جاری به بازار عرضه خواهد شد - تکفارس 
اپل کارت در ماه آگوست سال جاری به بازار عرضه خواهد شد - تکفارس 

اپل کارت در ماه آگوست سال جاری به بازار عرضه خواهد شد

بهنام خدابخشی
۵ مرداد ۱۳۹۸ - 23:28
اپل کارت

آخرین محصول تولیدی کمپانی اپل، دیگر آیفون و یا آیپد جدید نیست، بلکه این‌بار یک کارت اعتباری با تکنولوژی بسیار شاده می‌باشد. کوپرتینویی‌ها در ماه مارس سالی جاری از این کارت اعتباری رونمایی به عمل آورد و وعده داد که در تابستان امسال عرضه‌ی آن را آغاز خواهد کرد. اکنون تابستان فرا رسیده و زمان عرضه‌ی اپل کارت (Apple Card) فرا رسیده است.

Mark Gurman، به خبرنگاران بلومبرگ اینطور بیان کرد:

کارت‌های اعتباری اپل اولین‌بار در اواسط ماه آگوست عرضه خواهند شد. این موضوع بدان معناست که کمپانی اپل به وعده‌ی تابستانی خود عمل کرده و اکنون عرضه‌ی این کارت اعتباری در تاریخ معین آغاز خواهد شد.افرادی که گوشی‌های آیفون دارند، می‌توانند از طریق اپلیکیشن Wallet برای دریافت کارت اعتباری این کمپانی اقدام نمایند. این قابلیت یکی از وبژگی‌های آخرین بروزرسانی iOS 12.4 خواهد بود.

تنها چند روز تا آغاز نیمه‌ی نخست ماه آگوست ۲۰۱۹ باقی مانده است و ما باید خود را برای معرفی این کارت اعتباری آماده کنیم. همانطور که خود کمپانی اپل نیز اشاره کرده است، Apple Card یک کارت اعتباری ساخت کوپرتینویی‌ها می‌باشد که به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند اعتبارات و پول‌های خود را در آن حفظ نمایند. (اینکه چنین کاری عاقلانه است یا خیر، موضوعی جداگانه است)

جنیفر بیلی، معاون بخش Apple Pay کمپانی اپل در ماه مارس سال جاری اذعان کرد:

پروژه‌ی اپل کارت بر مبنای تجربه‌ی موفق کمپانی اپل از Apple Pay آغاز شد که کاربران گوشی‌های آیفون می‌توانند به راحتی با استفاده از گوشی‌شان حساب‌های بانکی خود را نیز بررسی نمایند.

اساسا اپل کارت به این منظور طراحی شده است تا مشتریان این کمپانی را در ایجاد پروسه‌های مالی سالم‌تر همراهی نماید و بتوانند هزینه‌های خود را تحت کنترل داشته و آن‌ها را با میزان درآمد خود متعادل نمایند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید