تاریخ رونمایی از گوشی Galaxy Fold تاخیر خورد - تکفارس 
تاریخ رونمایی از گوشی Galaxy Fold تاخیر خورد - تکفارس 
تاریخ رونمایی از گوشی Galaxy Fold تاخیر خورد - تکفارس 

تاریخ رونمایی از گوشی Galaxy Fold تاخیر خورد

ربین قهرمانی
۳۰ تیر ۱۳۹۸ - 19:03
تاریخ رونمایی از گوشی Galaxy Fold تاخیر خورد - تکفارس 

مسلماً تا به امروز، اخبار زیادی در مورد گوشی منعطف سامسونگ منتشر شده‌ و هر کدام از این خبرها، گزارش‌های ضد و نقیضی را مخابره کرده‌اند. همانطور که می‌دانید، گوشی منطف سامسونگ که همان گلکسی فولد (Galaxy Fold) است، در عرضه‌ی اولیه مشکلات زیادی داشت و بیشتر این مشکلات از صفحه‌نمایش آن بود؛ به خاطر همین معایب، کمپانی سامسونگ اقدام به جمع‌آوری و ساخت دوباره‌ی این محصول کرد.

مدتی قبل بود که خبری در مورد تاریخ عرضه مجدد گلکسی فولد سامسونگ منتشر و براساس این خبر، مطلع شدیم که سامسونگ بسیاری از مشکلات این گوشی، اعم از لولای چرخنده صفحه‌نمایشگر را حل کرده‌ است. بعد از بازطراحی گلکسی فولد، متخصصان دانشگاه ملی سئول و موسسه تحقیقاتی KAIST به بررسی تخصصی این گوشی پرداختند و براساس آزمایش‌هایی که بر روی این گوشی انجام گرفت، هیچ یک از مشکلات و معیابی که قبلاً توسط کاربران مخابره شده بودند، در این نسخه جدید یافت نشد. حال شاید شما فکر کنید که این خبر، مصداقی بارز برای انتشار زود هنگام این دستگاه است، اما براساس گزارش جدیدی که از گوشی انتشار یافته، قرار نیست که به این زودی‌ها رویای در دست گرفتن گلکسی فولد برایتان به ارمغان آید. از جمله مشکلات آن می‌توان به شل بودن لولای بین صفحه نمایش‌های منعطف آن که هنگام کار، بسیار مشکل‌ساز می‌شد و برآورد شده بود که اگر برای مدت زمان زیادی، از این گوشی استفاده شود، این لولا از کار می‌افتد و گوشی فاقد استفاده می‌گردد.

براساس گزارشی که از سایت WCCFTech منتشر شده، نشریه اهل اسلواکی مصاحبه‌ای با آقای دیوید ساهولا (David Sahula)، سخنگوی کمپانی سامسونگ در کشور چک داشته است. در این مصاحبه، سخنگوی کمپانی سامسونگ اطلاعات زیادی را در مورد تاریخ عرضه دوباره‌ی این گوشی بیان نکرد و تاریخ رونمایی از این گوشی، همچنان یک مورد مبهم به شمار می‌رود و همین امر موجب می‌شود که مخاطبان سامسونگ، هفته‌ها و یا ماه‌ها منتظر رونمایی و عرضه دوباره این گوشی باشند. گمان می‌رود که تاریخ رونمایی دوباره از این گوشی، آنچنان مبهم باشد که این سخنگوی اهل کشور چک هم از آن بی‌اطلاع باشد. همچنین احتمال می‌رود که آقای ساهولا، به دلیل عدم تمایل به انتشار اخبار مهم و سری کمپانی سامسونگ، از مطلع ساختن مخاطبان در مورد تاریخ رونمایی از گوشی امتناع ورزیده باشد.

در هفته گذشته، گوشی گلکسی فولد در دست فردی در شهر دهلی نو، پایتخت کشور هند دیده شد. همین موضوع موجب شد که بسیاری از کاربران و طرفداران کمپانی سامسونگ، نسبت به تاریخ رونمایی از این محصول خوشحال شوند. در این تصویر می‌توان به صراحت، گلکسی فولد را در دست فردی که داخل مترو نشسته و قصد دارد هندزفری خود را به آن متصل کند، مشاهده کرد.

تاریخ رونمایی از گوشی Galaxy Fold تاخیر خورد - تکفارس 

تصویر انتشار یافته از گوشی گلکسی فولد سامسونگ در دستان یک فرد اهل دهلی نو

براساس سخنان و گزارش‌هایی که این سخنگوی سامسونگ بیان کرده‌، کمپانی سامسونگ در حال حاضر، بسیار محتاطانه عمل می‌کند و قصد ندارد که معایب و مشکلات قبلی این گوشی را برای باری دیگر در گلکسی فولد مشاهده کند. مدیر عامل سامسونگ الکترونیکس چندی پیش اقرار کرد این شرکت در عرضه گلکسی فولد بیش از حد عجله کرده است. اگرچه این مدیر دلیل شتاب‌زدگی سامسونگ را عنوان نکرد، اما این کار به طور واضح برای رقابت با هواوی صورت گرفت. هواوی و سامسونگ طی بازه‌های زمانی تقریبا یکسانی اولین گوشی های انعطاف پذیر خود را رونمایی کردند. رقابت بین دو شرکت نام برده، طی سال‌های اخیر، به شدت افزایش پیدا کرده است. همچنین این مدیر عامل، به ذکر این نکته نیز پرداخت که سامسونگ قصد دارد مدت زمان بیشتری را صرف بازطراحی این محصول کند و اصلاً برای فروش زود هنگام آن، عجله‌ای ندارد. طبق اخباری که در گذشته منتشر شده بود، گوشی سامسونگ گلکسی فولد دارای مشکلاتی در صفحه نمایش خود بود که همین مشکل، شرکت گوشی‌سازی سامسونگ را مجبور به بازطراحی آن کرد. حال براساس اخبار جدیدی که از شرکت سامسونگ منتشر شده است، این گوشی قرار است در تاریخی نامعلوم، برای بار دوم وارد بازارهای جهانی شود و مثل اینکه، این‌بار مشکلات قبلی که در این گوشی وجود داشت، به طور کلی حل شده است. این شرکت گوشی‌سازی عظیم، هنوز هیچ اطلاعاتی را در مورد زمان عرضه این گوشی معلوم نکرده است و شایعاتی که در مورد عرضه این محصول در ماه جولای بود را رد کرده است. پس براساس این خبر، احتمال دارد که شرکت سامسونگ، گوشی خود را در ماه آگوست یا دیرتر همراه با سری گلکسی نوت ۱۰ (Samsung Galaxy Note10)، معرفی و عرضه نماید.

تاریخ رونمایی از گوشی Galaxy Fold تاخیر خورد - تکفارس 

در حال حاضر، بیشترین تمرکز سامسونگ بر روی گوشی‌های سری نوت ۱۰ است

سامسونگ اکنون در حال آماده شدن برای رویداد معرفی گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پرو است. طی رویداد Unpacked پیش رو، محصولات دیگری همچون ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ نیز رونمایی خواهند شد. به همین دلیل این غول کره‌ای اکنون شدیدا درگیر معرفی و رونمایی از محصولاتی متنوع و جدید است. رویداد رونمایی آن‌ها در روز ۷ آگوست (مصادف است با ۱۶ مرداد ماه امسال) برگزار می‌شود. طبق روال گذشته، دو پرچمدار جدید، حدود یک ماه بعد از رونمایی عرضه خواهند شد. این زمان مربوط به عرضه گوشی در کره جنوبی و ارسال محصولات برای کسانی است که آنها را پیش خرید کرده‌اند. به همین دلیل تا عرضه گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس به بازار جهانی، حداقل به سه الی چهار ماه زمان نیاز است. انتظار نداریم سامسونگ با معرفی دو گوشی گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی فولد به طور همزمان، در کمپین‌های بازاریابی خود برای این محصولات مانع و اختلال ایجاد کند. در نتیجه، بر اساس تحلیل بالا، تا عرضه مجدد سامسونگ گلکسی فولد بیشتر از چهار ماه باقی مانده است. همچنین شایان ذکر است که اگر سامسونگ به رونمایی از این گوشی بپردازد، به یکی از دو شرکت اولیه‌ی سازنده‌ی گوشی‌های انعطاف پذیر بدل خواهد شد. به هرحال ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا سامسونگ به قول خود عمل کرده است و این مشکلات را حل کرده‌است یا خیر. همانطور که گفته شد، نسخه پایه و اولیه این محصول هنگام عرضه گوشی سامسونگ گلکسی اس ۱۰، عرضه شد و مشکلات فراوانی داشت که سامسونگ مجبور به جمع‌آوری این ساخته خود شد. حال باید منتظر ماند تا بدانیم که این گوشی در چه تاریخی عرضه می‌شود و آیا سامسونگ این مشکلات را حل کرده است. این محصول سامسونگ، همانند سری اس ۱۰ هیاهو و هیجان برپا نکرد و سامسونگ از اینکه این نسخه جدید نیز فروش کمی داشته باشد، بسیار نگران است. نمایش این محصول بازطراحی شده سامسونگ، به این زودی‌ها دور از انتظار نیست و ممکن است که تاریخ عرضه آن همین روزها منشر شود. شما کاربران محترم می‌توانید با رفتن به این نشانی، از آخرین اخبار گوشی گلکسی فولد مطلع شوید. همچنین می‌توانید آنباکسینگ اولیه‌ی این گوشی را در این نشانی تماشا کنید (این پست آنباکسینگ مربوط به زمان عرضه‌ی اولیه‌ی این گوشی است که مشکلات فراوانی داشت).

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید