کارمند سابق گوگل به فیسبوک می‌پیوندد - تکفارس 
کارمند سابق گوگل به فیسبوک می‌پیوندد - تکفارس 
کارمند سابق گوگل به فیسبوک می‌پیوندد - تکفارس 

کارمند سابق گوگل به فیسبوک می‌پیوندد

سید محمد معلمی
۲۶ تیر ۱۳۹۸ - 16:30
کارمند سابق گوگل به فیسبوک می‌پیوندد - تکفارس 

یکی از مدیران سابق گوگل به نام جیسون توف (Jason Toff) می‌خواهد گوگل را ترک کند تا به فیسبوک بپیوندد و با تیم NPE برنامه استارتاپی خود را راه‌اندازی نماید. کلمه NPE مخفف عبارات new product experimentation و به معنای آزمایش محصولات جدید است زیرا فیسبوک در نظر دارد اپلیکیشن‌هایی را برای مشتریانی آماده کند که هنوز با این شرکت ارتباطی ندارند.

جیسون توف در توییتر خود نوشت:

حالا که کالیفرنیا را ترک کرده‌ام، بد نیست برنامه بعدی خود را اعلام کنم. تا دو هفته دیگر، من به فیسبوک ملحق خواهم شد تا در پست مدیریت برنامه‌ها با تیم تازه تشکیل شده NPE همکاری نمایم

توف در سال ۲۰۱۶ شرکت Vineو توییتر را ترک کرده بود تا به عضویت تیم گوگل درآید و در پروژه‌های واقعیت مجازی و Area 120 این شرکت کار کند. حالا و با توجه به تجربه‌ای که او دارد، توف می‌تواند سرویس‌های جدید فیسبوک را توسعه داده و آنها را به محبوبیت برساند.

از خبرها هم این‌گونه برداشت می‌شود که جیسون توف نفر اول تیم NPE فیسبوک است و به نظر نمی‌رسد این شرکت به حضور او بسنده کند زیرا توف در توییتر خود نوشته که اگرچه نمی‌تواند در مورد اقداماتی که انجام خواهد داد صحبت کند ولی قصد دارد تیمی از مهندسان طراحی رابط کاربری استخدام نماید.

شاید فیسبوک در نظر دارد باز هم مدیران باسابقه گوگل و حتی سایر کمپانی‌ها را به کار گیرد. به هر حال، باید منتظر ماند و دید چه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید