کاهش بازدیدهای Fortnite و Apex Legends در توییچ - تکفارس 
کاهش بازدیدهای Fortnite و Apex Legends در توییچ - تکفارس 
کاهش بازدیدهای Fortnite و Apex Legends در توییچ - تکفارس 

کاهش بازدیدهای Fortnite و Apex Legends در توییچ

Tayeb90
۲۵ تیر ۱۳۹۸ - 15:41
کاهش بازدیدهای Fortnite و Apex Legends در توییچ - تکفارس 

به دنبال افت و خیزهای پلتفرم­‌های لایواستریم، سازندگان محتوا و موضوعاتی که آن سازندگان با آن­ها درگیر هستند همگی راهنمایی برای درک خط مشی صنعت لایواستریم است و آخرین گزارش استریم المنت (StreamElement) مبین این مطلب است.

در سه ماهه پایانی، جایگاه Fortnite در نقطه اوج سست شده، Apex Legends از جایگاه ده مورد برتر سقوط کرده و فیسبوک گیم تا جایگاه سه پلتفرم برتر بالا رفته ­است. آخرین بخش گزارش استریم المنت، چشم­گیر بوده است به طوری که بر خلاف پیشرفت Apex Legends، تسلط Fortnite را افزایش داد و نشان داد که «نینجا»ی بلوینز ریچارد در برابر توییچ، استریمر برتر نیست.

در این زمان، Fortnite در صدر باقی ماند اما میدان را به استریم­‌های غیر بازی (non-gaming) باخت. توییچ پلتفرم راحتی است و سازندگان محتوا برای کارهایی بیش از نمایش بازی­‌ها به جامعه خود از آن استفاده می‌­کنند. در سه­ ماهه پایانی، رده­‌بندی «فقط چت» (just chatting) تا ۷ درصد افزایش داشته و در عین حال، Fortnite و League of Legends که در دو ماهه نخست جزء دو بازی برتر بودند، به ترتیب ۳٫۶ درصد و ۵٫۹ درصد افت داشتند. در «فقط چت» توییچ، شما محتواسازانی را می‌یابید که درباره رویدادهای اخیر با جوامع خود گفتگو می­‌کنند، زمانی که به سفر می­‌روند، بازدیدکنندگان را با خود همراه می‌کنند و چیزهای دیگری که باعث می‌­شود توییچ فراتر از پلتفرم­‌های رسانه­‌های اجتماعی که به آن­ها عادت داشتیم کاربرد داشته باشد. سقوط Apex Legends از چارت‌­ها جای شگفتی دارد اما به نظر می‌­رسد سه­ ماهه آینده با فصل تازه‌ای از محتوای استریم جان تازه ای بگیرد.

Hearthstone در سه ماهه دوم، جایگاه خود را بدست آورده است.

در حالی که بلوینز هنوز استریمر شماره ۱ نیست، باز هم کسی نمی­‌تواند ادعا کند که این عنوان را در طی زمان به طور مداوم برای خود خواهد داشت.   Turner “Tfue” Tenney، دو ماه از سه ماهه سوم، یعنی در ماه‌های آپریل، می و ژوئن در جایگاه دوم باقی ماندند.  Jaryd “Summit1g” Lazar ماه سوم را در جایگاه اول بود و نینجا، در طی پاییز تا چهارم ژوئن برای مدت زمان دو ماه در جایگاه سوم قرار داشت.

در سه ماهه دوم عنوان پلتفرم برتر لایواستریم با ۷۰ درصد ساعت تماشا به توییچ رسیده بود و این پلتفرم به میزان ناچیزی، تنها کمی کمتر از ساعت­‌های استریم در یوتیوب، پخش داشته است و در جایگاه دوم قرار گرفت اما  باز هم می‌توان گفت توییچ در اوج است. جذاب­ترین موضوع، پیدایش بازی فیسبوک بود، که بالاتر از میکسر (Mixer) قرار گرفت و جایگاه سوم را بدست آورد.

برای اینکه بدانید چگونه همه این چهار پلتفرم تاثیرگذار هستند، کل ساعت هایی تماشا در آن ها بیش از ۳٫۷ بیلیون بوده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید