رسمی: منتظر بازی‌های درون برنامه‌ای لینکدین باشید - تکفارس 
رسمی: منتظر بازی‌های درون برنامه‌ای لینکدین باشید - تکفارس 
رسمی: منتظر بازی‌های درون برنامه‌ای لینکدین باشید - تکفارس 

رسمی: منتظر بازی‌های درون برنامه‌ای لینکدین باشید

فرزاد اسرافیلی
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - 20:00
بازی‌های درون برنامه‌ای لینکدین

بازی‌های درون برنامه‌ای لینکدین به‌زودی عرضه می‌شود. شرکت لینکدین روز شنبه اعلام کرد در تلاش است بازی‌های درون برنامه‌ای مبتنی بر پازل را به پلتفرم خود اضافه کند. بنا به اعلام این پلتفرم رسانه اجتماعی متعلق به مایکروسافت، انتظار می‌رود با اضافه شدن این ویژگی تجربه لینکدین برای کاربران بسیار بهتر از قبل شود.

یکی از سخنگویان شرکت در گفتگو با پایگاه خبری Seeking Alpha اعلام کرد:

می‌توانم تأیید کنم تلاش ما این است بازی‌های مبتنی بر پازل را در تجربه لینکدین اعمال کنیم تا کمی سرگرمی برای کاربران مهیا و روابط عمیق‌تر شود و امیدوارم با این کار فرصتی برای گفتگو بین کاربران ایجاد شود. برای اطلاع از خبرهای بیشتر با ما همراه باشید!

این اقدام لینکدین، تلاش شرکت‌های رسانه‌ای در استفاده از بازی‌های پازل درون برنامه‌ای برای افزایش تجربه کاربری را پیش از پیش پررنگ‌تر می‌کند. نیویورک تایمز (NYT) با خرید بازی Wordle در سال ۲۰۲۲، میلیون‌ها بازیکن را به این بازی حدس کلمات وایرال اضافه کرده است.

خبر مربوط به لینکدین پس از آن منتشر شد که نیما اوجی، محقق اپلیکیشن، تصاویری را از برنامه‌های لینکدین در شبکه اجتماعی ایکس یا همان توییتر سابق به اشتراک گذاشت. به گفته اوجی، یکی از برنامه‌ها شامل افزودن امتیازات بازیکنان بر اساس محل کار کاربران است.

البته لازم به ذکر است یکی از سخنگویان پلتفرم رسانه اجتماعی در مصاحبه با وبگاه TechCrunch که اولین بار این خبر را گزارش کرد، اعلام کرد تصاویری که اوجی به اشتراک گذاشته بود، نادرست بود.

لینکدین با بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر قطعا گزینه مناسبی برای مایکروسافت برای گسترش تجارت بازی خواهد بود. بنا به گزارش شرکت مایکروسافت این شرکت در سه ماهه دوم، در بخش بازی ۷.۱ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. این رقم یک دهم کل درآمد این شرکت را تشکیل می‌دهد و برای اولین بار از درآمد ویندوز این شرکت فراتر می‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید