رندرهای جدیدی از گوشی‌های سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس منتشر شد - تکفارس 
رندرهای جدیدی از گوشی‌های سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس منتشر شد - تکفارس 
رندرهای جدیدی از گوشی‌های سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس منتشر شد - تکفارس 

رندرهای جدیدی از گوشی‌های سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس منتشر شد

ربین قهرمانی
۲۱ تیر ۱۳۹۸ - 09:00
گلکسی نوت 10

تا به حال رندرها و طرح‌های اولیه زیادی از سری گوشی‌های جدید سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note10) و سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس (+ Galaxy Note10) منتشر شده و تا حدودی برخی از شایعاتی که در مورد این پرچمدارهای جدید سامسونگ وجود داشت را تایید و تکذیب کرده‌اند. اگر باز هم با وجود این رندرهای اخیر که از این پرچمداران سامسونگ منتشر شده است، همچنان در هیاهوی این سری گوشی به سر می‌برید و سوال‌هایی در مورد آنها دارید، این خبر را تا آخر بخوانید و به جواب تمامی سوال‌های خودتان برسید. برای خواندن ادامه خبر با وبسایت تکفارس همراه باشید.

رندرهای جدیدی که منتشر شده است، مربوط به هر دو گوشی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس می‌شود. در این طرح‌ها و رندرهای منتشر شده، ما این دو پرچمدار را در قامت دو رنگ سیاه و نقره‌ای می‌بینیم. همچنین رنگ گرادیان نیز در این تصاویر به چشم می‌خورد که به گونه‌ ای ما را یاد گوشی پرچمدار امسال هواوی، یعنی پی ۳۰ پرو (P30 Pro) می‌اندازد و همانگونه که از تصاویر پیداست، تفاوت چندانی با پی ۳۰ پرو ندارد. شما در زیر می‌ توانید تصویر اول را که مربوط به مخلوط رنگ گرادیانی و نقره‌ای هست را همراه با S Pen آبی رنگ ببینید.

رندرهای جدیدی از گوشی‌های سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس منتشر شد - تکفارس 

گلکسی نوت ۱۰ پلاس

این رندرهای منتشر شده از این گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ برخی شایعات را تایید می‌کنند که در ادامه به آنان اشاره خواهیم کرد. یکی از این شایعات وجود دوربین تکی در صفحه نمایش به عنوان دوربین سلفی به همراه یک سوراخ مرکزی برای جایگیری دوربین سلفی بود که این رندرهای جدید وجود آن را تایید کردند. کم شدن حاشیه دور صفحه نمایش نسبت به گوشی گلکسی نوت ۹ و وجود دوربین پشتی عمودی در سمت راست گوشی بر خلاف سایر پرچمداران گذشته سامسونگ نیز یکی از مواردی بودند که جزو شایعات به شمار می‌رفتند و این تصاویر جدید آنها را نیز تایید کرده‌اند.

رندرهای جدیدی از گوشی‌های سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس منتشر شد - تکفارس 

گلکسی نوت ۱۰

باز هم همانطور که شایعات می‌گفتند، یک ماژول دوربین سه گانه در پشت این پرچمدارهای جدید سامسونگ وجود دارد که در یک ماژول عمودی در سمت راست گنجانده شده اند. این در حالی است که گوشی نوت ۱۰ پلاس یک سنسور ToF را نیز دارا می‌ باشد که تعداد دوربین ها آن را به چهار عدد تبدیل می‌کند و همانطور که در تصاویر بالا می‌بینید، این سنسور جداگانه، در کنار ماژول اصلی سنسورها قرار گرفته است و زیر فلش ال ای دی قرار دارد. این طور به نظر می رسد که هیچ یک از دو گوشی سنسور اندازه گیری ضربان قلب را دارا نیستند و باید این مورد را یک نقطه ضعف و پرشی به عقب بدانیم. شاید برای شما هم سوال باشد که آیا جک ۳٫۵ میلی متری هدفون در گوشی وجود خواهد داشت یا نه؛ در این مورد باید اشاره کنیم که هنوز هیچ خبری در مورد وجود یا عدم وجود جک ۳٫۵ میلی متری هدفون پخش نشده است و به همین دلیل است که نمی توان در مورد آن اظهار نظر کرد.

رندرهای جدیدی از گوشی‌های سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس منتشر شد - تکفارس 

گلکسی نوت ۱۰ پرو نسخه سیاه

مدتی قبل در مورد دکمه بیکسبی که در تمامی محصولات پرچمدار اخیر سامسونگ وجود داشته، خبرها و شایعاتی پخش شد که عدم وجود این دکمه را اثبات می‌کرد. در این تصاویر منتشر شده هیچ خبری از دکمه قدیمی پاور در سمت راست نیست و فقط در سمت چپ دو دکمه وجود دارد که یکی از آنها برای تنظیم ولوم یا صدا به کار می رود و دیگری نیز هنوز مشخص نیست و احتمال می رود که دکمه بیکسبی باشد؛ زیرا تا به امروز دکمه بیکسبی در تمامی پرچمداران اخیر سامسونگ وجود داشته است و عدم وجود آن در این سری جدید، کمی دور از باور و عقل است. اما اگر کمی در مورد این دکمه کوچک تعقل کنیم می توانیم پی ببریم که این دکمه، دکمه پاور است که جایگاه دکمه بیکسبی را اشغال کرده است.

رندرهای جدیدی از گوشی‌های سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس منتشر شد - تکفارس 

گلکسی نوت ۱۰ نسخه سیاه

اگر شما نمی توانید سنسور حسگر اثر انگشت را در این گوشی مشاهده کنید به دلیل قرار دادن آن در زیر نمایشگر است وگرنه این امر حاکی از عدم وجود این حسگر نیست. البته این مورد بسیار بر چشم و غافلگیر کننده نیست و ما قبلاً در سامسونگ گلکسی اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس نیز این فناوری را دیده‌ایم. شرکت گوشی‌سازی سامسونگ به این نکته اشاره کرده‌ است که امسال دو مدل از سری گوشی‌های پرچمدار گلکسی نوت مورد رونمایی قرار می‌گیرند که نسخه پایه و اصلی آن با اسم سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ (Samsung Galaxy Note10) و نسخه بالارده‌تر آن با اسم سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پرو (Samsung Galaxy Note10 Pro)، شناخته می‌شوند. البته این مورد، چیز بسیار نادری نیست و هرساله ما شاهد عرضه دو نسخه از گوشی‌های بالارده سامسونگ بوده‌ایم. بر اساس اطلاعات فاش شده از این گوشی، قرار است که این دو مدل گوشی، همانند یکدیگر و تفاوت عمیقی با یکدیگر نداشته باشند، اما نمی‌توان از این نکته چشم‌پوشی کرد که گوشی گلکسی نوت ۱۰ پرو مقداری از گوشی پایه یا همان گوشی گلکسی نوت ۱۰ بزرگ‌تر است و دارای دوربینی اضافه در پشت آن است. با این اوصاف اگر بخواهیم یک جمع‌بندی در مورد این گوشی داشته باشیم، باید به این نکته توجه کرد که گوشی‌های سامسونگ، همیشه در میدان رقابت جهانی خوش درخشیده‌اند و از امکانات بسیاری بهره برده اند. حال امسال نیز سامسونگ قصد دارد که گوشی جدید خود را با کلی هیجان و هیاهو وارد بازار کند تا از نظر فروش جهانی، بتواند در سدر جدول بماند و نام خود را همچون سال‌های گذشته، بر سر زبان‌ها قرار دهد. همه می‌دانیم که تا به حال اطلاعات زیادی از این گوشی منتشر نشده است و باید همچنان منتظر قول‌های سامسونگ بمانیم و ببینیم که آیا قول‌ها خود را عملی می‌کند یا خیر. همانگونه که می‌دانیم گوشی سامسونگ دارای یک اسپیکر در داخل صفحه نمایش است و هیچ اسپیکر دیگری در بالای صفحه نمایش آن وجود ندارد و هدف سامسونگ از اینکار این بوده است که تا جایی که ممکن است، صفحه نمایش این محصول جدید خود را گسترش دهد و آن را بدون حاشیه وارد بازار کند. همچنین تصاویر منتشر شده از این گوشی، حاکی از عدم وجود جک ۳٫۵ میلی متری یا همان جک هدفون است و سامسونگ قصد دارد که این محصول جدید خود را بدون درگاه جک هدفون وارد بازار جهانی کند. ما همچنان منتظر اخبار جدیدی از این گوشی هستیم و در نظر داریم که این شرکت، اخباری جدید را از این محصول خود، در ماه جاری منتشر کند و اطلاعات بیشتری را در زمینه این پرچمدار سامسونگ به دست بیاوریم.

بر اساس شایعاتی که در قبل منتشر شده است، نسخه پایه ای سری پرچمدار جدید سامسونگ، یعنی گلکسی نوت ۱۰ دارای یک صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی است که این عدد در نسخه پرو آن به ۶٫۷ اینچ افزایش پیدا می‌کند. هر دو نسخه از این گوشی، یک مدل دارای فناوری ۵G هم خواهند داشت. انتظار می‌رود که گرانترین نسخه این گوشی که همان نوت ۱۰ پرو است، قیمتش نزدیک به ۲۰۰۰ یورو باشد و یک هزینه نجومی را برای خریداران آن رقم بزند. این گوشی‌های جدید در تاریخ ۷ سپتامبر (مصادف است با ۱۷ مرداد ماه امسال) معرفی خواهند شد. در صورتی که خواهان دنبال کردن اخبار بیشتری از این گوشی هستید، به این نشانی سر بزنید. نظر شما کاربران همیشگی تکفارس در این رابطه چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید