گلکسی M40 معرفی شد - تکفارس 
گلکسی M40 معرفی شد - تکفارس 
گلکسی M40 معرفی شد - تکفارس 

گلکسی M40 معرفی شد

علی اسکندری
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - 22:00
گلکسی M40 معرفی شد - تکفارس 

سامسونگ یکی از برترین شرکت‌های بخش گوش‌های هوشمند است که سالانه گوشی‌های زیادی را به بازار عره می‌کند که هر کدام از آن‌ها قابلیت‌های جذابی دارند. در ماه‌های گذشته شاهد شایعات مختلفی در مورد گوشی جدید این شرکت یعنی سامسونگ گلکسی M40 بودیم و حالا این گوشی معرفی شده و قابلیت‌های فراوانی دارد. در ادامه با تکفارس همراه باشید…

اول از همه باید بگوییم این گوشی در بخش موبایل‌های میان‌رده قرار می‌گیرد و نمی‌توان گفت که بالارده است. با توجه به قیمت سامسونگ گلکسی M40 یکی از گوشی‌های زیبا و جذاب بازار به‌حساب می‌آید که کاربران زیادی از پس خرید آن برمی‌آیند. اول از همه طراحی این گوشی نظرها را به خود جلب کرده. در بخش جلویی سامسونگ گلکسی M40 کم‌تر نوار سیاهی دیده می‌شود و همین یکی از ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند مدرن است. پس اگر می‌خواهید یک دستگاه مدرن و زیبا داشته باشید، باید سامسونگ گلکسی M40 را خریداری نمایید و از همین حالا برای خرید آن به پس‌اندازی مشغول شوید. در بخش پشتی نیز دوربین‌های به‌طور عمودی قرار گرفته شده‌اند که کمی ظاهر اشنای را به سامسونگ گلکسی M40 داده‌اند. همین امکانات و ویژگی‌های باعث جذاب تر شدن سامسونگ گلکسی M40 شده و با اطمینان راسخ می‌توان گفت در بین بهترین‌ها قرار می‌گیرد. برخلاف دیگر گوشی های هوشمند میان‌رده، سامسونگ گلکسی M40 تنها با یک رنگ‌ روانه بازار نشده. منظرومان از یک رنگ، طیف خاصی از رنگ‌هاست. اما سامسونگ برای این گوشی خود از رنگ‌های جذابی بهره برده که طیف مختلفی از رنگ‌ها را شامل می‌شوند. برای مثال رنگ آبی محصول طیفی از رنگ آبی و بنفش را شامل می‌شود. این همان ویژگی گوشی‌های بالارده و گران‌قیمت است که حالا می‌توانید با پرداخت مبلغ کمی آن را به‌دست بیارید. پس متتظر چی هستید؟ سامسونگ گلکسی M40 را خریدرای نمایید. صفحه‌نمایش بزرگ و ۶٫۳ اینچی یکی دیگر از قابلیت‌های سامسونگ گلکسی M40 است. این نمایشگر بسیار زیبا و درخشان است و نظر هر کسی را به سمت خو جلب خواهد کرد. در حقیقت تولیدکننده با ارائ یک طراحی مدرن به کاربران تضمین می‌دهد که با این نمایشگر بازی‌ها جذاب‌تر خواهند شد.

گلکسی M40 معرفی شد - تکفارس 

همان‌طور که گفتیم سامسونگ گلکسی M40 طراحی زیبا و جذابی دارد و مثل برادر یا خواهر بزرگ‌تر خود دوربین سلفی را درون نمیایشگر جای داده. همیشن موضوع باعث شاتباه گرفتن سامسونگ گلکسی M40 با گلکسی S10e خواهد شد که البته برای بعضی از کرابران ناخوشایند است. با این‌که طراحی زیبایی دارد و مدرن به‌حساب می‌اید، ولی این گوشی هوشمند از پردازنده میان‌رده‌ای برخوردار است که می‌تواند اپلیکیشن‌های سبک را اجرا کند. برای همین نباید انتظار زیادی از این گوشی و یا دیگر موبایل‌های میان‌رده و این رنج قیمتی داشته باشید. در بخش پشتی سامسونگ گلکسی M40 سه دوربین قرار گرفته‌اند که بسیار عکس‌های خوبی می‌گیرند و می‌توانند جوابگوی نیاز همگا باشند. در بخش جلو نیز یک دوربین تکی سلفی قرار گرفته ۱۶ مگاپیکسلی و تصاویر خوبی می‌گیرد. پس علاقه‌مندن از گوشی هوشمند جدید کره‌ای خوششان خواهد آمد. باتری هم برای گوشی‌ها مهم است. برای همین سامسونگ یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری را در نظر گرفته که به‌خوبی از پس خواسته‌های بیش‌تر کاربران برمی‌آید. فن‌اوری‌های مختلف دیگری نیز در نظر گرفته شده تا بدون چون چرا سامسونگ گلکسی M40 را بخرید.

شما همراهان گرامی در صورت تمایل می‌توانید نظر خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید، همچنین کانال تکفارس را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید