اولین تصاویر گرفته‌شده با دوربین گلکسی S21 منتشر شد - تکفارس 
اولین تصاویر گرفته‌شده با دوربین گلکسی S21 منتشر شد - تکفارس 

اولین تصاویر گرفته‌شده با دوربین گلکسی S21 منتشر شد

حامد شهرزاد
۵ دی ۱۳۹۹ - 12:00
Galaxy S21

وب‌سایت Slashleaks اولین عکس‌هایی را که با دوربین گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S21 و S21 الترا – که از رابط کاربری One UI 3.1 استفاده می‌کنند – گرفته شده است، منتشر کرده است.

به نظر Slashleaks، منبعی که عکس‌ها را پست کرده است ۱۰۰ درصد قابل اطمینان است. عکس اول در حالت شب با دوربین گلکسی S21 پلاس سامسونگ گرفته شده است. عکس دوم نیز با گوشی هوشمند گلکسی S21 الترا این شرکت گرفته شده است.

Galaxy S21

این افشاگر همچنین تأیید کرد که نسخه‌های گلکسی S21 سامسونگ با تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ این شرکت بدون مودم ۵G در برخی از کشورها به فروش می‌رسد.

Galaxy S21

پیش از این، تلفن هوشمند S21 الترا در پایگاه داده کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) مشاهده شد. توضیحات دستگاه تأیید می‌کند که این تلفن هوشمند می‌تواند از S Pen به‌طور کامل پشتیبانی کند.

مراسم معرفی گلکسی S21 سامسونگ در پنجشنبه ۲۵ دی (۱۴ ژانویه) و در سال آینده میلادی برگزار می‌شود.

سفارش خرید سری گلکسی S21 سامسونگ رسماً آغاز شد

Galaxy S21

اخیراً، سفارش خرید سری گلکسی S21 سامسونگ رسماً در چین آغاز شده است. به گفته شرکت سامسونگ، این سری در تاریخ پنجشنبه ۲۵ دی (۱۴ ژانویه) و در سال آینده میلادی روانه بازار می‌شود. گفتنی است که هر کاربر فقط یک بار می‌تواند خرید خود را ثبت کند. سفارش‌ها منحصر به شماره کارت شناسایی، شماره تلفن همراه و شماره دستگاه (IMEI، MEID، شماره سریال، آدرس MAC و غیره) است. همچنین، ID WeChat و حساب Alipay نیز در نظر گرفته خواهند شد. اگر هر یک از این اعداد یا حساب‌ها یکسان باشد، دو بار نمی‌توان پیش سفارش را ثبت کرد. خریداران بالقوه باید نکات زیر را نیز به یاد داشته باشند:

  • کاربرانی که در سال ۲۰۲۱ در کشور چین رزرو قبلی انجام دهند و برای تخفیف اقدام کنند، در یک قرعه‌کشی شرکت خواهند کرد
  • قرعه‌کشی بین ۲۱ سفارش تصادفی انجام خواهد شد
  • قوانین دقیق مربوط به قرعه‌کشی در زمان عرضه محصول جدید در چین به‌طور رسمی منتشر خواهد شد
  • لازم است تنها ۱۰۰ یوان (۱۵ دلار) برای تعیین وقت ملاقات از طریق «Samsung Member Club» بپردازید. همچنین می‌توانید از حساب خدمات WeChat خود استفاده کرده و کد QR منحصر به فرد فروشگاه را در دوره رزرو قبلی اسکن کنید
  • کاربران دارای رزرو پیشرفته در هنگام خرید این تلفن در کشور چین، در یک تجارت خاص شرکت خواهند کرد
  • سامسونگ با توجه به ارزیابی واقعی موجود، ارزش تلفن‌های قدیمی را ۱۰ درصد افزایش می‌دهد. با این حال، حداکثر افزایش قیمت ۵۰۰ یوان (۷۶ دلار) خواهد بود

Galaxy S21

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید