سامسونگ گلکسی اسمارت تگ گواهینامه NCC را دریافت کرد - تکفارس 
سامسونگ گلکسی اسمارت تگ گواهینامه NCC را دریافت کرد - تکفارس 
سامسونگ گلکسی اسمارت تگ گواهینامه NCC را دریافت کرد - تکفارس 

سامسونگ گلکسی اسمارت تگ گواهینامه NCC را دریافت کرد

حامد شهرزاد
۱۳ دی ۱۳۹۹ - 11:30
Samsung Galaxy SmartTag

سامسونگ در حال آماده‌سازی برای معرفی سری بعدی گوشی‌های هوشمند گلکسی S در ژانویه است. انتظار می‌رود این شرکت در کنار معرفی پرچم‌داران جدید خود، ردیاب جدیدی را نیز به بازار عرضه کند. امروز، ۹۱Mobiles تصاویر گرفته‌شده از مجوز NCC را دریافت کرده است.

طبق این گزارش، یک دستگاه سامسونگ در وب‌سایت صدور گواهینامه NCC ظاهر می‌شود. شماره مدل آن «EI-T5300» و نام آن «سامسونگ گلکسی اسمارت تگ» است. این با ثبت علامت تجاری EUIPO که آن را به‌عنوان یک آبجکت ترکر نشان می‌دهد، همکاری می‌کند و این نام کاملاً شبیه دستگاه‌های شایعه شده اپل با نام ایرتگز است.

Samsung Galaxy SmartTag

علاوه بر این، دستگاهی با شماره مدل مشابه گواهینامه تلکام اندونزی را نیز دریافت کرده است. از این رو، به‌راحتی می‌توان گفت که در واقع این دستگاه ردیابی بلوتوث مشابه ردیاب تایل آینده از سامسونگ است. بر این اساس، متقاضی همچنین به‌عنوان کمپانی سامسونگ الکترونیک اندونزی (Taiwan Samsung Electronics Co., Ltd) ذکر شده است.

ما دو مجموعه عکس داریم. اگرچه هر دو حلقه‌ای دایره‌ای در مرکز جلو دارند، اما فقط یکی از آن‌ها دارای نام «گلکسی اسمارت تگ» است. در پشت این محصول، برند تجاری سامسونگ را شاهد هستیم. این تصاویر از نوع سیاه همچنین ما را به یاد طراحی اخیر نشان داده‌شده در گزینه‌های رنگ سیاه و سفید می‌اندازد.

Samsung Galaxy SmartTag

درست مانند گزارش اولیه، تصاویر این لیست NCC نیز یک سوراخ در یک گوشه را نشان می‌دهد. همان‌طور که قبلاً گفتیم، این سوراخ می‌تواند برای اتصال بند یا بند دیگری به‌عنوان گرفتن باشد. حلقه دایره‌ای روی این نمونه‌های فرضی مانند تصاویر فاش شده اولیه GIF است که انیمیشنی از عملکرد بلوتوث آن را به تصویر می‌کشد.

Samsung Galaxy SmartTag

ردیاب سامسونگ از فناوری‌های مختلفی مانند بلوتوث ۵٫۱ و NFC پشتیبانی خواهد کرد

برای یادآوری سریع، ترکر یا ردیاب دستگاهی است که به فناوری بلوتوث کم انرژی متکی است. این دستگاه یک باتری در خود دارد که با آن می‌تواند اشیایی مانند کلیدها، کیف پول، ریموت کنترل، ایربادها، تلفن‌های هوشمند و غیره را پیدا کند. همچنین پیش‌بینی می‌شود ردیاب جدید سامسونگ دارای ویژگی‌هایی مانند بلوتوث ۵٫۱، UWB (باند فوق‌العاده گسترده)، رابط با NFC و RFID باشد.

Samsung Galaxy SmartTag

گفته می‌شود که سامسونگ هنوز به‌طور رسمی سایر جزئیات این اسمارت تگ را فاش نکرده است. انتظار می‌رود گلکسی S21 در تاریخ پنجشنبه ۲۵ دی (۱۴ ژانویه) قیمت‌گذاری شود و در صورت صحت، طی چند هفته از قیمت و در دسترس بودن آن مطلع خواهیم شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید