وجود دوربین سه‌گانه بر روی وان پلاس ۷ پرو تایید شد - تکفارس 
وجود دوربین سه‌گانه بر روی وان پلاس ۷ پرو تایید شد - تکفارس 
وجود دوربین سه‌گانه بر روی وان پلاس ۷ پرو تایید شد - تکفارس 

وجود دوربین سه‌گانه بر روی وان پلاس ۷ پرو تایید شد

عباد رمضانزاده
۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - 17:00
وجود دوربین سه‌گانه بر روی وان پلاس ۷ پرو تایید شد - تکفارس 

کمپانی وان پلاس چند هفته قبل از عرضه وان پلاس ۷ پرو با انتشار تیزری وجود دوربین سه‌گانه بر روی این دستگاه‌ را تایید کرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با تکفارس همراه باشید.

این‌طور برنامه ریزی شده است که وان پلاس ۷ پرو به همراه مدل معمول وان پلاس ۷ در تاریخ ۲۴ اردیبهشت (۱۴ می ۲۰۱۹ ) عرضه شود. اما پیش از ارائه رسمی این دستگاه، وان پلاس تیزری از آن را در شبکه‌های اجتماعی مربوط به خود منتشر کرده است که یک دوربین سه‌گانه را در پشت پرچم‌دار جدید کمپانی نشان می‌دهد. تمام اخبار و شایعاتی که پیش از این منتشر شده بودند نیز میزبانی وان پلاس ۷ پرو از دوربین پشتی سه گانه را تایید می کردند و البته از این خبر می‌دانند که وان پلاس ۷ همانند وان پلاس ۶T دارای یک پکیج دوربین دوگانه خواهد بود.

این تیزر از طریق حساب رسمی وان پلاس در توییتر، اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی منتشر گردیده و صراحتا طرحی با دوربین سه گانه را نشان می‌دهد. البته این ویدئو تایید نمی‌کند که دوربین سه‌گانه بر روی وان پلاس ۷ پرو به کار رفته است اما با توجه به شایعات و اخبار منتشر شده قبلی می‌توان به این مسئله پی برد.

وان پلاس همچنین یک عبارت رمزی را نیز در ویدئو خود قرار داده که می‌گوید :

زنگ‌ها و سوت‌ها صدا تولید می‌کنند. ما گوشی می‌سازیم.

انتظار می‌رود که وان پلاس ۷ پرو به همراه یک دوربین سه‌گانه مجهز به یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم  f/1.6 و پشتیبانی از OIS و EIS، یک لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.4 و همچنین یک لنز زاویه دید عریض ۱۶ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۷ درجه‌ای و گشادگی دیافراگم f/2.2 عرضه شود. این پکیج دوربین به زوم اپتیکال ۳x  نیز مجهز خواهد بود.

در همین حال، وان پلاس ۷ برای ارائه به همراه یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم  f/1.7 و یک لنز ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمقی برنامه ریزی شده است.

با اینکه اطلاعات دیگری از مشخصات گوشی‌های جدید وان پلاس منتشر شده است اما بهتر است که تا ۲۴ اردیبهشت برای اطلاع از آن‌ها به صورت رسمی صبر کنیم. شما هم اگر طرفدار گوشی‌های هوشمند وان پلاس هستید می‌توانید نظرات خود را درباره آن‌ها با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید