ارائه سامسونگ گلکسی فولد به تعویق افتاد - تکفارس 
ارائه سامسونگ گلکسی فولد به تعویق افتاد - تکفارس 
ارائه سامسونگ گلکسی فولد به تعویق افتاد - تکفارس 

ارائه سامسونگ گلکسی فولد به تعویق افتاد

عباد رمضانزاده
۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - 21:00
ارائه سامسونگ گلکسی فولد به تعویق افتاد - تکفارس 

براساس بیانه‌ای که از جانب سامسونگ منتشر شده است این کمپانی عرضه گوشی هوشمند منعطف خود، گلکسی فولد را برای مدت نامعلومی به تعویق انداخته است. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با تکفارس همراه باشید.

غول تکنولوژی کره‌ای، سامسونگ، تنها چند روز پیش از آغاز فروش گوشی هوشمند گلکسی فولد ۲۰۰۰ دلاری خود گزارشات مربوط به تعویق افتادن عرضه این دستگاه را تایید کرد. سامسونگ در این باره گفت:

به این دلیل که ما می‌خواهیم مشتریان ما بهترین عملکرد ممکن را تجربه کنند، پس از بازخوردهای اولیه تصمیم گرفتیم عرضه گلکسی فولد را به تعویق بی‌اندازیم تا اطمینان حاصل شود این دستگاه با استاندارد‌هایی که شما از ما سراغ دارید تطابق پیدا می‌کند. ما برنامه داریم تا تاریخ ارائه جدید دستگاه را در هفته‌های آتی اعلام کنیم.

روز گذشته، وال استریت ژورنال گزارش کرده بود که گلکسی فولد حداقل تا پیش از ماه می (ماه بعدی میلادی) به ویترین فروشگاه‌ها نمی‌رسد اما خود کمپانی سامسونگ با اعلام نکردن یک برنامه زمانی دقیق، آزادی زیادی را پیش رو خود قرار داده است. سامسونگ طی ایمیلی که به افرادی که هم‌اکنون سامسونگ گلکسی فولد را از پیش سفارش داده‌اند گفت که آن‌ها می‌توانند طی دو هفته آینده از جزئیات برنامه جدید عرضه دستگاه با خبر شوند.

دوام گلکسی فولد بعد از اینکه چندین بررسی کننده با مشکلاتی در نمایشگر این دستگاه مواجه شدند زیر سوال رفت. نمایشگر این دستگاه در برخی از این بررسی‌ها بعد از اینکه لایه محافظ از نمایشگر جدا شد با شکست همراه شد اما در برخی موارد به شکل فاجعه آمیزی نمایشگر گلکسی فولد بعد از یک یا دو روز استفاده معمولی دچار مشکل شد.

متن کامل  بیانیه سامسونگ در مورد گلکسی فولد به شرح زیر است:

ما اخیرا از یک سری جدید از موبایل‌ها رونمایی کردیم: گوشی هوشمندی که از چندین تکنولوژی و مواد ساخت جدید استفاده می‌کند تا نمایشگری با انعطاف کافی برای خم شدن را ارائه کند. هیجان و شور اطراف گلکسی فولد ما را بسیار دلگرم کرده است.

در حالی که بسیاری از بررسی کنندگان پتانسیل بالایی در دستگاه‌ها مشاهده کردند، بعضی نیز به ما نشان دادند که دستگاه نیاز به پیشرفت بیشتری دارد تا بتواند بهترین تجربه کاربری ممکن را ارائه کند.

به منظور برسی کامل این بازخوردها و اجرا تست‌های داخلی، ما تصمیم گرفتیم که عرضه گلکسی فولد را به تاخیر بی‌اندازیم. ما برنامه داریم تا در هفته‌های آتی تاریخ عرضه [جدید] را اعلام کنیم.

یافته‌های اولیه از بازرسی گزارشات در مورد مشکلات نمایشگر نشان می‌دهند که دلیل آن‌ها می‌تواند به قسمت‌های بالا و پایین لولا مربوط باشد. همچنین شواهد دیگری وجود دارند که نشان می دهند مواد داخل دستگاه می‌توانند بر روی عملکرد نمایشگر تاثیر گذاشته باشند.

ما اقدام‌هایی را در راستای بهبود مقاومت نمایشگر انجام خواهیم داد. ما همچنین راهنمای استفاده و نگهداری از نمایشگر ، ازجمله لایه محافظتی را بهبود خواهیم بخشید تا مشتریان ما قادر باشند حداکثر استفاده را از گلکسی فولد ببرند.

ما برای اعتماد مشتریان نسبت به خودمان ارزش قائل هستیم و همیشه آن‌ها را در اولویت قرار می‌دهیم. سامسونگ به کار کردن نزدیک با مشتریان و شرکا برای حرکت این صنعت رو به جلو متعهد است. ما از آن‌ها برای صبر و درکشان سپاسگزار هستیم.

قرار بود که سامسونگ گلکسی فولد ۶ اردیبهشت در بازار‌های بزرگ‌تری مانند چین، آمریکا و کره جنوبی عرضه شود. اما حالا با توجه به اینکه غول تکنولوژی کره‌ای برنامه دارد تا طی هفته‌های آتی تاریخ عرضه جدید دستگاه‌ را اعلام کند، می‌توان با خیال راحت گفت که گلکسی فولد تا یک یا دو ماه دیگر در دست مشتریان این محصول دیده نخواهد شد.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا سامسونگ با به تعویق انداختن عرضه گلکسی فولد به مدت نامعلوم کار درستی کرده است؟ به نظر شما این کمپانی می‌تواند مشکلات نمایشگر منحصر به فرد پرچم‌دار جدید خود را برطرف کند؟ با ما در بخش نظرات همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید