ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا به‌زودی از راه می‌رسد - تکفارس 
ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا به‌زودی از راه می‌رسد - تکفارس 
ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا به‌زودی از راه می‌رسد - تکفارس 

ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا به‌زودی از راه می‌رسد

افشین نوری
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 21:08
ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا

شرکت بلک ویو قصد دارد ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا را به‌زودی عرضه کند که می‌تواند سایر شرکت‌ها را به چالش بکشد.

این شرکت می‌خواهد گوشی Blackview Hero 10 را در هفته‌های آینده معرفی کند و حالا مشخصات این گوشی و قیمت آن فاش شده است.

گوشی Blackview Hero 10 با قیمت ۴۲۵ دلار ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا خواهد بود و قابلیت‌های خوبی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

این گوشی از نمایشگر ۶.۹ اینچی اولد با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت بهره خواهد برد و با داشتن لولای قطره‌ای قادر خواهد بود ۲۵۰ هزار بار باز و بسته شدن را تحمل کند. وزن این گوشی فقط ۱۹۸ گرم خواهد بود.

کار پردازش Blackview Hero 10 را تراشه هلیو G99 در کنار ۱۲ گیگا‌بایت رم LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 2.2 بر عهده خواهد داشت.

این گوشی یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی در پشت خواهد داشت دوربین سلفی آن ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

انرژی این گوشی را یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۴۵ واتی تامین خواهد کرد و از رابط کاربری DokeOS 4.0 بر پایه سیستم‌عامل اندروید ۱۳ بهره خواهد برد.

این در حالیست که شرکت بزرگی مانند اپل هنوز نتوانسته یک گوشی تاشو معرفی کند. اخیرا یک تحلیلگر معروف به نام مینگ‌ چی کو گفته است که اپل احتمالا اولین دستگاه تاشو خود را در قالب یک مک بوک تاشو با صفحه نمایش ۲۰ اینچی اوایل سال ۲۰۲۷ معرفی خواهد کرد.

بنابراین اولین دستگاه تاشوی اپل گوشی آیفون نخواهد بود. اپل اخیرا پتنتی برای یک دستگاه تاشو به ثبت رسانده که ممکن است مربوط به یک آیفون یا یک مک‌بوک تاشو باشد. این پتنت با عنوان «دستگاه‌های الکترونیکی با لولاهای اصطکاکی کامپوزیت الیافی» به ثبت رسیده و به نظر می‌رسد صحبت از یک فناوری جدید برای صنعت دستگاه‌های تاشو است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید