پتنت جدید سامسونگ به یک گوشی کشویی جالب اشاره دارد - تکفارس 
پتنت جدید سامسونگ به یک گوشی کشویی جالب اشاره دارد - تکفارس 

پتنت جدید سامسونگ به یک گوشی کشویی جالب اشاره دارد

افشین نوری
۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - 19:27
سامسونگ گوشی کشویی

بازار گوشی‌های تاشو به‌تدریج در حال تبدیل به ترند اصلی است و شرکت‌های دیگری مثل ویوو در حال پیوستن به آن هستند.

سامسونگ همچنان پیشتاز این بازار است و به نظر می‌رسد گوشی‌های تاشوی این شرکت ظرف چند سال آینده محبوبیت زیادی در بین مشتریان پیدا خواهند کرد. اما گوشی‌های رول شدنی هم به‌تدریج در حال توسعه هستند.

اوپو در سال ۲۰۲۰ اولین گوشی مفهومی رول شدنی خود را ارائه کرد که طراحی جالب‌تری نسبت به گوشی‌های تاشو داشت. طبق شایعات، ال جی و سامسونگ نیز در حال کار روی یک گوشی رول شدنی یا کشویی هستند. امروز شواهد جدیدی درباره گوشی کشویی سامسونگ فاش شده است.

سامسونگ گوشی کشویی

این شرکت به‌تازگی پتنتی در اداره جهانی مالکیت فکری (WIPO) به ثبت رسانده است که اشاره به یک دستگاه رول شدنی دارد. همانطور که در طرح‌های مفهومی این گوشی می‌بینید ما بیشتر با یک گوشی کشویی روبه‌رو هستیم. از طرفی، هیچ دوربین سلفی روی این گوشی وجود ندارد و اصلا هیچ ناچ یا سوراخ هول پانچی روی آن دیده نمی‌شود.

سامسونگ گوشی کشویی

بنابراین دوربین سلفی ممکن است در زیر نمایشگر باشد. ما چنین دوربینی را در گوشی گلکسی زد فولد ۳ دیده‌ایم و انتظار می‌رود که سامسونگ این فناوری را در نسل بعدی گوشی‌های خود بهبود ببخشد. ‌در پشت این گوشی کشویی پنج دایره کوچک وجود دارد که چهار تا از آن‌ها احتمالا برای دوربین خواهند بود و پنجمی برای فلاش LED.

سامسونگ گوشی کشویی

طبق توضیحات پتنت، نمایشگر کشویی عقب به‌عنوان یک منظره‌یاب برای دوربین سلفی عمل خواهد کرد. بقیه قابلیت‌های این گوشی، در تصاویر دیده می‌شوند. سامسونگ ظاهراً علاوه بر این گوشی روی گوشی دیکری نیز در حال کار است که لرعکس گوشی فوق از یک نمایشگر افقی استفاده کرده است. پتنت این گوشی نیز در WIPO رویت شده است.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم سامسونگ چه برنامه‌های برای علاقمندان گوشی‌های تاشو خود دارد.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید