DSCC: محبوبیت گوشی های تاشو در سال ۲۰۲۳ بی سابقه خواهد بود - تکفارس 
DSCC: محبوبیت گوشی های تاشو در سال ۲۰۲۳ بی سابقه خواهد بود - تکفارس 

DSCC: محبوبیت گوشی های تاشو در سال ۲۰۲۳ بی سابقه خواهد بود

افشین نوری
۱۱ دی ۱۴۰۱ - 21:02
گوشی تاشوی سامسونگ

طبق گزارش جدیدی که توسط موسسه DSCC منتشر شده است، ما در سال ۲۰۲۳ شاهد رشد چشمگیری در میزان فروش گوشی‌های تاشو خواهیم بود. این به معنای آن است که محبوبیت گوشی‌های تاشو در سال جدید در بین مشتریان، افزایش بی‌سابقه‌ای خواهد یافت.‌

سامسونگ در حال حاضر یکی از بازیگران اصلی بازار گوشی‌های تاشو است و این شرکت در سال ۲۰۲۲ عملکرد بسیار خوبی در این بخش داشت. این شرکت در سه ماهه سوم ۲۰۲۲ حدود ۵.۲ میلیون گوشی تاشو عرضه کرده بود و پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۳ نیز این موفقیت را تکرار کند و حتی عملکرد بهتری داشته باشد.    

از طرفی، شرکت‌های دیگری نیز در حال پیوستن به بازار گوشی تاشو هستند و ما شاهد ارائه محصولات متنوعی به این بازار هستیم. شرکتی مثل گوگل نیز قصد دارد در سال ۲۰۲۳ اولین‌ گوشی تاشو خود را با نام پیکسل فولد عرضه کند. شرکت‌های اودو، ویوو، شیائومی و موتورولا نیز به‌دنبال حضور جدی در این بازار هستند.  

موسسه DSCC پیش‌بینی کرده است که میزان عرضه گوشی‌های تاشو در سال ۲۰۲۳ به ۱۷ میلیون دستگاه خواهد رسید. در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که سال آینده کدام شرکت‌ها عملکرد موفقی در این بازار خواهند داشت. 

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید