۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت دوم) - تکفارس 
۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت دوم) - تکفارس 
۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت دوم) - تکفارس 

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت دوم)

سید محمد معلمی
۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - 20:00
۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت دوم) - تکفارس 

روز گذشته در قسمت اول بهترین بازی‌های کامپیوتری، ۲۰ عدد اول را به شما معرفی کردیم. حالا امروز قصد داریم در مورد ۲۰ عدد دوم صحبت کنیم. با تکفارس همراه باشید.

  1. Elite: Dangerous

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت دوم) - تکفارس 

Elite: Dangerous که از بازی Elite منتشر شده در سال ۱۹۸۴ نمونه برداری کرده، با اهداف بلندپروازانه‌ای پا به صنعت روبه‌رشد بازی‌های رایانه گذاشته است. اتفاقات این گیم که در محیط منظومه شمسی و کهکشان راه شیری رخ می‌دهند، سبب خواهند شد که بازیکنان بتوانند یکی پس از دیگری رقبا را پشت سر گذاشته و به رتبه اول برسند.

در ابتدای این بازی که وارد می‌شوید، حدود ۱۰۰۰ امتیاز دارید ولی باید برای افزایش آنها رو به سرقت، تجارت، اکتشاف، استخراج و حتی شکار بیاورید تا دیگر گیمرها را شکست دهید. انجام همه این کارها زمان‌بر است و به صبر بالایی نیاز دارد ولی وقتی توانستید مراحل را رد کنید، احساس بسیار خوبی خواهید داشت.

  1. Metro Exodus

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت دوم) - تکفارس 

در میان بهترین بازی‌های رایانه‌ای، باید یکی باشد که به درد کسانی بخورد که تخیل را دوست دارند. برای این افراد فرقی نمی‌کند خیال‌پردازی‌های سازنده بازی در چه نوع شخصیت‌هایی نمود پیدا خواهد کرد چرا که آنها می‌خواهند فقط از بازی کردن لذت ببرند.

Metro Exodus که از محیطی دلگیر با فضایی تاریک بهره می‌برد، یکی از گیم‌هایی است که گیمرهای علاقه‌مند به بازی‌های تخیلی سراغش می‌روند. هوای محیط این بازی سمی است، حیات وحش تغییرات زیادی دارد و دیگر کاراکترها هم به دنبال صدمه زدن به یک‌دیگر هستند. در گذشته و در نسخه Metro معمولاً بازیکنان باید به زیر زمین می‌رفتند ولی با Metro Exodus، گیمرها می‌توانند شاهد رخ دادن اتفاقات در سطح زمین باشند.

در سرزمینی که به خاطر انرژی هسته‌ای از بین رفته، شما باید به دنبال یک خانه باشید ولی در حین انجام این کار با اتفاقات ترسناک و ماوراءالطبیعه روبه‌رو می‌شوید که اگر تا کنون این‌گونه بازی‌ها را تجربه کرده‌اید، مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

لازم به ذکر است که Metro Exodus در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های دنیاست که به خاطر گرافیک بالایی که دارد، طرفدارانش روزبه‌روز در حال بیشتر شدن هستند.

  1. Ori and the Blind Forest

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت دوم) - تکفارس 

مدیر Unity Engine یعنی John Riccitiello، بازی Ori and the Blind Forest را این‌گونه توصیف می‌کند: زیبا و عذاب‌آور. این بازی مکانیسم طراحی خود را از بازی‌های دو بعدی قدیمی مانند Metroid و Castlevania قرض گرفته ولی رگه‌هایی از مدرنیسم هم در آن دیده می‌شود. اگر بخواهیم ما در یک کلمه Ori and the Blind Forest را توصیف کنیم، باید از واژه “سرزنده” بهره ببریم. شما برای اینکه بتوانید در این گیم موفق شوید، مجبور هستید سریع فکر کنید و مهارت‌های خود را ارتقا داده و از میان صحنه‌های مختلف بگذرید. ضمن اینکه به خاطر نبود سیستم ذخیره خودکار یا تعیین سطح سختی یا آسانی، باید بی‌وقفه کار خود را ادامه دهید. با هنر توسعه‌دهندگان، به وسیله بازی Ori and the Blind Forest، می‌توانید ببینید که گیم های ۲D هنوز هم حرف‌هایی برای گفتن دارند.

  1. Resident Evil 2

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت دوم) - تکفارس 

بعید است بتوانیم کسی را پیدا کنیم که تا به حال اسم Resident Evil را نشنیده باشد. از سال ۱۹۹۶ که نسخه نخستین این بازی منتشر شد، گیم‌های ترسناک معنای تازه‌ای دریافت کردند. البته در این بین و در برخی بازه‌های زمانی (مثلاً وقتی Resident Evil 6 معرفی گردید)، این بازی از روزهای اوج خود دور شده بود ولی با رونمایی از Resident Evil 2، توجهات بار دیگر به پدیده بازی‌های ژانر ترسناک جلب گردید.

عالی بودن Resident Evil 2 به‌گونه‌ای است که به سختی می‌توانیم برای آن در زمینه بازی‌های ترسناک رقیبی پیدا کنیم بنابراین این اجازه را به خود می‌دهیم که آن را بهترین گیم دنیا در این ژانر بدانیم. دیگر آن روزهایی که باید به روش‌های مختلف در محیط بازی حرکت می‌کردید و بعضاً به مشکل می‌خوردید، از بین رفته‌اند و حالا این امکان را دارید تا اسلحه را روی شانه خود گرفته و به پیش‌روی ادامه دهید؛ درست مانند Resident Evil 4. اما این‌بار و با استفاده از RE Engine بازی Resident Evil 7، استودیوی ژاپنی Capcom ترس و وحشت موجود در Resident Evil را به بیشترین مقدار خود رسانده است.

به علاوه، به خاطر گزینه‌های شخصی‌سازی متعدد برای اعمال تغییرات در حرکات و چهره‌ها، شاید بتوانیم Resident Evil 2 را بهترین بازی سال ۲۰۱۹ هم بدانیم هرچند هنوز زمان زیادی تا پایان امسال باقی مانده است.

  1. Dragon Quest XI

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت دوم) - تکفارس 

در میان مجموعه Final Fantasy، بعید است بتوانیم بازی بهتری از Dragon Quest پیدا کنیم. چند دهه‌ای می‌شود که این مجموعه از بازی‌ها حرف اول را می‌زنند و حتی در دنیای مدرن نیز بر گیم‌هایی از جمله Pokemon تأثیرگذار بوده‌اند. اما حالا و برای نخستین بار در ۱۴ سال اخیر، Dragon Quest برای کنسول‌های خانگی نیز عرضه شده و افرادی که دارای PC قدرتمند هستند نیز امکان لذت بردن از آن را دارند.

در Dragon Quest XI، شما به عنوان یک شاهزاده باید مأموریت خود یعنی نجات جهان را به انجام برسانید. داستان این بازی بین ۸۰ تا ۱۰۰ ساعت است که لحظه‌لحظه آن برایتان خاطره‌انگیز و رؤیایی خواهد بود. در این بازی، هنرهایی از Akira Toriyama که آثارش در Dragon Ball هم به چشم می‌خورد، مشاهده می‌شود بنابراین به راحتی می‌توانیم بگوییم که چرا Dragon Quest XI در لیست ۴۰ بازی برتر جایگیری کرده است.

  1. Rocket League

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت دوم) - تکفارس 

کسانی که بازی‌های ورزشی را دنبال می‌کنند، ممکن است تا کنون اسم Rocket League را شنیده باشند. این بازی که یادآور گیم‌های فوتبالی قدیمی است، بازیکنان را وارد محیطی می‌کند که نیروی جاذبه کمی دارد و باید بتوانند به رقبای خود گل بزنند. شخصیت‌های این بازی که ماشین‌ها هستند، خیلی سخت گل می‌خورند بنابراین اصلاً کار ساده‌ای نخواهید داشت زیرا هر لحظه امکان دارد توپ را از شما بربایند و یا از محیط بازی خارج کنند. محیط جذاب و سادگی روش کار در کنار سختی‌های متعدد سبب شده تا Rocket League یکی از گیم‌های پربرخورد و محبوب سال ۲۰۱۵ لقب بگیرد که حتی در سال ۲۰۱۹ نیز طرفداران خود را دارد.

  1. Insurgency Sandstorm

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت دوم) - تکفارس 

وقتی Insurgency برای نخستین بار در سال ۲۰۱۴ معرفی گردید، روح تازه‌ای در دنیای بازی‌های تیراندازی دمیده شد چرا که تقریباً نقطه مخالف Call of Duty بود. در ادامه این راه، Insurgency Sandstorm توانسته ویژگی‌های جدیدی به همراه خود بیاورد و باز هم زمینه شگفتی همگان را فراهم سازد.

این بازی تیراندازی سخت و آنلاین با این هدف طراحی شده تا بتواند از قدرت روزافزون Counter Strike: Global Offensive جلوگیری کرده و درآمدی کسب کند. در این بازی هیچ جان اضافه‌ای در اختیار ندارید و بلافاصله پس از گلوله خوردن می‌بازید بنابراین حواس خود را جمع کنید. چنان‌چه به دنبال بازی هستید که هم صبرتان را امتحان کرده و هم مهارت مدیریت شما را ارزیابی می‌کند، بد نیست Insurgency Sandstorm را روی کنسول PC خود نصب نمایید.

  1. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت دوم) - تکفارس 

Metal Gear Solid V آخرین بازی Metal Gear توسط Hideo Kojima است که پس از اخراج از Konami ساخته شده تا روحیه جاه‌طلبانه خود را اثبات کند. در محیط بی‌انتهای این بازی، شما باید مأموریت‌های محول شده را با امکاناتی که دارید پشت سر بگذارید و با اسلحه‌های موجود را رقبا را از سر راه بردارید هرچند تیراندازی امتیاز زیادی برایتان به ارمغان نخواهد آورد.

وقایع این بازی که نه سال پس از رویدادهای Ground Zeroes در حال اتفاق افتادن هستند، بعد از مأموریت‌های اصلی که به ۱۰۰ عدد می‌رسند مشخص خواهد شد. رخدادهایی که مشاهده می‌شوند در محیط‌های بسیار زیبایی هستند و اگرچه در برخی اوقات صحبت شخصیت‌ها با هم درست شنیده نمی‌شود ولی باز هم مطمئن باشید از نصب آن روی کامپیوتر خود پشیمان نخواهید شد.

  1. Battlefield V

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت دوم) - تکفارس 

فقط کافی است از کسانی که به بازی‌های رایانه‌ای آشنایی دارند سؤال کنید تا به شما بگویند گیم‌های Battlefield همواره جزو برترین‌های این کنسول بوده‌اند. حالا با نسخه Battlefield V که در سال ۲۰۱۸ معرفی شده، این ترند ادامه دارد.

مکانیسم‌های اصلی این بازی تغییری نکرده‌اند یعنی شما باید رانندگی کنید، بپرید و یا بدوید تا امتیازات را به دست آورده و در مقابل حریفان نیز از خود دفاع نمایید. در ورژن جدیدتر، حالت Operations که از Battlefield 1 در سال ۲۰۱۶ وجود داشته، بهبود یافته و به Grand Operations تغییر نام داده است. این بازی حماسی در چهار نقشه رخ می‌دهد و صحنه‌های جنگ جهانی دوم را به تصویر می‌کشد. مطمئناً تجربه این گیم خالی از لطف نیست ولی باید مطمئن باشید که وقت اضافه دارید.

Battlefield V یکی از بهترین بازی‌های کنسول PC است که در زمینه جلوه‌های بصری نظیر ندارد. پیش از انتشار این بازی، صحنه‌های جنگ این‌قدر واقعی و البته ترسناک نبوده‌اند. محیط‌هایی که اتفاقات Battlefield V در آنها رخ می‌دهند، بسیار واقع‌گرایانه طراحی شده‌اند و اگر کارت گرافیک شما Nvidia GeForce RTX 2080 Ti است، قطعاً جلوه‌های تصویری را باکیفیت بیشتری خواهید دید. وقتی می‌گوییم Battlefield V برای طرفداران گیم‌های دارای فریم بر ثانیه زیاد بهترین گزینه است، اغراق نمی‌کنیم.

  1. Hitman 2

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت دوم) - تکفارس 

احیای Hitman در سال ۲۰۱۶ یک معجزه بود چرا که نشان داد این بازی چه‌قدر پتانسیل بالایی دارد بنابراین وقتی Hitman 2 معرفی شد، انتظارات از آن بالا بود زیرا گیمرها می‌خواستند مأموریت‌های به مراتب پیچیده‌تری مشاهده کرده و خلاقیت خود را با روش‌های خطرناکی بیازمایند.

چیزی که باید به آن اشاره کنیم، حالات متعددی است که این ورژن جدید ارائه می‌دهد. برای مثال، حالتی به نام Sniper Assassin در اختیار گیمرها قرار گرفته که در کنار حالت بازی چند نفره برای نخستین بار تجربه لذت بردن از Hitman 2 در کنار دوستان را به شما هدیه می‌دهد.

اگر به دنبال این هستید تا تجربه ماجراجویانه اتفاقات مهیج را به دست آورید، مطمئناً با دانلود و نصب Hitman 2 به آن خواهید رسید.

  1. Warhammer: Vermintide 2

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت دوم) - تکفارس 

Warhammer: End Times – Vermintide یکی از بهترین بازی‌ها برای افرادی بود که می‌خواستند لحظات به یاد ماندنی با دوستانشان داشته باشند. حالا باید این مژده را بدهیم که Warhammer: Vermintide 2 نیز همان گیم پلی نسخه قبلی خود را دارد و حتی در برخی موارد بهتر نیز شده است.

اگرچه این بازی به شما اجازه می‌دهد با هم‌تیمی‌های خود استراتژی‌های پیچیده‌تری اتخاذ کنید ولی وقتی گیم اجرا می‌شود معمولاً با سردرگمی روبه‌رو می‌شوید که تنها کاری که باید انجام دهید حمله بی‌رحمانه به سمت دشمنان است تا اینکه شما و گروهتان تنها تیمی لقب بگیرید که جان سالم به در برده‌اید. از آن جایی که Vermintide 2 تعداد زیادی از دشمنان Orc را در خود جای داده که حتی ممکن است از Skavenها هم مشهورتر باشند، هیچ‌گاه نباید از اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، غافل شوید.

  1. Fallout 4

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت دوم) - تکفارس 

بر خلاف اینکه فکر می‌کردیم اتفاقی که برای Fallout 3 رخ داده، Fallout 4 نیز دچار آن شده ولی حالا با خیالی آسوده می‌توانیم بگوییم که این بازی جدید با گرافیکی بالاتر، جزئیاتی بیشتر، داستانی جذاب‌تر و کیفیتی فوق‌العاده‌تر دوباره راه خود را به کنسول PC پیدا کرده است.

به عنوان Sole Survivor (یعنی همان قهرمان همیشه بازی‌های Fallout) در منطقه‌ای متروکه از بوستون باید با Feral Ghoulها، Raiderها، Sythها و Bloodbugها رقابت کنید و همزمان از اسلحه‌های قدرتمندتری بهره ببرید.

  1. Rainbow Six: Siege

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت دوم) - تکفارس 

سری بازی‌های Call of Duty با فریم‌های زیاد بر ثانیه و گیم پلی حمله و تیراندازی خود ژانر FPS را تقریباً با نام خود عجین کرد ولی اگر بخواهیم در این زمینه مثال نقض بیاوریم، باید به Rainbow Six: Siege اشاره کنیم. در این بازی باید Siege به عنوان بخشی از تیم حمله کننده باید دشمنان را فریب و شکست دهد و بر خلاف Counter-Strike اصلاً نمی‌توانید هر طور که می‌خواهید به جلو حرکت کرده و تیراندازی نمایید.

تا زمانی که شروع به تیراندازی نکرده‌اید، به صورت درازکش روی زمین خوابیده‌اید و با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در حال پیش‌روی هستید و با همکاری هم‌تیمی‌ها باید استراتژی‌های درستی انتخاب نمایید تا دیواری ساخته و گلوله‌ها به شما اصابت نکنند. اگرچه توجه و تمرکز بیش از حد روی گیم پلی تیمی یکی از نقاط ضعف Rainbow Six: Siege به حساب می‌آید ولی وقتی به صورت آنلاین بازی می‌کنید، احساس رضایت خواهید داشت.

  1. Shadow of the Tomb Raider

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت دوم) - تکفارس 

پس از کنار رفتن Tomb Raider و سری نسبتاً جذاب خود، Rise of the Tomb Raider و Shadow of the Tomb Raider به عنوان بهترین بازی‌های کنسول PC جای آن را گرفته‌اند. جدای از اینکه گیم مورد بحث ما گیم پلی جذابی دارد، Crystal Dynamics با حس ماجراجویی اخیری که در Croft به وجود آورده، شاهکاری از خود در صنعت گیم به جای گذاشته است.

در Shadow of the Tomb Raider، شخصیت آن یعنی Lara به سمت آمریکای جنوبی در حال حرکت است تا با برخی اتفاقات مقابله کند. اگرچه صحنه‌های این بازی مانند نسخه‌های قبلی متنوع نیست ولی باز هم به طور کلی جذابیت خود را حفظ کرده است. این را هم اضافه کنیم که با کارت‌های گرافیک سری RTX شرکت ان‌ویدیا می‌توانید از کیفیت تصاویر فوق‌العاده این گیم لذت ببرید.

  1. PlayerUnknown’s Battlegrounds

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت دوم) - تکفارس 

فرض کنید در یک بازی تیراندازی که باید زنده بمانید، یک دفعه در همان ابتدا از قسمت بار یک هواپیما خارج می‌شوید و در کنار شما ۹۹ بازیکن دیگر حضور دارند که نه اسلحه‌ای دارند و نه امکاناتی. این داستان دقیقاً در PlayerUnknown’s Battlegrounds رخ می‌دهد. پس از گذراندن دقایق ابتدایی بازی به دنبال منابع اولیه، باید به فکر زنده ماندن خود باشید چرا که نشانگر جان شما در بالای نمایشگر کم‌کم سیر نزولی به خود می‌گیرد.

داستان PlayerUnknown’s Battlegrounds که بعضاً آن را به صورت خلاصه با حروف PUBG می‌شناسند، مبتنی بر آخرین بازی PlayerUnknown`s Battle Royale می‌باشد که در سال ۲۰۱۳ معرفی شد. نیازی نیست مانند Arma III یا H1Z1 کار کنید بلکه فقط باید مراقب باشید که جانتان را از دست ندهید. هیچ جان ذخیره‌ای در PlayerUnknown’s Battlegrounds وجود ندارد بنابراین باید به سرعت اسلحه‌های مورد نظر خود را انتخاب نمایید و با دقت به منطقه‌ای که می‌خواهید تیراندازی کنید.

  1. Wolfenstein II: The New Colossus

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت دوم) - تکفارس 

بازی Wolfenstein II: The New Colossus که تقریباً بلافاصله پس از Wolfenstein: The New Order معرفی شد، شاید به نظر شما کلاسیک باشد ولی برای برخی افراد، گیم پلی تقریباً قدیمی و خاطره‌انگیز آن بسیار جذاب است. حتی در سطح معمولی این گیم نیز بازیکنان کار سختی برای زنده ماندن خواهند داشت.

البته هستند کسانی که داستان بازی برایشان از همه چیز مهمتر است بنابراین می‌توانیم بگوییم که Wolfenstein II: The New Colossus یکی از جذاب‌ترین گیم پلی‌هایی را دارد که شما انتظارش را می‌کشیدید زیرا با برگشت به اتفاقات گذشته، موضوع خود را نشان می‌دهد. ما نمی‌خواهیم با توضیح خود شیرینی این بازی را از بین ببریم ولی چیزی که می‌خواهیم بگوییم این است که اتفاقات رخ داده در این بازی بسیار جذاب‌تر شده‌اند.

  1. Catherine

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت دوم) - تکفارس 

پس از تولید بازی‌هایی نظیر Persona و Shin Megami Tensei، گیم Catherine به خاطر گیم پلی گیج‌کننده و داستان رمانتیک و کشمکش‌های درونی، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در این بازی شما باید در نقش Vincent، تصمیم بگیرید که آیا باید با نامزدتان Katherine رابطه خود را ادامه دهید یا خیر. اتخاذ این تصمیم زمانی سخت‌تر می‌شود که Catherine وارد ماجرا می‌گردد.

این داستان درام در بخش‌هایی از روز اتفاق می‌افتد و وقتی شب می‌شود و شما به رختخواب می‌روید، باید با کابوس‌هایی که می‌بینید، دست و پنجه نرم کنید که در واقع گیم پلی اصلی بازی همین خواب‌های آشفته است. به خاطر داستان خود، Catherine یک بازی بسیار منحصربفرد می‌باشد و حالا که بالأخره برای کنسول PC عرضه شده، دلیلی ندارد تعلل کنید و آن را روی رایانه شخصی خود نصب نکنید. حتی پس از ۷ سال، باز هم می‌توانیم Catherine را یکی از بهترین بازی‌های رایانه‌ای بدانیم.

  1. X-COM 2

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت دوم) - تکفارس 

X-COM 2 یک بازی اعتیادآور است که بعید است هر کسی بتواند آن را کنار بگذارد. X-COM 2 که به عبارتی ادامه‌دهنده راه XCOM; Enemy Unknown در سال ۲۰۱۲ است، بار دیگر می‌خواهد خاطرات گیم کلاسیک UFO: Enemy Unknown را اجرا نماید و این‌بار با X-COM 2 تمام جزئیاتی که ما می‌خواستیم را آورده است. این بازی تاکتیکی سریع‌تر، جذاب‌تر و دقیق‌تر می‌باشد که داستان آن ۲۰ سال پس از قصه نسخه قبلی خود رخ می‌دهد.

در X-COM 2 شما باید در نقش یک انتقام گیرنده یا Avenger ظاهر شوید و از طریق کشتی بیگانگان که پایگاه شما به حساب می‌آید، به دشمنان خود حمله کنید. حالا این گیم با قدرت بیشتر، هوشمندانه‌تر با هوش مصنوعی و شخصی‌سازی پیشرفته‌تر مطمئناً می‌تواند یکی از بازی‌های جذاب سال ۲۰۱۹ لقب گیرد.

  1. World of Warcraft: Battle for Azeroth

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت دوم) - تکفارس 

هر کسی که با سری بازی‌های World of Warcraft آشناست، می‌داند که این گیم‌ها از موفق‌ترین بازی‌های چند نفره و آنلاین رایانه بوده‌اند. در World of Warcraft: Battle for Azeroth که محتوای ۱۴ بازی به صورت فشرده قرار گرفته‌اند، گیمرها باید ۱۰۰۰ ساعت پای سیستم خود بنشینند تا بتوانند این بازی را تمام کنند.

در نسخه جدید یعنی Battle for Azeroth، بازیکنان باید دو قاره جدید یعنی Kul Tiras برای بیگانگان و Zandalar برای Hordeها را کشف کنند که اتفاقات سخت و طاقت‌فرسایی منتظر آنها هستند. این بازی دارای نوعی سیستم سطح بندی است که گیمرها می‌توانند به نمایش درآمدن مناطق مختلف را به هر صورتی که می‌خواهند، انتخاب کنند. همه این رویدادها با داستانی همراه است که تقریباً همه آشنایان با این نوع بازی‌ها سال‌هاست به وجود آنها عادت کرده‌اند.

بنابراین با چنین گیم پلی غنی، تاریخ ۱۴ ساله World of Warcraft و البته بروزرسانی‌های متعددی که منتشر می‌شوند، مطمئناً تجربه بازی کردن World of Warcraft: Battle for Azeroth لذت‌بخش خواهد بود.

  1. Nier Automata

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت دوم) - تکفارس 

پس از PlatinumGames و Square Enix، بازی Nier Automata سریالی است از سری کلاسیک Nier در سال ۲۰۱۰ که خودِ Nier هم جزوی از سری Drakengard بود. از نقاط قوت این بازی آن است که اصلاً به یک ژانر متکی نیست. پلتفرم این گیم به صورت ۲D و دو انگشتی است. به طور کلی، قضایایی که در Nier Automata رخ می‌دهند قابل‌پیش‌بینی نیستند و وقتی این بازی برای کنسول PC منتشر گردید، روح تازه‌ای در این صنعت دمیده شد.

داستان این بازی حول یک شخص به نام ۲B می‌چرخد که توسط ۹S یا Nines همراهی می‌شود. با سؤالات زیادی که در این زمینه وجود دارد، هر دو این شخصیت‌ها باید زمین را از ماشین‌های بیگانگان که این سیاره را به تسخیر خود درآورده‌اند، پاک کنند. فقط توجه داشته باشید که چگونه بازی می‌کنید چرا که Nier Automata پایان‌های متفاوتی دارد و چنان‌چه مسیر جدیدی انتخاب کردید، گیم پلی جدیدی پیش روی شما باز می‌شود.

فهرست برترین بازی‌های کنسول PC به پایان رسید. آیا شما هم گزینه‌ای دارید که بخواهید به این لیست اضافه کنید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

نکته: شما می‌توانید بخش اول برترین بازی‌های کنسول PC را از طریق لینک زیر مطالعه کنید.

اگر چنان‌چه می‌خواهید بررسی تخصصی محصولی را مطالعه نمایید یا با بهترین گوشی، رایانه، پردازنده و . . . آشنا شوید ولی آن را در سایت تکفارس پیدا نمی‌کنید، مدل آن را کامنت کرده تا در اسرع وقت، مقاله آن توسط تیم تحریریه ما آماده شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید