۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت اول) - تکفارس 
۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت اول) - تکفارس 
۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت اول) - تکفارس 

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت اول)

سید محمد معلمی
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - 20:00
۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت اول) - تکفارس 

با توجه به اینکه صنعت گیم در دنیای امروز به یکی از بخش‌های پرطرفدار تکنولوژی و فناوری تبدیل شده و تولیدکنندگان پردازنده‌ها مانند اینتل و AMD نیز خطوط تولیدشان را روزبه‌روز آپدیت می‌کنند، شاید دیگر هر کسی بتواند بازی موردعلاقه‌اش را پیدا کند. در این بین هستند افرادی که ترجیح می‌دهند همواره جدیدترین و برترین بازی‌ها را روی رایانه‌های شخصی خود نصب داشته باشند. اگر شما هم از همین دست انسان‌ها هستید، باید این مژده را بدهیم که با مطالعه این مقاله می‌توانید با بهترین بازی‌ها برای کامپیوترها آشنا شوید و با خواندن تمامی اخبار مربوط، اطلاعات کاملی از آنها داشته باشید.

ما در سایت تکفارس ۴۰ بازی پرطرفدار برای کنسول PC را انتخاب کرده‌ایم تا همه افراد با همه سلیقه‌ها توانایی پیدا کردن گزینه مدنظرشان را داشته باشند. این را اضافه کنیم که حتماً نباید در زمینه بازی‌های کامپیوتری حرفه‌ای بوده یا ابزار و سیستم گیمینگ داشته باشید بلکه با همین ماوس، کیبورد، پردازنده و صفحه نمایش‌های  معمولی نیز امکان لذت بردن از گیم‌های رایانه‌ای وجود دارد.

ضمن اینکه حتماً نباید از قبل با دنیای بازی‌های دیجیتالی آشنایی داشته باشید چرا که با توضیحات مختصر اما مفیدی که زیر عنوان هر بازی آورده‌ایم، می‌توانید مورد دلخواه‌تان را بیابید. پس با تکفارس همراه باشید.

[divider][/divider]

نکته: ۴۰ بازی برتر PC در دو مقاله منتشر می‌شود.

  1. The Witcher 3: Wild Hunt

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت اول) - تکفارس 

اگرچه شاید با خودتان فکر کنید که عمر The Witcher 3: Wild Hunt  به سر آمده ولی واقعیت آن است که هر چه زمان می‌گذرد، این بازی بیشتر جا می‌افتد. به همین است که با گذشت سه سال از معرفی، همچنان به عنوان یک گیم پرطرفدار در بسیاری از رایانه یافت می‌شود. دلیل محبوبیت The Witcher 3: Wild Hunt، ژانر ترکیبی آن است که باعث می‌شود افراد ساعت‌ها پای سیستم خود بنشینند و متوجه گذر زمان نشوند. با این اوصاف، The Witcher 3: Wild Hunt نه تنها بهترین بازی سال ۲۰۱۸، بلکه شاید بتوانیم آن را یکی بهترین بازی‌های تاریخ بدانیم.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://gamefa.com/?s=The+Witcher+3%3A+Wild+Hunt” target=”” button_color_fon=”#3fc2da” button_text_color=”#ffffff” ]اطلاعات بیشتر در مورد بازی بازی  The Witcher 3: Wild Hunt[/button]

  1. Dragon Age: Inquisition

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت اول) - تکفارس 

اگرچه نمی‌توانیم Dragon Age: Inquisition را بهترین بازی بدانیم ولی به خاطر پیشرفت قابل‌ملاحظه و زیادی که نسبت به نسخه‌های قبلی داشته، باید از آن به عنوان یک گیم همه چیز تمام یاد کنیم. داستان ماجراجویانه و پر از اتفاقات جورواجور سبب شده تا بسیاری از گیمرها به صورت ناخودآگاه سراغ Dragon Age: Inquisition بروند. ضمن اینکه شاید برخی‌ها آن را به خاطر قدیمی بودن سرزنش کنند ولی باز هم هستند کسانی که آن را یکی از بهترین بازی‌های تاریخ می‌دانند.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://gamefa.com/?s=Dragon+Age%3A+Inquisition” target=”” button_color_fon=”#3fc2da” button_text_color=”#ffffff” ]اطلاعات بیشتر در مورد بازی Dragon Age: Inquisition[/button]

  1. Assassin’s Creed Odyssey

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت اول) - تکفارس 

مشاهده نام Assassin’s Creed در بین بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ به یک عادت تبدیل شده بود ولی پس از آن کمپانی تولیدکننده تصمیم گرفت تغییرات زیادی در داستان این گیم جذاب به وجود بیاورد تا محبوبیت خود را میان افراد تثبیت نماید. حالا تلاش این تیم سازنده نتیجه داده و سبب شده نسخه Assassin’s Creed Odyssey  بازی کامل‌تری نسبت به ورژن‌های قبلی شده باشد به طوری که بعضاً ممکن است آن را با بازی‌های قدیمی‌تر Ubisoft اشتباه بگیرید.

این‌بار به جای حضور در یک داستان درام، شما وظیفه کنترل یک شخصیتی را دارید که در وسط میدان جنگ پلوپونز حضور دارد و به دنبال پدر و مادر گمشده خود می‌گردد. البته اگرچه ممکن است داستان اصلی بازی در میانه‌های راه تحریف شود ولی به هر ترتیب، باز هم اتفاقات مربوط به ابتدای گیم در حال رخ دادن هستند اما این‌بار در فضایی زیبا و جذاب‌تر.

برای نصب این بازی اطمینان حاصل کنید که کارت گرافیک قدرتمندی دارید تا از رزولوشن بالای تصاویر آن لذت ببرید. بنابراین اگر به دنبال یکی از بهترین بازی‌های رایانه‌ای هستید، بد نیست Assassin’s Creed Odyssey  را امتحان کنید.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://gamefa.com/?s=Assassin%E2%80%99s+Creed+Odyssey” target=”” button_color_fon=”#3fc2da” button_text_color=”#ffffff” ]اطلاعات بیشتر در مورد بازی Assassin’s Creed Odyssey[/button]

  1. Dark Souls 3

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت اول) - تکفارس 

شاید این‌طور به نظر بیاید که Dark Souls 3 نسبت به نسخه‌های قبلی افت کرده ولی این دلیلی نمی‌شود که نام آن را در میان بهترین گیم‌ها برای رایانه نیاوریم چرا که با بهره‌گیری از عناصر برخی بازی‌ها مانندBloodborne ، داستان جذابی در اختیار گیمر قرار می‌دهد.

بهتر است کسانی سراغ Dark Souls 3 بروند که واقعاً از گیم اطلاعات کافی دارند و در این زمینه ماهر هستند چرا که بازی اشاره شده اصلاً آسان نیست. البته برای تمام کردن مراحلDark Souls 3 ، علاوه بر مهارت، به صبر و حوصله هم نیاز دارید تا جنگ‌های مختلف را پشت سر بگذارید. در کنار داستان جذاب، باید کیفیت بالای تصاویر نسبت به نسخه اول این بازی را نیز در نظر بگیرید.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://gamefa.com/?s=Dark+Souls+3″ target=”” button_color_fon=”#3fc2da” button_text_color=”#ffffff” ]اطلاعات بیشتر در مورد بازی Dark Souls 3[/button]

  1. Pillars of Eternity II: Deadfire

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت اول) - تکفارس 

چهار سال پیش که Pillars of Eternity معرفی شد، غوغایی در صنعت گیم به پا کرد و حالا به نظر می‌رسد نسخه جدیدتر یعنی Pillars of Eternity II: Deadfire  جا پای آن گذاشته است. در این بازی، نه تنها با یکی از بهترین اسلحه‌های RPG سرگرم خواهید شد بلکه باید به جرأت بگوییم که Pillars of Eternity II: Deadfire یکی از بهترین گیم‌های سال ۲۰۱۸ است.

در این بازی، شخصیت به دنبال یکی از خدایان است که در راه با موانع مختلفی روبه‌رو می‌شود.

اگر در گذشته طرفدار یکی از بازی‌های Baldur`s Gate و Neverwinter  بوده‌اید، بد نیست Pillars of Eternity II: Deadfire  را هم تجربه کنید چرا که همان‌طور که اشاره کردیم، تجربه خاصی از شلیک با RPG را به شما اعطا خواهد کرد.

البته برای لذت بیشتر، ابتدا Pillars of Eternity را نصب و بازی کنید تا جذابیت Pillars of Eternity II: Deadfire بهتر به چشم آید.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://gamefa.com/?s=Pillars+of+Eternity+II%3A+Deadfire” target=”on” button_color_fon=”#3fc2da” button_text_color=”#ffffff” ]اطلاعات بیشتر در مورد بازی  Pillars of Eternity II: Deadfire[/button]

  1. Grand Theft Auto V

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت اول) - تکفارس 

سری بازی‌های سرقت بزرگ همواره یکی از پرفروش‌ترین گیم‌ها برای کنسول PC بوده است. شاید نیازی نباشد در مورد این بازی‌ها توضیحات اضافه‌ای بدهیم ولی بد نیست این را بدانید که بازی کردن در فضایی با گرافیک بالاتر و فیلمبرداری به شیوه ۶۰ فریم بر ثانیه، سرگرمی در Grand Theft Auto V لذت دیگری دارد.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://gamefa.com/?s=Grand+Theft+Auto+V” target=”on” button_color_fon=”#3fc2da” button_text_color=”#ffffff” ]اطلاعات بیشتر در مورد بازی  Grand Theft Auto V[/button]

  1. BioShock

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت اول) - تکفارس 

BioShock یک بازی تیراندازی تک‌نفره است که شخصیت‌ها را به دنیای زیر آب می‌برد. اگر بخواهیم دقیق‌تر صحبت کنیم، باید بگوییم که BioShock در شهری زیر آب به نام Rapture رخ می‌دهد که هیچ قانونی در آن وجود ندارد ولی باید هنرمندان و انسان‌های خلاق به اهداف خود برسند. مطمئناً در شهری که همه افراد به یک اندازه قدرتمند هستند، اوضاع به سامان نیست ولی به هر حال شما هم باید به عنوان یکی از همین اهالی زندگی عادی خود را دنبال کرده و به اهدافتان برسید.

اگر فرصت کردید و توانستید BioShock بازی کنید، متوجه ژانر نسبتاً ترسناک و البته جذاب آن خواهید شد. این را نیز اضافه کنیم که نسخه بهبود یافته این گیم در اینترنت وجود دارد که اگر ورژن اورجینال آن را دارید، به راحتی می‌توانید آن را تعویض کنید.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://gamefa.com/?s=BioShock” target=”on” button_color_fon=”#3fc2da” button_text_color=”#ffffff” ]اطلاعات بیشتر در مورد بازی BioShock[/button]

  1. Alien: Isolation

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت اول) - تکفارس 

پس از اینکه اولین فیلم مربوط به آدم‌های فضایی در سال ۱۹۷۹ ساخته شد، باید Alien: Isolation را یکی از بهترین بازی‌های پر از صحنه‌های مشکوک و شبیه به فیلم سال ۱۹۷۹ بدانیم. در این بازی، گیمرها وظیفه کنترل شخصیتی به نام Amanda Ripley را بر عهده دارند که دختر قهرمان داستان یعنی Ellen Ripley است. کاربران باید ضبط کننده فیلم در فضاپیمای Nostromo را بازسازی کنند. لازم به ذکر است که این فضاپیما در محل قرارگیری ایستگاه فضایی Sevastopol  جای گرفته است. با توجه به اسلحه کم، شخص گیمر باید از کم‌ترین امکانات بیشتر استفاده را ببرد. گرافیک عالی و بهره‌گیری از هوش مصنوعی لذت بازی را به اوج خود می‌رساند و باعث ترس گیمرها می‌شود.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://gamefa.com/?s=Alien%3A+Isolation” target=”on” button_color_fon=”#3fc2da” button_text_color=”#ffffff” ]اطلاعات بیشتر در مورد بازی  Alien: Isolation[/button]

  1. Overwatch

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت اول) - تکفارس 

بر خلاف دیگر بازی‌های تیراندازی که معمولاً رنگ خاکستری بیشتر به چشم می‌آید، در بازی Overwatch چنین چیزی اصلاً مشاهده نمی‌شود بلکه رنگ‌های درخشان و پویا به همراه کاراکترهای پر تحرک با داستان‌های متفاوت، سبب شده تا مجموعه‌ای از جذاب‌ترین اتفاقات را در Overwatch شاهد باشیم.

این بازی یکی از گیم‌های پرطرفدار کنسول PC است که تقریباً در هر سیستمی با هر مشخصات فنی نصب می‌شود. مطمئناً برای سال ۲۰۱۹،  Overwatch یک بازی قدیمی به حساب می‌آید ولی حتی در سال ۲۰۱۸ نیز افراد زیادی به دنبال آن بوده‌اند بنابراین اگر تا کنون تجربه گذراندن وقت در داستان فوق‌العاده این بازی را نداشته‌اید، بد نیست یک بار امتحان کنید.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://gamefa.com/?s=Overwatch” target=”on” button_color_fon=”#3fc2da” button_text_color=”#ffffff” ]اطلاعات بیشتر در مورد بازی Overwatch[/button]

  1. Counter-Strike: Global Offensive

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت اول) - تکفارس 

علی‌رغم معرفی در سال ۲۰۱۲، بازی Counter-Strike: Global Offensive همچنان به خاطر قابلیت تشکیل گروه یکی از انتخاب‌های گیمرهاست. شاید هم باید به خاطر همین ویژگی که لازم است آن را همچنان پرطرفدار بدانیم. نسخه  Global Offensiveیکی از بهترین نسخه‌های استراتژیک بازی کانتر به شمار می‌رود که با آپدیت شدن نقشه‌های قدیمی و کلاسیک، پتانسیل بهترین شدن را برای چندین بار دارد. این نسخه که از Battlefield آسان‌تر و از Call of Duty سخت‌تر است، بیشتر به کسانی پیشنهاد می‌شود که می‌توانند در مدت کوتاه حمله حریفان، کمی فکر و بعد تیراندازی کنند.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://gamefa.com/?s=Counter-Strike%3A+Global+Offensive” target=”on” button_color_fon=”#3fc2da” button_text_color=”#ffffff” ]اطلاعات بیشتر در مورد بازی Counter-Strike: Global Offensive[/button]

  1. Far Cry 5

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت اول) - تکفارس 

در بسیاری از زمینه‌ها باید Far Cry 5 را کامل‌ترین نسخه سری‌های قبلی این بازی بدانیم که تمامی حالات و مدهای کارآمد را دارد و گزینه‌های کم‌کاربردتر و اضافی را کنار گذاشته است. البته اگرچه به تنهایی چیز زیادی برای عرضه ندارد ولی راهکار Far Cry برای نمایش دادن همه امکانات جذاب در نسخه Far Cry 5 به بهترین شکل مشاهده می‌شود بنابراین کسانی که معمولاً تک‌نفره بازی‌های تیراندازی انجام می‌دهند، حتماً Far Cry 5 را نصب کنند.

پس از یک مقدمه نسبتاً طولانی و خسته‌کننده، شما به عنوان شخصیت اصلی بازی وارد منطقه مسکونی و شهری Montana می‌شوید و باید شیوه فکری مردم محلی را تغییر دهید. در این بین به موانع مهمی از جمله روبه‌رو شدن با بیگانگان و مقاومت نظامیان برخورد می‌کنید که باید آنها را به سلامت پشت سر بگذارید و تمرکز خود را از دست ندهید. در واقع مهم‌ترین دلیل خاص بودن Far Cry 5، جمع کردن حواس علی‌رغم رخ دادن اتفاقات گوناگون در محیط بازی است.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://gamefa.com/?s=Far+Cry+5″ target=”on” button_color_fon=”#3fc2da” button_text_color=”#ffffff” ]اطلاعات بیشتر در مورد بازی Far Cry 5[/button]

۱۲٫ Monster Hunter World

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت اول) - تکفارس 

Monster Hunter یکی از بازی‌هایی است که چند سالی می‌شود خبری از آن در دست نیست ولی حالا با نسخه جدید Monster Hunter World دوباره باید به این گیم جذاب توجه کنیم چرا که بالأخره نه تنها برای کنسول PC منتشر شده بلکه یک بازی تمام‌عیار نیز به حساب می‌آید.

شما در این بازی نقش یک شکارچی هیولا را بر عهده دارید که مرحله به مرحله با پیشرفته‌تر شدن اسلحه‌ها، غول‌های بزرگ‌تر و قوی‌تری را از بین می‌برید. بر خلاف محیط به ظاهر ساده، بازی Monster Hunter World بسیار سخت است که تنها گیمرهای خاصی می‌توانند تمام مراحل آن را پشت سر بگذارند.

به نظر می‌رسد تولیدکنندگان این بازی موسوم به Capcom قصد ندارند محتوا اضافه کردن به آن را متوقف کنند چرا که مراحل Monster Hunter World گویا در برخی اوقات تمامی‌ناپذیر هستند. به هر حال، اگر به دنبال یک بازی اعتیادآور، درگیرانه و از همه مهم‌تر جالب هستید و می‌خواهید آن را با دوستانتان تجربه کنید، Monster Hunter World را روی PC خود نصب نمایید.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://gamefa.com/?s=Monster+Hunter+World” target=”on” button_color_fon=”#3fc2da” button_text_color=”#ffffff” ]اطلاعات بیشتر در مورد بازی  Monster Hunter World[/button]

  1. Grim Fandango Remastered

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت اول) - تکفارس 

یک بازی کلاسیک مربوط به دهه ۹۰ میلادی دوباره به اوج بازگشته است و حالا Grim Fandango Remastered یک تلاش موفق برای نشان دادن خود به عنوان بازی ماجراجویانه به همه گیمرهاست. نوشته‌های جذاب به همراه مسابقه‌های هیجان‌انگیز و معماهای گیج‌کننده، سبب شده بود تا Grim Fandango Remastered یکی از بهترین بازی‌هایی باشد که در منطقه مکزیک به وقوع می‌پیوست ولی سردمداری این گیم با معرفی بازی Breaking Bad سیر نزولی به خود گرفت حالا اما، با گرافیک آپدیت شده، کیفیت صدای بالاتر و شیوه کنترل راحت‌تر، می‌توانید از Grim Fandango Remastered بیشترین لذت را ببرید.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://gamefa.com/?s=Grim+Fandango+Remastered” target=”on” button_color_fon=”#3fc2da” button_text_color=”#ffffff” ]اطلاعات بیشتر در مورد بازی  Grim Fandango Remastered[/button]

  1. The Elder Scrolls V: Skyrim

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت اول) - تکفارس 

شش سال پس از عرضه برای نخستین بار، این دفعه Skyrim به خاطر حالات و کیفیت بالای تصاویر، قدرتمندتر از همیشه حضور پیدا کرده است. در مورد The Elder Scrolls V: Skyrim همین را بگوییم که حتی اگر فقط به یک نمونه ساده از RPG علاقه دارید، با این بازی متوجه گذر زمان نخواهید شد.

به علاوه، با وجود سه قسمت DLC یعنی Downguard، Heartfire و Dragonborn مطمئناً بیشتر پای این بازی خواهید نشست. دلیل اینکه Skyrim برخی اوقات با Witcher 3 مقایسه می‌شود به خاطر گرافیک بالای آن است. به هر حال، بعد از اینکه The Elder Scrolls V: Skyrim را نصب کردید باید ماجراهای زیادی را پشت سر بگذارید و فقط مراقب باشید تیر نخورید.

البته اگر می‌خواهید تجربه به خصوصی از بازی مذکور کسب کنید، می‌توانید نسخه Bethesda آن را نصب نمایید هرچند بعید است روی هر سیستمی اجرا شود. این را اضافه کنیم که امکان بازی کردن با عینک VR یا واقعیت مجازی نیز در ورژن Bethesda وجود دارد.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://gamefa.com/?s=The+Elder+Scrolls+V%3A+Skyrim” target=”on” button_color_fon=”#3fc2da” button_text_color=”#ffffff” ]اطلاعات بیشتر در مورد بازی  The Elder Scrolls V: Skyrim[/button]

  1. Quake: Champions

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت اول) - تکفارس 

اگر شما هم به تیراندازی علاقه خاصی دارید، مطمئناً جذب بازی Quake: Champions خواهید شد.

علی‌رغم سریال‌های تیراندازی دهه ۹۰، بازی مورد بحث ما حس ارتعاش را راحت‌تر به شما منتقل می‌کند. وقتی وارد بازی شدید، نقشه‌ای مشاهده خواهید کرد که باید از روی آن مسیر خود را پیدا کرده و با اسلحه‌های تمام نشدنی و متنوعی که دارید، مراحل را پشت سر بگذارید. فقط توجه داشته باشید که صحنه‌های مدرنی که در بازی‌های جدید یافت می‌شود، در Quake: Champions به چشم نخواهد خورد بنابراین فقط باید مبارزه کنید.

تقریباً به همان روشی که Id Software بازی Doom را احیا و برای دنیای امروز مدرن کرد، Quake: Champions هم یک بازی نوستالژی تیراندازی است که در سال ۲۰۱۹ نیز طرفداران خاص خود را خواهد داشت.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://gamefa.com/?s=Quake%3A+Champions” target=”on” button_color_fon=”#3fc2da” button_text_color=”#ffffff” ]اطلاعات بیشتر در مورد بازی  Quake: Champions[/button]

  1. Minecraft

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت اول) - تکفارس 

بازی که پس از معرفی خود در سال ۲۰۰۹ تا کنون توسط ۱۰۰ میلیون نفر خریداری شده، Minecraft نام دارد و بدون شک این تعداد گیمر بدون دلیل سراغ یک بازی نمی‌روند و حتماً علت انتخاب Minecraft کیفیت بالای آن است. در این بازی، شما می‌توانید با استفاده از منابعی که در اختیارتان قرار گرفته، در جنگل پیدا می‌کنید یا توسط دیگر بازیکنان آنلاین کشف شده، دنیای خود را بسازید.

شما در Minecraft دو گزینه دارید؛ استفاده از امکانات و ابزارهایی که توسط سازنده در اختیار گیمرها قرار گرفته و یا نصب مدهای گوناگون برای تنوع بیشتر. در نسخه جدید این بازی اما، قسمت جدیدی به نام Super Duper Graphics Pack مشاهده می‌شود که افکت‌های نورپردازی بیشتری به نمایش می‌گذارد.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://gamefa.com/?s=Minecraft” target=”on” button_color_fon=”#3fc2da” button_text_color=”#ffffff” ]اطلاعات بیشتر در مورد بازی  Minecraft[/button]

  1. The Orange Box

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت اول) - تکفارس 

شاید به نظرتان The Orange Box قدیمی است ولی هستند هنوز هم افرادی که از بازی کردن آن لذت می‌برند. در این بین، Half-Life 2 به خاطر اینکه اولین بازی است که قوانین فیزیک را در معماها و پازل‌های خود آورده، به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است.

دیگر مجموعه‌های این سری نیز اصلاً خسته‌کننده نیستند. برای مثال، Portal معماهایی طرح می‌کند که به وسیله اهدای اسلحه Portal Gun یا Aperture Science Handheld Portal Device به گیمر، او را ساعت‌ها پای سیستمش می‌نشاند. در این بازی، شما به عنوان بازیکن باید از همه موانع جان سالم به در ببرید. در بازی Team Fortress 2 نیز همچنان شاهد پیشرفت روزافزون هستیم چرا که کاراکترهای مختلفی در محیط آن مشاهده می‌شوند.

  1. Dead Space

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت اول) - تکفارس 

برخی اوقات وقتی یک محصول یا بازی ۱۰ سال آپدیت نمی‌شود و یا دیگر کسی سراغش نمی‌رود، دیگر امکان دانلود آن به صورت رایگان وجود دارد. حالا Dead Space یکی از آن‌هاست. این بازی با محیط ترسناک خود توانست از ستارگان ژانر علمی تخیلی مانند Isaac Clarke بهره ببرد. Dead Space یک بازی است که شخصیت اصلی آن باید از یک مأموریت نجات یابد. البته این کار چندان هم آسان نیست چرا که مجبور است در کشتی که تمامی سرنشینان بیگانه آن از ویروس رنج می‌برند، به انجام وظایف محول شده بپردازد. به طور کلی باید تمامی امتیازات را جمع کنید تا بتوانید بازی را به پایان برسانید.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://gamefa.com/?s=Dead+Space” target=”on” button_color_fon=”#3fc2da” button_text_color=”#ffffff” ]اطلاعات بیشتر در مورد بازی Dead Space[/button]

  1. Doom

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت اول) - تکفارس 

بازی Doom از استودیوی Id Software برای گیمرهای دهه ۱۹۹۰ میلادی یک پدیده به حساب می‌آمد چرا که به خاطر بازی‌های درگیرانه و تیراندازی تک نفره، به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد. دلیل این اتفاق هم توجه زیاد به جزئیات و خشونت توأم با هیجان بود که تنها یک گیمر واقعی توانایی دوام آوردن در آن محیط را داشت. حالا این بازی پرطرفدار در سال ۲۰۱۶ دوباره پا به عرصه گیم گذاشته ولی این‌بار با نام .Doom اگرچه ممکن است افراد زیادی بازی‌های تیراندازی چند نفره را دوست نداشته باشند ولی باز هم کسانی که ترجیح می‌دهند به صورت تک نفره به مبارزه با گروه‌های مختلف بپردازند، همه چیز برایشان مهیاست.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://gamefa.com/?s=Doom” target=”” button_color_fon=”#3fc2da” button_text_color=”#ffffff” ]اطلاعات بیشتر در مورد بازی  Doom[/button]

  1. Assetto Corsa

۴۰ بازی برتر برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۹ (قسمت اول) - تکفارس 

اگر Forza Horizon 3 برای طرفداران تازه کار بازی‌های مسابقه‌ای است، Assetto Corsa مخصوص گیمرهای خبره است. سختی بیش از حد و وحشتناک این بازی سبب شده تا بتوانیم Assetto Corsa را یکی از بهترین بازی‌های شبیه‌سازی مسابقه‌ای تاریخ بدانیم. این نکته را اضافه کنیم که اگرچه این بازی در اصل برای PC طراحی شده ولی امکان اجرای آن در دیگر کنسول‌ها وجود دارد. در این گیم، از حالت‌های مختلف رانندگی گرفته تا صندلی‌های تعبیه شده برای رانندگان، همه و همه دست به دست هم داده‌اند تا طرفداران بازی‌های مسابقه‌ای و ماشین سواری نتوانند به راحتی پس از شروع، از پای رایانه‌های خود بلند شوند.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://gamefa.com/?s=Assetto+Corsa” target=”” button_color_fon=”#3fc2da” button_text_color=”#ffffff” ]اطلاعات بیشتر در مورد بازی  Assetto Corsa[/button]

در پایان اشاره کنیم که قسمت دوم برترین بازی‌های PC فردا شب از سایت خبری تحلیلی تکفارس منتشر می‌شود. با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید