تصاویری فوق‌العاده از گلکسی اس ۱۰ پلاس منتشر شد - تکفارس 
تصاویری فوق‌العاده از گلکسی اس ۱۰ پلاس منتشر شد - تکفارس 
تصاویری فوق‌العاده از گلکسی اس ۱۰ پلاس منتشر شد - تکفارس 

تصاویری فوق‌العاده از گلکسی اس ۱۰ پلاس منتشر شد

سید محمد معلمی
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - 08:00
تصاویری فوق‌العاده از گلکسی اس ۱۰ پلاس منتشر شد - تکفارس 

در فاصله کمتر از یک هفته مانده به معرفی خانواده گلکسی اس ۱۰، روزانه رندرها و تصاویر زیادی دست به دست می‌شوند که همه آنها هم ادعا می‌کنند، عکس‌های رسمی از پرچمدار آتی کمپانی کره‌ای می‌باشند. به هر حال، ما هم در این خبر سعی کرده‌ایم تصاویر بسیار زیبایی از گلکسی اس ۱۰ پلاس نشان دهیم.

در مورد پیشرفته‌ترین مدل خط تولید اس سامسونگ باید بگوییم که سه مدل مقرون به صرفه به نام S10e، معمولی به نام S10 و پیشرفته و گران به نام S10 وجود خواهد داشت تا کمپانی کره‌ای هم رویه اپل را در پیش گیرد و پرچمدارش را از قیمت ۷۵۰ دلار به بالا به فروش برساند.

ضعیف‌ترین مدل این خانواده که همان گلکسی S10e است، نه اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش دارد و نه دوربین سلفی دوگانه بلکه تنها برتری آن نسبت به دو مدل دیگر، رنگ‌های متنوع آن می‌باشد.

اما شاید برایتان سؤال پیش بیاید که گلکسی اس ۱۰ پلاس چه ویژگی‌های برتری دارد؟ بیایید از طراحی آن شروع کنیم و به سؤال مطرح شده پاسخ دهیم. قاب پشتی این گوشی از جنس سرامیک خواهد بود تا بتوانیم آن را از دو مدل دیگر به راحتی تشخیص دهیم. در ادامه می‌توانید رنگ‌های سفید و مشکی این دستگاه را مشاهده کنید:

آیا یادتان می‌آید که می‌توانستید حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی گلکسی نوت ۹ را با یک کارت حافظه ۵۱۲ گیگابایتی به ۱ ترابایت برسانید؟ واقعیت آن است که گلکسی اس ۱۰ پلاس با ۱۰۰۰ گیگابایت حافظه داخلی معرفی خواهد شد و این یعنی یک هارد اکسترنال در جیب شما. به علاوه، با رم ۱۲ گیگی این دستگاه، باید از اینکه می‌توانید یک گوشی گیمینگ فوق‌العاده همراه خود داشته باشید لذت کافی را ببرید.

در جدولی که می‌بینید، مشخصات فنی سه مدل گلکسی اس ۱۰ به خوبی مشاهده می‌شود.

حتی افرادی که با گوشی‌های خود بازی‌های سنگین اجرا می‌کنند نیز می‌دانند که نیازی به این مقدار رم در یک موبایل اندرویدی نیست ولی به نظر می‌رسد سامسونگ برای اینکه محصولش بتواند تا چند سال دوام بیاورد، این مشخصات فنی قدرتمند را در آن قرار داده است.

شاید شما هم متوجه شده باشید که قیمت گوشی‌های پرچمدار بسیار گران شده‌اند. می‌توانیم ادعا کنیم که دلیل این اتفاق، کارآمد بودن دستگاه‌های قدیمی است بنابراین مشتریان نیازی نمی‌بینند که گوشی‌هایشان را تعویض کنند در نتیجه فروش کاهش پیدا کرده است.

حالا برای جبران درآمد کاهش یافته، تولیدکنندگان استراتژی‌های خود را عوض کرده‌اند که یکی از آنها خدمات ارائه شده مربوط به یک خط تولید می‌باشد. دیگر راهکار هم که تا کنون نتیجه نداده، افزایش قیمت محصولات برای درآمد بیشتر است.

بنابراین در دوران انقلاب در صنعت گوشی‌های هوشمند، شرکت‌های سازنده باید کاری کنند که محصولاتشان در سال‌های آینده نیز کارایی لازم را داشته باشند زیرا افراد اصلاً سراغ موبایلی نمی‌روند که دو یا سه سال عمر می‌کند بلکه انتظار دارند گوشی که می‌خرند حداقل سه، چهار، پنج و یا حتی شش سال و یا بیشتر کار کند.

حالا و با این توضیحات، اگر از این پس با گوشی مواجه شدید که ۱ ترابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگ رم داشت، با خود نگویید که قیمت آن بالاست بلکه بنا را بر این بگذارید که در حال سرمایه‌گذاری بلندمدت هستید. به عبارت دیگر، سامسونگ می‌خواهد از شما یک‌دفعه هزینه زیادی دریافت کند و تا چند سال با شما کاری نداشته باشد. لازم به ذکر است که گلکسی اس ۱۰ پلاس حداقل ۱۵۰۰ دلار قیمت خواهد داشت.

دیگر شرکت‌های تولیدکننده نیز چنین استراتژی اتخاذ کرده‌اند تا مشتریانشان را از این طریق جذب کنند. برای مثال، اپل توانسته با همین برنامه، گوشی‌هایی در ۵ سال پیش تولید کند که هنوز پاسخ‌گوی نیازهای افراد هستند. همچنین ال‌جی نیز چنین کاری را با راه‌اندازی مرکز بروزرسانی نرم‌افزار موسوم به Software Upgrade Center در سال ۲۰۱۸ آغاز کرده که باید ببینیم بالأخره به کجا خواهد رسید.

با این اوصاف، آیا شما حاضرید یک‌دفعه هزار دلار بابت خرید یک گوشی بپردازید و تا چند سال برای خرید دستگاه جدید نگرانی نداشته باشید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید