آغاز پیش فروش پکیج گلکسی اس ۱۰ در آسیا - تکفارس 
آغاز پیش فروش پکیج گلکسی اس ۱۰ در آسیا - تکفارس 
آغاز پیش فروش پکیج گلکسی اس ۱۰ در آسیا - تکفارس 

آغاز پیش فروش پکیج گلکسی اس ۱۰ در آسیا

سید محمد معلمی
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - 12:00
آغاز پیش فروش پکیج گلکسی اس ۱۰ در آسیا - تکفارس 

به نظر می‌رسد فروش پکیج گلکسی اس ۱۰ در آسیا و در کشور ویتنام نیز آغاز شده باشد چرا که گفته می‌شود علاوه بر این گوشی، دستگاه JBL Charge 3 (به ارزش ۱۵۰ دلار) و یک قاب شفاف هم در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است که ارزش دو لوازم جانبی مذکور ۳۰۰ دلار می‌باشد.

جالب‌تر اینکه فروشگاهی که این آفر را ارائه کرده، از تاریخ ۱۱ تا ۲۶ فوریه آن را انجام می‌دهد؛ یعنی سه روزی می‌شود که افراد علاقه‌مند به پرچمدار آتی سامسونگ توانسته‌اند آن را سفارش دهند. گفته می‌شود سامسونگ پیش فروشی را نیز از فیلیپین آغاز کرده ولی مشخص نیست پکیجی که در این کشور عرضه می‌شود حاوی چه لوازم جانبی است. تا کنون خبر رسیده که کمپانی کره‌ای در کشور روسیه می‌خواهد هدفون‌های ایرباد مخصوصی را به همراه گلکسی اس ۱۰ به فروش برساند.

همان‌طور که گفتیم، قیمت لوازم جانبی موجود در پکیج کشور ویتنام ۳۰۰ دلار است که به نظر می‌رسد زیاد باشد ولی ارزش لوازم جانبی فروخته شده در فیلیپین به ۵۹۰ دلار می‌رسد.

آفری که در ایالات متحده در اختیار متقاضیان قرار گرفته نیز جالب توجه است؛ یعنی کاربران علاوه بر رزرو گلکسی اس ۱۰، حدود ۵۰ دلار اعتبار برای لوازم جانبی دریافت خواهند کرد و گوشی‌شان نیز در تاریخ ۸ مارس به دستشان می‌رسد.

در پایان اشاره کنیم که جزئیاتی در مورد مشخصات فنی Galaxy Buds به دستمان رسیده که نشان می‌دهد حافظه داخلی آنها ۸ گیگابایت می‌باشد و به بلوتوث ۵٫۰ و باتری‌های کوچک‌تری نسبت به Gear IconX 2018 مجهز خواهند بود.

لازم به ذکر است که از این هدفون‌ها همزمان با گلکسی اس ۱۰ رونمایی به عمل خواهد آمد ولی قیمت‌شان هنوز مشخص نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید