شرکت مخابراتی راکت فرمول‌۱ و گوشی هم تولید می‌کند - تکفارس 
شرکت مخابراتی راکت فرمول‌۱ و گوشی هم تولید می‌کند - تکفارس 
شرکت مخابراتی راکت فرمول‌۱ و گوشی هم تولید می‌کند - تکفارس 

شرکت مخابراتی راکت فرمول‌۱ و گوشی هم تولید می‌کند

حسین چوبین
۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - 21:00
شرکت مخابراتی راکت فرمول‌۱ و گوشی هم تولید می‌کند - تکفارس 

مسابقات فرمول یک ۲۰۱۹ آغاز شده و تیم‌های شرکت کننده خودرو‌های خود را برای شرکت در این مسابقه معرفی کردند. تیم مسابقه ویلیام (Williams) هم با شریک تجاری خود راکت (Rokit) در این مسابقات شرکت کرد و جایگاه نخست را کسب کرد. شرکت Rokit یک شرکت مخابراتی بین‌المللی است. که توانسته در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند هم به علاوه‌ی تولید خودروهای فرمول یک فعال باشد.

این شرکت توانسته تا به حال سه پنج گوشی هوشمند تولید کرده و که دو مدل از سه مدل گوشی لمسی آن براساس گفته ششرکت سازنده دارای قابلیت لمس سه بعدی بدون گلس است. اما نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که هیچ کدام از این گوشی‌ها به طور رسمی معرفی و عرضه نشدند و فقط در وب‌سایت شرکت سازنده اطلاعاتی درمورد آن‌ها ذکر شده؛ در زیر می‌توانید تصویر این پنج گوشی را مشاهده کنید.

شرکت مخابراتی راکت فرمول‌۱ و گوشی هم تولید می‌کند - تکفارس 

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم؛ از این پنج مدل گوشی فقط سه مدل آن لمسی است. یکی از این گوشی‌ها تاشو و مدل دیگر آن یک گوشی معمولی با کیبورد فیزیکی می‌باشد. اما Rokit IO Light اولین گوشی لمسی تولید شده این شرکت است که تفاوت آن بامدل معمولی آن وزن کمتر و کوچکتر بودن اندازه آن به نسبت مدل Rokit IO 3D می‌باشد. اما سومین گوشی لمسی این شرکت مدل پرو همین گوشی است که به نوعی کامل ترین مدل این گوشی می‌باشد. اگر بخواهیم درمورد گوشی‌های لمسی این شرکت صحبت کنیم باید بگوییم درواقع این شرکت فقط یک گوشی لمسی تولید کرده اما این گوشی را در سه مدل مختلف تولید کرده. این گوشی‌ها در مارس ۲۰۱۹ برای آمریکا و انگلستان معرفی و عرضه خواهند شد.

اما اگر قرار باشد این شرکت را از بعد مخابراتی بررسی کنیم باید بگوییم این شرکت توانسته در ۲۷ نقطه از کشور هند شبکه‌های خود را برقرار کند و به‌زودی قرار است در ۱۰ شهر بزرگ دیگر هم شبکه مخابراتی خود را برقرار کند.

این شرکت وعده داده تا به‌زودی خدماتی تحت عنوان ROK ارائه دهد تا امنیت جاده‌ای را به صورت هوشمند ارائه دهد برای مثال با ساخت لنت‌ها هوشمند که به صورت خودکار در موارد ضروری ترمز را مدیریت می‌کند.

همانطور که در بالا هم گفتیم این شرکت با تولید یک خودرو فرمول یک توانسته جایگاه نخست را کسب کند اما خود شرکت امیدوار است روزی با ساخت این خودروها و مسائل این چنینی بتواند به یک اسطوره تبدیل شود.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با این شرکت چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین ما را در تلگرام دنبال کنید. جهت عضویت کافی است بر روی تلگرام کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید