احتمال رونمایی از خودرو اپل تا ۴ سال دیگر - تکفارس 
احتمال رونمایی از خودرو اپل تا ۴ سال دیگر - تکفارس 

احتمال رونمایی از خودرو اپل تا ۴ سال دیگر

سید محمد معلمی
۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - 21:00
احتمال رونمایی از خودرو اپل تا ۴ سال دیگر - تکفارس 

بر اساس پیش‌بینی یک کارشناس، احتمال دارد خودرو اپل، موسوم به (Apple Car) بین سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۵ معرفی شود زیرا این کمپانی قصد دارد ارزش خود را به بیش از ۲ تریلیون دلار برساند.

مینگ چی کو، کارشناس امنیت بین‌الملل شرکت TF می‌گوید: همانطور که گوشی‌های آیفون در سال ۲۰۰۷، بازار گوشی‌های هوشمند را دگرگون کردند، احتمال دارد خودرو اپل نیز به عنوان یک ستاره دیگر در کارنامه پرافتخار این کمپانی بدرخشد و در صنعت تولید خودروهای هوشمند انقلابی ایجاد کند.

مینگ چی کو، دلیل طرح چنین پیش‌بینی را اینگونه مطرح می‌کند زیرا در هر بخش، انسانها به دنبال تغییرات گسترده‌ای هستند و بخش خودروهای هوشمند نیز توسط پیشرفت‌های تکنولوژی تغییرات زیادی کرده‌اند. برای مثال، تلاش‌های اپل برای توسعه واقعیت افزوده یا AR سبب شده تا این شرکت از دیگر کمپانی‌ها جلوتر بیفتد.

کو می‌گوید: اگر اپل بتواند خودرو خود را تولید کند، هماهنگی بسیار خوبی میان نرم‌افزار، سخت‌افزار و خدمات را نسبت به دیگر تولیدکنندگان خودروهای هوشمند شاهد خواهیم بود. ضمن اینکه این احتمال وجود دارد که مالک سیستم عامل iOS، در زمینه ساخت وسیله نقلیه نیز سریع‌تر پیشرفت کند و بتواند بازار خودرو را هم از نظر مالی کنترل نماید.

البته اپل هنوز به این اظهارات مینگ چی کو پاسخ نداده است.

هفته گذشته، مهندس دوگ فیلد، پس از جدایی از تیم تسلا، برای همکاری با باب منسفیلد (مدیر اجرایی سابق پروژه تیتان) به اپل بازگشت. این اتفاق در ادامه رخدادهای ماه جون، یعنی استخدام جیمی ویدو، مهندس ارشد سابق شرکت ویمو افتاده است.

در ماه می، برنامه اپل برای تولید خودروهای هوشمند به گونه‌ای بود که تعداد دستگاه‌های آن به ۵۵ وسیله رسیده بود.

در ابتدای ماه جاری، برای اپل افتخار دیگری ثبت شد چرا که ارزش این کمپانی به بیش از ۱ میلیارد دلار رسید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید