Internet explorer به پایان خط رسید - تکفارس 
Internet explorer به پایان خط رسید - تکفارس 
Internet explorer به پایان خط رسید - تکفارس 

Internet explorer به پایان خط رسید

امیر مریخ
۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - 14:00
Internet explorer به پایان خط رسید - تکفارس 

عادت‌های قدیمی سخت می‌‌میرند اما در نهایت باید با این حقیقت کنار بیاییم و بگذاریم که به تاریخ بپیوندند. در ادامه‌ی خبر با تکفارس همراه باشید.

مایکروسافت به حقیقت اشراف کامل دارد، آن‌ها می‌دانند که اینترنت اکسپلورر همچنان مورد استفاده بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار می‌گیرد و در مکان‌های اداری بسیاری به عنوان مرورگر پیش فرض استفاده می‌شود؛ و دلیل آن‌ هم به طور عمده به این خاطر است که این مرورگر قدیمی قابلیت پشتیبانی از برنامه‌های وب قدیمی را دارا می‌باشد، اما در نهایت این شرکت از مردم می‌خواهد که راه‌های قدیمی خود را گنار گذاشته و مرورگرهای مدرن را بپذیرند.

در یک پست وبلاگ، معمار ارشد امنیت سایبری شرکت مایکروسافت آقای کریس جکسون (Chris Jackson) گفت که ادامه استفاده از اینترنت اکسپلورر، برای شرکت‌های مصرف کننده «تقاص فنی» بسیار زیادی را در پی خواهد داشت. اساسا، با ادامه استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر، سازمان‌ها با انتخاب راحت‌ترین و دم دستی‌ترین راه حل در حال به وجود آوردن یک زیان به مراتب بزرگتر می‌شوند، زیانی که می‌تواند با استفاده از راه حل‌های مدرن‌تر به طور کامل رفع شده و تاثیر مثبت آن را می‌توانیم در بازه‌ی طولانی مدت شاهد باشیم. جکسون به مخاطبنش یک سناریو ارائه داد که در طی آن یک شرکت، با انتخاب آسان ترین مسیر ممکن، با استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر ۶، سعی می‌کند تا در دوران مدرن یک صفحه وب را ایجاد کند، نتیجه یک وب سایت‌ خواهد شد که بر پایه‌ی استاندارد‌های پیشفرض سال ۱۹۹۹ وب، به وجود آمده است.

مایکروسافت تلاش کرده است که در هنگام استفاده از مرورگر اینترنت اکسپلورر، افزایش «تقاص‌های فنی» را کاهش دهد، به این منظور آن‌ها اقدام به ایجاد یک حالت سازمانی برای این مرورگر در سال ۲۰۱۴ کردند. حالت سازمانی یا همان Enterprise Mode به شما این اجازه را می‌دهد که وب سایت‌ها را با همان فرمت سابق اجراء کنید تا به این صورت تداخلی در اجرای اپلیکیشین‌های قدیمی تحت وب به وجود نیاید و مشکل عدم سازگاری‌های احتمالی رفع شود. با این حال،  جهش به یک مرورگر مدرن، بهترین راه برای اطمینان از این است که اطلاعات شما در امنیت قرار دارند و درزی در کارتان وجود ندارد. مایکروسافت پشتیبانی از اینترنت اکسپلورر ۸، ۹ و ۱۰ را در سال ۲۰۱۶ قطع کرده است. اکثر توسعه دهندگان اپلیکیشن، برنامه‌های خود را برای سازگاری با اینترنت اکسپلورر تست نمی‌کنند چرا که اکثر مخاطبانشان از این مرورگر استفاده نمی‌کنند. شاید به نظر برسد که اجراء برنامه‌های تحت وب قدیمی در مرورگر‌های اینترنت اکسپلورر مناسب باشد اما بی شک بهترین راه استفاده از وب نمی‌باشد. در حال حاضر راه حل ایمن‌تر، دقیق‌تر و بهتر که در طولانی مدت نتیجه‌ی بهتری خواهد داشت، آن است که کاربران به یک مرورگر مدرن‌تر نقل مکان کنند. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید