ویوو V15 پرو دارای سه دوربین اصلی و دوربین سلفی پریسکوپی - تکفارس 
ویوو V15 پرو دارای سه دوربین اصلی و دوربین سلفی پریسکوپی - تکفارس 
ویوو V15 پرو دارای سه دوربین اصلی و دوربین سلفی پریسکوپی - تکفارس 

ویوو V15 پرو دارای سه دوربین اصلی و دوربین سلفی پریسکوپی

حسین چوبین
۸ بهمن ۱۳۹۷ - 23:00
ویوو V15 پرو دارای سه دوربین اصلی و دوربین سلفی پریسکوپی - تکفارس 

در ماه گذشته هردو شرکت اپو و ویوو در مراسمی عنوان کردند که قصد دارند گوشی های خود را در سال ۲۰۱۹ با دوربین سلفی پریسکوپی معرفی و عرضه خواهند کرد. ویوو به صورت رسمی و بدون هیچ پنهان کاری استفاده از این تکنولوژی را آغاز کرده و همانطور که اطلاع دارید یک گوشی هم با این نوع دوربین سلفی تولید کرد.

امروز این شرکت یک قاب سلیکونی هم برای این گوشی یعنی ویوو V15 طراحی کرد. در قسمت بالای این قاب یک شکاف قرار داده شده که برای دوربین سلفی پریسکوپی است و در قسمت پشتی هم جایی برای سه دوربین قرار گرفته که به نظر می‌رسد جای همان سه دوربین اصلی این گوشی است.

در شرایط  آزمایشگاهی میزان کیفیت این دوربین سلفی پریسکوپی بسیار خوب و قابل تحسین می‌باشد. البته باید اضافه هم کنیم که این دوربین قرار است در ویوو NEX به کار برود. در قسمت بالایی صفحه نمایش این صفحه نمایش این گوشی (ویوو V15) سه حفره قابل تشخیص بوده که به نظر سنسور های این گوشی هستند. اما در بررسی ابتدایی که ما انجام دادیم این سنسور ها به نظر خیلی کارامد نیستند.

یک تغییر جدید در این گوشی بوجود آمده که یک کپی از روی گوشی های سامیونگ است؛ در سمت چپ این گوشی یک دکمه مستقل قرار داده شده که می‌توانید از آن استفاده کنید و همانطور که گفتیم کاربرد این دکمه از روی گوشی ها شرکت سامسونگ کپی گرفته شده. این گوشی دارای یک پورت شارژر USB و جایی برای جک ۳٫۵ میلی متری استدر قسمت بالایی و سمت راست گوشی قرار داده شده. شرکت سازنده دلیل این کار را حذف صدا های مزاحم برای میکروفون اعلام کرده. هنوز هیچ اطلاعات رسمی دیگری از این گوشی در دست نیست اما می‌توان حدس زد که این گوشی به زودی معرفی خواهد شد. هرچند که پیش از عرضه رسمی نمی‌توان درمورد این گوشی صحبت کرد اما براساس تبلیغات و سایر توضیحات این گوشی ارزش خرید بالایی دارد.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با این گوشی و دوربین پریسکوپی آن چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین ما را در تلگرام دنبال کنید. جهت عضویت کافی است بر روی تلگرام کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید