تاریخ رسمی معرفی سامسونگ گلکسی S10 - تکفارس 
تاریخ رسمی معرفی سامسونگ گلکسی S10 - تکفارس 
تاریخ رسمی معرفی سامسونگ گلکسی S10 - تکفارس 

تاریخ رسمی معرفی سامسونگ گلکسی S10

امیر محمد مریخی
۲ بهمن ۱۳۹۷ - 23:00
تاریخ رسمی معرفی سامسونگ گلکسی S10 - تکفارس 

در چند ماه گذشته اطلاعات زیادی از گلکسی S10 فاش شده است از طراحی بدنه گرفته تا صفحه نمایشگر تمام صفحه و قطعات داخلی. با اینکه این اخبار از منابع معتبری به دست آمده‌اند اما باز هم نمی‌توان صد درصد به آن‌ها اطمینان کرد. حال دیگر انتظار‌ها به پایان رسیده و سامسونگ رسما تاریخ رونمایی از گلکسی S10 را اعلام کرده است.

بر اساس اخبار جدید، سامسونگ قرار است از گلکسی S10 در سانفرانسیسکو، یک هفته قبل از کنفرانس جهانی MWC پرده برداری کند. در سال‌های گذشته سامسونگ از این کنفرانس جهانی برای معرفی پرچم داران خود استفاده می‌کرد اما به نظر می‌رسد قرار است امسال زود‌تر شاهد معرفی پرچم‌دار جدید سامسونگ باشیم.

بر اساس گذارش‌ها سامسونگ در ابتدا قصد معرفی گلکسی S10 را در نمایشگاه MWC داشته اما ترجیح داده‌ است که زودتر از گلکسی S10 رو نمایی کند تا با رونمایی گوشی تاشو هواوی که قرار است در کنفرانس MWC نظر‌ها را به خود جلب کند همزمان نشود.

حال که سخن از گوشی‌های تاشدنی به میان آمد، خالی از لطف نیست که به گوشی تاشو سامسونگ اشاره‌ای بکنیم، سامسونگ بالاخره تایید کرده است که گوشی تاشو خود را در نیمه نخست سال ۲۰۱۹ معرفی می‌کند. سامسونگ در کنفرانس CES ازعان داشت که تا نیمه نخست سال، گوشی‌های تاشو این شرکت آماده تولید انبوه و ارسال به فروشگاه‌های منتخب خواهند بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید