انتشار رندر‌های جدید از خانواده Galaxy S10 - تکفارس 
انتشار رندر‌های جدید از خانواده Galaxy S10 - تکفارس 
انتشار رندر‌های جدید از خانواده Galaxy S10 - تکفارس 

انتشار رندر‌های جدید از خانواده Galaxy S10

امیر محمد مریخی
۲۹ دی ۱۳۹۷ - 16:00
انتشار رندر‌های جدید از خانواده Galaxy S10 - تکفارس 

سامسونگ دارد برای رویداد بزرگ خود آماده می‌شود که قرار است در ۲۰ فبریه‌ امسال برگذار شود. با اینکه فقط یک ماه از معرفی گلگسی اس ۱۰ می‌گذرد، اولین تصاویری که به خوبی شمایل گوشی‌های جدید سامسونگ را نشان می‌دهند در اینترنت پخش شده‌اند.

این تصاویر توسط ایوان بِلَس، به بیرون درز کرده‌اند، شخصی که سابقه بلندی در افشای تصاویر گوشی‌های پرچمدار دارد. در تصویر منتشر شده از چپ به راست گوشی‌های گلکسی +S10E, S10, S10 را در قاب شفافی می‌بینید.

آنچه مسلم است این است که گلکسی S10E بواسطه دوربین دوگانه، صفحه نمایش کوچک‌تر و دوربین سلفی تکی‌ خود ارزان‌ترین پرچم دار جدید سامسونگ خواهد بود. اما نه تنها دو مدل دیگر مجهز به دوربین‌های سه گانه هستند بلکه گلکسی S10+دارای دوربین سلفی دوگانه است.

و اما نکته ی دیگری که در عکس مشخص است این می‌باشد که برخلاف گلکسی  A9که دوربین‌های آن به صورت عمودی قرار گرفته‌اند، در تمامی گوشی‌های سری گلکسی  S10دوربین‌ها بصورت افقی طراحی شده‌اند. با اینکه اندازه دقیق این سری هنوز مشخص نیست اما با توجه به تصویر
میتوان حدس زد که گلکسی  S10E کوچکترین و گلکسی  S10+ بزرگترین مدل‌های این سری خواهند بود.

البته سامسونگ قرار است گلکسی مدل خاصی از  S10 را که مجهز به فناوری  ۵Gنیز می‌باشد معرفی کند اما هنوز مشخص نیست که این گوشی قرار است همزمان با نسل جدید پرچمداران این شرکت عرضه شود یا خیر. البته اگر شایعات صحت داشته باشند ممکن است گوشی تاشو سامسونگ نیز در بیستم فبریه معرفی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید