اطلاعات جدیدی از Galaxy S10 فاش شدند - تکفارس 
اطلاعات جدیدی از Galaxy S10 فاش شدند - تکفارس 
اطلاعات جدیدی از Galaxy S10 فاش شدند - تکفارس 

اطلاعات جدیدی از Galaxy S10 فاش شدند

امیر محمد مریخی
۲۳ دی ۱۳۹۷ - 22:00
اطلاعات جدیدی از Galaxy S10 فاش شدند - تکفارس 

با وجود اینکه فقط ۶ هفته تا معرفی رسمی گلکسی S10 باقی مانده است، شایعات و اطلاعات جدیدی در مورد این تلفن در فضای مجازی منتشر شدند، جتی اطلاعاتی در مورد لوازم جانبی این تلفن نیز به بیرون درز کرده است.

همانطور که قبلا مطلع شدیم، مدل‌های مختلف گلکسی S10 قرار است دارای مدل بهبود یافته‌ای از دوربین گلکسی S9 با دریچه دیافراگم ۱۲ مگاپیکسلی معرفی شوند. باردیگر این دوربین از فوکوس خودکار و ثابت ساز بصری تصویر استفاده می‌کند. به علاوه دوربین اصلی باید فیلم برداری فوق آهسته نیز پشتیبانی کند، اگرچه معلوم نیست که آیا این دوربین بهبود خواهد یافت یا خیر چرا که در وضعیت فعلی اش می‌تواند ۰٫۴ ثانیه را با کیفیت ۷۲۰ ضبط کند، همچنین انتظار داریم که شاهد ویژگی شب روشن نیز باشیم، این ویژگی یک ابزار برای تصویر برداری در محیط‌هایی با نور اندک است.

حسگر اصلی همراه یک دوربین زاویه عریض ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود و به کاربران این امکان را خواهد داد تا چیزهای بیشتری در تصاویر خود جای دهند. متاسفانه فوکوس خودکار و ثابت ساز تصویر در این حسگر قرار نخواهد داشت، به عنوان یک بخش اضافه در مدل بزرگ‌تر گلکسی S10 یعنی S10+ شاهد یک دوربین سوم با لنز تِلِفوتو خواهیم بود برخلاف لنز زاویه عریض، این لنز از فوکوس خودکار و ثابت ساز پشتیبانی خواهد کرد.

از دوربین که بگذریم به طراحی این مدل می‌رسیم، بر اساس اطلاعات فاش شده باید منتظر کناره‌هایی به اندازه S9 اما چانه کوچک‌تری باشیم، در کنار این‌ها، سامسونگ تغیراتی در فریم این تلفن نیز ایجاد کرده است.

یکی از این تغییرات تعویض طراحی مات با براق است. در ادامه حفره بزرگ بلندگو با چند شکاف عوض شده، مانند چیزی که در گلکسی S9 دیدیم اما این بار قرار است به جای چهار تا شکاف شاهد پنج تا باشیم. دکمه روشن و خاموش تلفن نیز در مکان بالاتری بری روی Galaxy S10+ گذاشته شده است، اما مکان آن در دیگر مدل‌ها تغییری نکرده است.

آخرین بخش این اطلاعات فاش شده مربوط به هندزفری و شارژر این تلفن می‌باشد

از قرار معلوم یک نسخه بازسازی شده از هندزفری AKG قبلی در جعبه این تلفن قرار خواهد داشت. هنوز معلوم نیست که آیا این نسخه بهبودی نسبت به نسخه قبلی خواهد داشت یا خیر اما قرار است شاهد یک لوگوی جدید بری روی این هندزفری باشیم.

وسیله دیگری که در جعبه باید منتظرش باشیم، شارژر سریع است. این‌بار ظرفیت این شارژر ۲۰ وات می‌باشد و رنگ آن مشکی مات است. برخلاف نسخه قبلی که براق بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید