قاب گلکسی اس ۱۰ بر تن سه گوشی دیگر - تکفارس 
قاب گلکسی اس ۱۰ بر تن سه گوشی دیگر - تکفارس 
قاب گلکسی اس ۱۰ بر تن سه گوشی دیگر - تکفارس 

قاب گلکسی اس ۱۰ بر تن سه گوشی دیگر

سید محمد معلمی
۱۸ دی ۱۳۹۷ - 11:20
قاب گلکسی اس ۱۰ بر تن سه گوشی دیگر - تکفارس 

سامسونگ معمولاً جزئیات پرچمداران جدیدش را به مدت طولانی از همه مخفی می‌دارد ولی تا کنون اخبار زیادی در مورد خانواده گلکسی اس ۱۰ منتشر شده است. از این دستگاه که احتمالاً در همایش بین‌المللی CES امسال رونمایی خواهد شد، به نظر می‌رسد قیمت زیادی داشته باشد زیرا مشخصات فنی آن قدرتمند است.

حالا اکانت توییتری Ice Universe که معمولاً اخبار گوشی‌های پرچمدار سامسونگ را پیش از معرفی در دسترس همگان قرار می‌دهد، ویدیویی را منتشر کرده که در آن گوشی‌های گلکسی نوت ۹، گلکسی اس ۹ پلاس و اوپو فایند ایکس را در قاب گلکسی اس ۱۰ پلاس قرار می‌دهد.

بر اساس این کلیپ، گلکسی اس ۹ پلاس که صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی دارد، به راحتی در قاب گلکسی اس ۱۰ پلاس جای می‌گیرد البته پورت جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری و لنز دوربین اصلی عمودی به خوبی در قاب جای خود را پیدا نمی‌کنند. این نکته را اضافه کنیم که در گلکسی اس ۱۰ دوربین اصلی به صورت افقی دیده می‌شود و جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری بالای صفحه نمایش قرار گرفته است.

گلکسی نوت ۹ را نمی‌توان در قاب پرچمدار آتی سامسونگ قرار داد زیرا بهترین دستگاه سری نوت دارای نمایشگر ۶٫۴ اینچی می‌باشد بنابراین گلکسی نوت ۹ از قاب گلکسی اس ۱۰ بزرگ‌تر است.

البته این به معنای کوچک بودن گلکسی اس ۱۰ پلاس از گلکسی نوت ۹ نیست بلکه شایعات اخیر دقیقاً عکس این مطلب را بیان و عنوان می‌کنند که پرچمدار آتی سامسونگ از نمایشگر ۶٫۴ اینچی بهره خواهد برد.

برای اینکه بتوانیم دستگاهی با چنین صفحه نمایشی را در قاب اشاره شده قرار دهیم، سامسونگ حاشیه‌های آن را از بین برده است. گلکسی اس ۱۰ اولین محصول کمپانی کره‌ای خواهد بود که از پنل OLED و Infinity-O استفاده می‌کند. سامسونگ سعی کرده سنسورها و لنز دوربین سلفی را درون حفره موجود شبیه به حرف انگلیسی O قرار دهد. چنین طراحی که پیش از این در گوشی میان‌رده گلکسی A8s مشاهده شده است، انتظار می‌رود در گلکسی اس ۱۰ مورد استقبال همگان قرار گیرد.

ویدیو مربوطه را می‌توان در ادامه ببینید:

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://dl.gamefa.com/user5/uploder/techfars/480p/How%20big%20is%20the%20Samsung%20Galaxy%20S10%2B%20480p.mp4″ target=”on” button_color_fon=”#000000″ button_text_color=”#ffffff” ]دانلود ویدئو با کیفیت ۴۸۰p[/button]

اگر طول گوشی اوپو فایند ایکس و گلکسی اس ۱۰ یکی باشد، به راحتی می‌توانیم محصول کمپانی چینی را در قاب محصول کمپانی کره‌ای جای دهیم بنابراین اگر دنبال گوشی هستید که از نظر اندازه نمایشگر با پرچمدار آتی سامسونگ یکی باشد، سراغ اوپو فایند ایکس بروید.

از آن جایی که هنوز سامسونگ از خانواده گلکسی اس ۱۰ رونمایی نکرده، بهتر است باز هم این ویدیو را قطعی ندانیم. ضمن اینکه این احتمال وجود دارد کلیپ منتشر شده مربوط به گوشی دیگری باشد هرچند تا کنون Ice Universe هرگاه چیزی گفته عین همان مطلب به وقوع پیوسته است.

اگر سامسونگ بخواهد بر اساس برنامه معرفی خود پیش برود، باید شاهد رونمایی از سری گلکسی اس ۱۰ در همایش بین‌المللی MWC 2019 باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید