گلکسی اس ۱۰ اج | آری یا خیر؟ - تکفارس 
گلکسی اس ۱۰ اج | آری یا خیر؟ - تکفارس 
گلکسی اس ۱۰ اج | آری یا خیر؟ - تکفارس 

گلکسی اس ۱۰ اج | آری یا خیر؟

سید محمد معلمی
۱۳ دی ۱۳۹۷ - 18:00
گلکسی اس ۱۰ اج | آری یا خیر؟ - تکفارس 

بر اساس جدیدترین شایعات درباره گلکسی اس ۱۰، گفته می‌شود کمپانی کره‌ای قصد ندارد پرچمدارش را با این نام معرفی نماید.

اگرچه پیش از این در خبرگزاری‌های مختلف از جمله تکفارس اشاره شده بود که خانواده پرچمدارهای بعدی سامسونگ دارای سه نمونه گلکسی اس ۱۰، گلکسی اس ۱۰ لایت و گلکسی اس ۱۰ پلاس خواهند بود، ولی گویا چنین اخباری اصلاً صحت ندارد.

طبق آنچه بر روی قاب‌های تولید شده توسط کمپانی فعال در این زمینه یعنی MobileFun می‌بینیم، به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد برند اج (Edge) محصولاتش را دوباره روی زبان‌ها بیندازد.

سامسونگ از پسوند اج، برای آخرین بار در سری گلکسی اس ۷ استفاده کرد تا نمونه دارای صفحه نمایش برآمده اینفینیتی را نسبت به دو مدل دیگر متمایز کند. سپس این برند را در سری‌های اس ۸ و اس ۹ به کار نبرد و به طور کلی از صفحه نمایش برآمده در محصولاتش استفاده کرد (البته به غیر از مدل گلکسی اس ۸ اکتیو).

اگر اخبار انتشار یافته مربوط به این قاب‌های تولید شده برای پرچمدار سامسونگ درست باشند، می‌توانیم شاهد سه مدل گلکسی اس ۱۰ لایت، اس ۱۰ اج و اس ۱۰ پلاس باشیم.

در صورتی که سامسونگ قصد نداشته باشد پسوند اج را در محصولات آتی خود بیاورد، باید ساده‌ترین نمونه یعنی گلکسی اس ۱۰ را ارزان‌ترین عضو این خانواده بدانیم ولی چنان‌چه گلکسی اس ۱۰ اج تولید شد، همه طرفداران کمپانی کره‌ای دچار سردرگمی می‌شوند که آیا اس ۱۰ پلاس نمایشگر اینفینیتی برآمده خواهد داشت یا اس ۱۰ اج؟

شما فکر می‌کنید سامسونگ گلکسی اس ۱۰ اج را تولید و بار دیگر این پسوند را به آخر نام پرچمدارش اضافه می‌کند؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://techfars.com/?s=%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C+%D8%A7%D8%B3+10″ target=”on” button_color_fon=”#ff0000″ button_text_color=”#000000″ ]همه خبرهای مربوط به گلکسی اس ۱۰[/button]

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید