ویدیو | ظاهر گلکسی اس ۱۰ رقیبی جدید برای طراحی گلکسی نوت ۱۰ - تکفارس 
ویدیو | ظاهر گلکسی اس ۱۰ رقیبی جدید برای طراحی گلکسی نوت ۱۰ - تکفارس 
ویدیو | ظاهر گلکسی اس ۱۰ رقیبی جدید برای طراحی گلکسی نوت ۱۰ - تکفارس 

ویدیو | ظاهر گلکسی اس ۱۰ رقیبی جدید برای طراحی گلکسی نوت ۱۰

سید محمد معلمی
۱۳ دی ۱۳۹۷ - 15:00
ویدیو | ظاهر گلکسی اس ۱۰ رقیبی جدید برای طراحی گلکسی نوت ۱۰ - تکفارس 

پس از اینکه متوجه شدیم سامسونگ می‌خواهد در گلکسی اس ۱۰، سه لنز به عنوان دوربین اصلی قرار دهد، یک ویدیو بسیار جدید منتشر شد که نه تنها ویژگی‌های کلیدی این دستگاه را مشخص می‌کرد بلکه نشان می‌داد که چگونه پرچمدار این کمپانی کره‌ای با نمونه‌های بعدی آن مانند گلکسی نوت ۱۰ از نظر ظاهر و شیوه طراحی شبیه هستند و البته با هم رقابت نیز دارند.

حالا که ویدیو منتشر شده است، باز هم باید نامی از حساب کاربری توییتری Ice universe بیاوریم. این اکانت در یوتیوب کلیپ تقریباً ۳ دقیقه‌ای را به نمایش درآورده و در زیر آن نیز نوشته است:

آیا در قاب گلکسی اس ۱۰ پلاس می‌توان گلکسی نوت ۹ را جای داد؟ به این ویدیو نگاه کنید.

ویدیو | ظاهر گلکسی اس ۱۰ رقیبی جدید برای طراحی گلکسی نوت ۱۰ - تکفارس 

در این ویدیو، شاهد به نمایش در آمدن قاب مربوط به گلکسی اس ۱۰ پلاس هستید که فرد حاضر سعی می‌کند گلکسی نوت ۹ را در آن قرار دهد.

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p

اگر این تصاویر و اتفاقاتی که در کلیپ رخ می‌دهند را تأیید کنیم (اتفاقی که با توجه به سابقه درخشان Ice universe می‌تواند رخ دهد)، اطلاعات زیادی برای ما روشن خواهد شد.

اولاً اینکه بر خلاف شایعات در مورد خط تولید گلکسی اس ۱۰ که می‌گفتند این سری قرار است در زمینه صفحه نمایش هم اندازه با گلکسی نوت ۱۰ باشند، به نظر نمی‌رسد چنین اتفاقی رخ دهد مگر اینکه سامسونگ باز هم تصمیم جدیدی اتخاذ نماید و اندازه و سایز دستگاهش را دست‌خوش تغییرات کند.

دوماً، ویدیو گلکسی اس ۱۰ پلاس نشان می‌دهد این دستگاه قرار است حالت عمودی لنزهای دوربین گلکسی اس ۹ پلاس را کنار بگذارد و آنها را به صورت افقی مورد استفاده قرار دهد که اگر چنین چیزی درست باشد، تصویر این خبر را می‌توانیم بسیار نزدیک به ظاهر پرچمدار کره‌ای بدانیم. همچنین قادر خواهیم تا اطلاعاتی در مورد دوربین که گفته می‌شود هم سطح با دستگاه‌های DSLR است را نیز تأیید نماییم.

سوماً، در این ویدیو می‌بینیم که ظاهراً سامسونگ تصمیم گرفته برخی ویژگی‌های پرچمدار جدیدش را تغییر ندهد و آنها را همچنان مورد استفاده قرار دهد. برای مثال، گوشه‌های گرد (که بر خلاف سری نوت هستند زیرا آنها دارای گوشه‌های تیز می‌باشند) در گلکسی اس ۱۰ پلاس مشاهده خواهد شد. به علاوه، خبر خوب دیگر آن است که احتمالاً جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری در گلکسی اس ۱۰ وجود خواهد داشت؛ اتفاقی که اسباب خوشحالی و البته رضایت بسیاری از افراد را فراهم خواهد آورد.

با توجه به اینکه کنفرانس CES 2019 و همچنین کنگره MWC 2019 به زودی برگزار می‌شوند، در آینده‌ای نه چندان دور می‌توانیم هم اولین تصاویر مربوط به گلکسی اس ۱۰ را مشاهده نماییم و هم ببینیم آیا نمونه ۵G این دستگاه تولید خواهد شد یا خیر.

شما در مورد مشخصات فنی گلکسی اس ۱۰ چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

برای اخبار بیشتر در این زمینه با تکفارس همراه باشید.

 [button type=”” url=”https://techfars.com/?s=%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C%20%D8%A7%D8%B3%2010″ target=”on” button_color_fon=”#3fc2da” button_text_color=”#000000″ ]تمامی اخبار مربوط به سری گلکسی اس ۱۰[/button]

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید