لو رفتن تصاویری از قاب‌های Goolge Pixel 3 Lite - تکفارس 
لو رفتن تصاویری از قاب‌های Goolge Pixel 3 Lite - تکفارس 
لو رفتن تصاویری از قاب‌های Goolge Pixel 3 Lite - تکفارس 

لو رفتن تصاویری از قاب‌های Goolge Pixel 3 Lite

امیر محمد مریخی
۲۵ آذر ۱۳۹۷ - 19:00
لو رفتن تصاویری از قاب‌های Goolge Pixel 3 Lite - تکفارس 

پس از لو رفتن اطلاعات زیادی در مورد گوگل پیکسل ۳ لایت در ماه نوامبر، برای مدتی دیگر شاهد فاش شدن موارد دیگری در مورد این تلفن هوشمند میان رده‌ گوگل نبودیم. اما امروز گروه Leakster تصاویری منتشر کرد که نشان می‌دهند حداقل یک یا دو نوع تلفن پیکسل لایت در حال ساخت و عرضه به بازار هستند. ضمن اینکه اخرین باری که در مورد این گوشی‌ها خبری شنیدیم، در قابل چندین رندر سه بعدی بود.

اما حالا یک نگاه تازه به این تلفن‌ها همان طراحی یکسان را ولی با یک تفاوت ریز نشان می‌دهد. منبع این مجموعه از رندرهای CAD یک تولید کننده قاب است. لازم است بدانید که برخی از این تولید کننده‌ها به نمونه‌های اولیه تلفن‌ دسترسی دارند. این دسترسی بدین خاطر است که آن‌ها از جزییات دقیق تلفن‌ خبر داشته باشند و هزینه و زمان اضافی برای تولید‌ قاب‌های نا مناست صرف نکند.

با این وجود، کاملا به خود شما بستگی دارد که چقدر به این تصاویر و رندر‌های منتشر شده از گوگل پیکسل لایت ۳ اعتماد کنید. به نظر می‌رسد که طراحی کلی و نسبت گوشه و کناره‌ها با اطلاعات فاش شده قبلی همخوانی دارند. همین قضیه برای طراحی پشت و مکان دوربین و حسگر اثر انگشت نیز صادق است، همینطور برای دکمه‌‌های صدا و قفلِ کنار تلفن.

پایه ۳٫۵ میلی متری صدا در بالای تلفن و USB-C نیز در پایین گوشی در مکان‌های مشابهی قرار دارند.

با این وجود، رندرهای جدید طراحی تک رنگ و یک دوربین سلفی دوگانه در جلوی تلفن نشان می‌دهند. ولی تمام شایعات قبلی بر این مبنا بودند که دوربین سلفی، تک خواهد بود. گرچه با وجود این که یکی از اهداف گوگل برای سر لایت این بود که قابلیت تصویر برداری عالی را به تلفن‌های میان رده بیاورد، با عقل جور در می‌آید که دوربین دوگانه ۱۲+۸ مگاپیکسلی را که در مدل‌های معمولی گوگل پیکسل ۳ استفاده کرده بود به این تلفن میان رده نیز منتقل کند، آن هنگام نگران کم کردن هزینه در دیگر بخش‌های تلفن باشد.
حالا که صحبت از آن شد، تا آنجا که ما می‌دانیم پیکسل ۳ لایت، دارای یک صفحه نمایش ۵٫۵ میلی متری درست مثل پیکسل ۳ خواهد بود. اندازه این دستگاه جدید ۱۵۱٫۳*۷۰*۸٫۲ میلی متر خواهد بود، گرچه ضخامت در قسمت برآمدگی دوربین به ۹ میلی متر می‌رسد. صفحه نمایش دارای رزولوشن HD+ خواهد بود و از نسبت تصویر ۱۸٫۵:۹ استفاده خواهد کرد. قطعات داخلی باید شامل تراشه اسنپ دراگون ۶۷۰، ۴ گیگابایت رم و ۳۲/۶۴ گیگ حافظه داخلی باشند. یک باتری ۲۹۱۵ میلی آمپری از این تلفن‌ پشتیبانی خواهد کرد.

لو رفتن تصاویری از قاب‌های Goolge Pixel 3 Lite - تکفارس 

در مورد گوگل پیکسل ۳ لایت XL نیز گفته می‌شود که این تلفن دارای صفحه نمایشی ۶ اینچی با رزولوشن Full HD+ خواهد بود که یعنی یک صفحه نمایش دراز، اما کمی کوچکتر از صفحه نمایش ۶٫۳  اینچی گوگل پیکسل ۳ XL. تفاوت اصلی نبود ناچ خواهد بود. این تلفن ممکن است از تراشه قوی‌تر اسنپدراگون ۷۱۰ و باتری بزرگتری نیز استفاده کند، اما دوربین این دو مدل لایت معمولی و XL به احتمال زیاد یکسان باقی خواهد ماند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید