پخش فیلم‌های رایگان، با پیام بازرگانی حرکت جدید یوتیوب - تکفارس 
پخش فیلم‌های رایگان، با پیام بازرگانی حرکت جدید یوتیوب - تکفارس 
پخش فیلم‌های رایگان، با پیام بازرگانی حرکت جدید یوتیوب - تکفارس 

پخش فیلم‌های رایگان، با پیام بازرگانی حرکت جدید یوتیوب

امیر محمد مریخی
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - 16:00
پخش فیلم‌های رایگان، با پیام بازرگانی حرکت جدید یوتیوب - تکفارس 

یوتیوب تعدادی فیلم به فهرست خود اضافه کرده که می‌شود آنها را به صورت رایگان تماشا کرد اما قبل از این که بلافاصله برای این کار اقدام کنید شاید دلتان بخواهد بدانید که بهای تماشای این ویدیوها، مشاهده تبلیغات در بین آنهاست. این موضوع می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد مخصوصا اگر به استفاده از سرویس‌های بدون تبلیغ عادت دارید. به گزارش AdAge، گوگل بدون و سر و صدا در ماه گذشته مشغول اضافه کردن این قابلیت جدید بوده است.
در حال حاضر حدود ۱۰۰ فیلم در بخش رایگان یوتیوب وجود دارد که این فیلم‌ها شامل کلاسیک‌هایی مثل راکی و ترمیناتور و سریال‌های فراموش شده‌ای مثل مامور کُدی بَنکس و نگهبان باغ وحش می‌شوند. رییس بخش مدیریت پروژه یوتیوب، روهیت داوان، گفت که فیلم‌های بیشتری قرار است به این پلتفرم اضافه شود.
حالا که یوتیوب هم فیلم‌های رایگان همراه با پیام بازرگانی عرضه می‌کند، به یک پلتفرم مهم در این زمینه تبدیل شده است. مخصوصا روی تلویزیون‌های هوشمند خانگی که Tubi و Vudu رقبای فعلی آن هستند. فیلم‌های دارای پیام بازرگانی برای تلویزیون‌های خانگی زمانی ارزش دارند که تعداد زیادی از بیننده‌ها برای دیدن یک فیلم دور هم جمع شوند.
بر اساس گفته‌های فرهاد مسعودی، مدیرعامل Tubi، بازار فیلم‌های پیام بازرگانی‌دار یک بازار بسیار بزرگ است که در آن فرصت‌های بسیاری وجود دارد. او انتظار دارد که تمام کمپانی‌های بزرگ بالاخره به این حرکت بپیوندند.
روهیت داوان، رییس بخش مدیریت محتوای یوتیوب اضافه کرد:

ما این موقعیت را بر اساس درخواست کاربرانمان ایجاد کردیم. ما میتوانیم علاوه بر انتشار فیلم‌های پولی، فیلم‌های پیام بازرگانی‌دار و رایگان هم پخش کنیم. این فیلم‌ها علاوه بر این که برای کاربر رایگان هستند، یک موقعیت مناسب برای تبلیغ‌کننده هم فراهم می‌کنند.

کسانی که مشتاق فیلم‌های پیام بازرگانی‌دار هستند معمولا با کیفیت مجموعه فیلم‌های انتخاب شده ناامید می‌شوند. تا زمانی که سرویس‌هایی مانند نتفلیکس و گوگل می‌توانند با فروختن اشتراک، محتوای جدیدتر و بهتری در اختیار مردم بگذارند، این حرکت یوتیوب و امثال آن کمی غیر واقع گرایانه به نظر می‌آید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید