یوتیوب سرویس بازی Playables را معرفی کرد -
یوتیوب سرویس بازی Playables را معرفی کرد -
یوتیوب سرویس بازی Playables را معرفی کرد -

یوتیوب سرویس بازی Playables را معرفی کرد

افشین نوری
۵ آذر ۱۴۰۲ - 09:03
Playables

یوتیوب سرویس جدیدی با نام Playables معرفی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد بازی‌های آرکید را بدون نیاز به دانلود کردن آن‌ها بازی کنند.

کاربران پریمیوم یوتیوب اعلان‌هایی از سوی این پلتفرم دریافت کرده‌اند که طبق آن می‌توانند از طریق منوی تنظیمات سرویس Playables را فعال کنند.

اگر عضو یوتیوب پریمیوم هستید، با رفتن به بخش Playables می‌توانید یکی از ۳۷ بازی موجود را اجرا کنید. یکی از این بازی ها Angry Birds Showdown است.

نکته مهم اینکه شما نیازی به دانلود هیچکدام از بازی‌ها نخواهید داشت و همه بازی‌ها روی مرورگر دسکتاپ یا اپلیکیشن یوتیوب اجرا خواهند شد.

گفتنی است نتفلیکس نیز قبلا سرویس مشابهی راه‌اندازی کرده بود، بنابراین هنوز مشخص نیست که سرویس Playables تا چه حد موفق خواهد بود.

گوگل گفته است که این سرویس فعلا تا ۲۸ مارس ۲۰۲۴ قابل دسترس خواهد بود و بعد از آن تصمیم خواهد گرفت که آن را ادامه دهد یا نه.

یوتیوب همچنین به‌تازگی قابلیت‌های جدیدی ارائه کرد که محافظت از نوجوانان را افزایش می‌دهند. این قابلیت‌ها با همکاری Youth and Families Advisory Committee توسعه یافته و در هفته‌های آینده عرضه خواهند شد.

یوتیوب گفته است که اکنون نمایش ویدیوهای مرتبط با محتواهایی که ویژگی‌های فیزیکی بدن را مقایسه می‌کنند و جنبه‌های خاصی از تناسب اندام یا وزن بدن را ایده آل می‌دادند یا پرخاشگری را ترویج می‌دهند محدود کرده است.

یوتیوب اکنون تغییراتی در قابلیت‌های Take a Break و Bedtime Reminder داده است تا بهتر و بیشتر از قبل برای نوجوانان ظاهر شوند. این تغییرات برای کاربران زیر ۱۸ سال که در اکانت‌های خود این یادآوری‌ها را به‌طور پیش‌فرض فعال کرده‌اند، ملموس‌تر خواهد بود.

یوتیوب همچنین پنل‌های Crisis Resource را به یک تجربه تمام صفحه جدید گسترش داده است تا به کاربران کمک کند هنگامی که در یوتیوب به دنبال جستجوی سوالات مربوط به خودکشی، خودآزاری و موارد مشابه هستند متوقف شوند و راهنمایی‌های مربوطه را دریافت کنند.

برخی از کاربران در طول ماه‌های گذشته متوجه فشارهای یوتیوب علیه مسدود کننده های تبلیغاتی شده‌اند و حالا این شرکت با انتشار بیانیه‌ای گفته است که تلاشی جهانی برای سرکوب مسدودکننده‌های تبلیغات و ترغیب کاربران به سمت YouTube Premium را آغاز کرده است.

به گفته یوتیوب، استفاده از مسدودکننده های تبلیغاتی شرایط خدمات این پلتفرم را نقض می‌کند. یوتیوب می‌گوید تبلیغات به میلیاردها نفر اجازه می دهد تا به محتوای مورد علاقه خود در این پلتفرم دسترسی داشته باشند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید