جمع‌بندی شایعات مربوط به وان‌پلاس ۶ تی - تکفارس 
جمع‌بندی شایعات مربوط به وان‌پلاس ۶ تی - تکفارس 
جمع‌بندی شایعات مربوط به وان‌پلاس ۶ تی - تکفارس 

جمع‌بندی شایعات مربوط به وان‌پلاس ۶ تی

سید محمد معلمی
۷ آبان ۱۳۹۷ - 10:30
جمع‌بندی شایعات مربوط به وان‌پلاس ۶ تی - تکفارس 

وان‌پلاس قرار است تا چند روز دیگر از پرچمدار آتی خود یعنی وان‌پلاس ۶ تی رونمایی کند. به خاطر اینکه حرف T در کنار نام این گوشی وجود دارد، انتظار می‌رفت تغییرات زیادی در آن نبینیم ولی با انتشار هر شایعه جدیدی در مورد این دستگاه، مشخص شد که وان‌پلاس ۶ تی دارای امکانات زیادی خواهد بود.

این کمپانی چینی هیچ خبری را در مورد محصول بعدش رد نکرد و با توجه به اینکه خودش نیز در هفته‌های اخیر اخباری را در مورد آن منتشر کرده بود، می‌توانیم اتفاقات را با شایعات مربوطه ترکیب نماییم تا به یک نظر واحد در مورد وان‌پلاس ۶ تی برسیم.

چه امکانات جدیدی در وان‌پلاس ۶ تی خواهد بود؟

از نظر ظاهر، پرچمدار آتی وان‌پلاس شیوه طراحی را به کار برده که در وان‌پلاس ۶ مشاهده کردیم ولی احتمالاً بتوانیم چند تغییر اساسی را شاهد باشیم.

مشخص‌ترین ویژگی وان‌پلاس ۶ تی، در صفحه نمایش آن مشاهده خواهد شد زیرا قرار است همچون وان‌پلاس ۶ که یک ناچ با اندازه متوسط در نمایشگر خود داشت، وان‌پلاس ۶ تی هم از بریدگی قطره‌ای بهره ببرد. این ویژگی باعث خواهد شد که فضا در قاب جلویی دستگاه بیشتر شود تا طراحی تمام صفحه نمایش را نیز شاهد باشیم.

انتظار می‌رود وان‌پلاس ۶ تی یک نمایشگر بزرگ‌تر داشته باشد ولی بعید است ابعاد این دستگاه بیشتر شود. شایعات اخیر در مورد این گوشی دال بر این هستند که کناره‌های این دستگاه تنها ۲ میلی‌متر ضخامت خواهند داشت و قد آن نیز از نسخه قبلی آن بلندتر خواهد بود. این طراحی تنها یک مفهوم دارد و آن هم این است؛ حاشیه باریکتر در اطراف صفحه نمایش.

لازم به ذکر است که صفحه نمایش این دستگاه ۶٫۴ اینچ سایز خواهد داشت و این یعنی ۰٫۱۲ اینچ بزرگ‌تر از نمایشگر وان‌پلاس ۶٫

کارل پی، مدیرعامل وان‌پلاس مدعی است که ظرفیت باتری وان‌پلاس ۶ تی نیز به صورت قابل‌توجهی افزایش خواهد داشت بنابراین، بر اساس شایعات، منبع نیرو پرچمدار آتی کمپانی چینی ۳۷۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود که می‌شود ۴۰۰ میلی‌آمپر بیشتر از وان‌پلاس ۶٫ این احتمال هم وجود دارد که دیگر در این دستگاه جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری را شاهد نباشیم.

با در نظرگیری این نکته که وان‌پلاس معمولاً از محصولات ساخت خودش به عنوان امکانات موجود به همراه فروش یک گوشی استفاده می‌کند، انتظار می‌رود که این کمپانی چینی با حذف جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری از آداپتور خود به همراه این دستگاه بهره ببرد.

جمع‌بندی شایعات مربوط به وان‌پلاس ۶ تی - تکفارس 

دیگر ویژگی مهم، مربوط به اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش می‌باشد که وجود آن تا کنون چندین مرتبه توسط این کمپانی چینی و از طریق چند تیزر تأیید شده است.

هر آنچه باید از اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش وان‌پلاس ۶ تی بدانیم

جمع‌بندی شایعات مربوط به وان‌پلاس ۶ تی - تکفارس 

در نهایت، می‌توانیم از رابط کاربری جدید و مسیریابی پیمایشی تازه، به عنوان امکانات مهم وان‌پلاس ۶ تی یاد کنیم. این ویژگی را خودِ وان‌پلاس تأیید کرده ولی متأسفانه اطلاعات دقیقی در مورد آن وجود ندارد. می‌توانیم این را بگوییم که اندروید خام، بدون هیچ اپلیکیشن اضافه و مزاحم، همواره یکی از ویژگی‌های کلیدی این دستگاه می‌باشد. امیدواریم در وان‌پلاس ۶ تی نیز برخی امکانات سنتی گوشی‌های پیشین را ببینیم ولی رابط کاربری سازگار با اندروید ۹ را هم در این دستگاه مشاهده نماییم.

نسخه جدید رابط کاربری OxygenOS در وان‌پلاس ۶ تی

چه امکاناتی در وان‌پلاس ۶ تی آشنا هستند؟

در اکثر زمینه‌ها، وان‌پلاس ۶ تی همچون نمونه پیشین خود خواهد بود زیرا پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ و صفحه نمایش آمولد با همان میزان رزولوشن در این دستگاه کار گذاشته شده است.

جمع‌بندی شایعات مربوط به وان‌پلاس ۶ تی - تکفارس 

ماژول دوربین عقب نیز احتمال دارد همانند وان‌پلاس ۶ باشد که همین نکته می‌تواند طرفداران کمپانی چینی را ناامید کند. البته نباید این مطلب را اشتباه متوجه شوید زیرا نسبت به مدل قبل بهبودهایی در دوربین آن وجود خواهد داشت اما در مقایسه با دیگر رقبای اندرویدی مانند گوگل پیکسل ۳، گوگل پیکسل ۳ ایکس ال، گلکسی نوت ۹، هوآوی میت ۲۰ پرو و . . . ، آنطور که انتظار می‌رفت، پیشرفتی حاصل نشده است.

دیگر نکته منفی در مورد دوربین اصلی این است که هیچ لنز تله فوتو و یا زاویه گسترده‌ای وجود نخواهد داشت که همین باعث می‌شود دوربین ثانویه کاربرد چندانی نداشته باشد مگر اینکه در بازار بتواند موفقیت کسب کند. البته حالت شب در دوربین به چشم خواهد خورد ولی واقعیت آن است که همین یک ویژگی فایده زیادی نخواهد داشت حالا هر چه‌قدر می‌خواهد پیشرفته باشد.

جمع‌بندی شایعات مربوط به وان‌پلاس ۶ تی - تکفارس 

حالا و با توجه به اینکه اخبار مربوط به وان‌پلاس ۶ تی را خواندید، آیا وان‌پلاس می‌تواند با این محصول در میان رقبای خود حرفی برای گفتن داشته باشد؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید