پلی‌استیشن ۵ زودتر از آنچه فکرش را می‌کنید، معرفی خواهد شد - تکفارس 
پلی‌استیشن ۵ زودتر از آنچه فکرش را می‌کنید، معرفی خواهد شد - تکفارس 
پلی‌استیشن ۵ زودتر از آنچه فکرش را می‌کنید، معرفی خواهد شد - تکفارس 

پلی‌استیشن ۵ زودتر از آنچه فکرش را می‌کنید، معرفی خواهد شد

سید محمد معلمی
۲۵ مهر ۱۳۹۷ - 20:00
پلی‌استیشن ۵ زودتر از آنچه فکرش را می‌کنید، معرفی خواهد شد - تکفارس 

بر خلاف اینکه مدیر بخش سرگرمی سونی، جان کودرا در همایش E3 امسال عنوان کرد که تا سال ۲۰۲۱ خبری از پلی‌استیشن ۵ نخواهد بود، ولی مشخص گردید قرار است از این کنسول بازی جدید در سال ۲۰۱۹ رونمایی شود.

گزارشات و اخبار منتظر شده دال بر این هستند که سونی در حال اجرای سیاست چراغ خاموشی بود تا بتواند در سکوت رسانه‌ای، رقیب سنتی خود در زمینه کنسول‌های بازی یعنی مایکروسافت و محصول آتی این کمپانی یعنی ایکس‌باکس با اسم رمز Scarlett را سورپرایز کند و پلی‌استیشن ۵ را شاید در کریسمس سال ۲۰۱۹ در اختیار گیمرها قرار دهد. ضمن اینکه شایعات مربوط به پلی‌استیشن ۵ زمانی بیشتر رنگ و بوی واقعیت به خود گرفت که این کمپانی در وب‌سایت رسمی خود به دنبال استخدام فردی برای مدیریت کمپین نسل آتی پلی‌استیشن بود.

به نظر شما، انتشار آگهی استخدام برای جذب یک نیروی کارآفرین جهت مدیریت کمپین پلی‌استیشن ۵، آن هم قبل از رد و بدل شدن اخبار مربوط به این کنسول بازی، چه معنی دارد غیر از اینکه سونی می‌خواهد از یک محصول بسیار خاص رونمایی کند؟.

از نظر بسیاری از کارشناسان، انتشار این‌گونه اخبار باعث می‌شود که پازل تولید و عرضه پلی‌استیشن ۵ کم‌کم کامل شود و انتظار ما نیز این است که پیش از سال ۲۰۲۱ از کنسول بعدی بازی رونمایی گردد.

بدون شک، گیمرها بی‌صبرانه منتظر رونمایی از پلی‌استیشن ۵ هستند زیرا دارای سخت‌افزار قوی‌تر و قابلیت اجرای بازی‌های نسخه‌های قدیمی‌تر کنسول یعنی پلی‌استیشن ۴ می‌باشد.

مطمئناً سونی با تولید پلی‌استیشن ۵، نگرانی زیادی برای مایکروسافت و کنسول بازی ایکس‌باکس وان ایکس، به عنوان بهترین و قدرتمندترین دستگاه بازی دنیا ایجاد خواهد کرد.

به نظر شما، آینده بازار کنسول‌های بازی در اختیار سونی خواهد بود یا مایکروسافت؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

در ادامه می‌توانید تیزر رسمی پلی‌استیشن ۵ سونی را مشاهده کنید.

دانلود ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید