ساعت‌های جدید گارمین برای تمام افراد ورزشکار - تکفارس 
ساعت‌های جدید گارمین برای تمام افراد ورزشکار - تکفارس 
ساعت‌های جدید گارمین برای تمام افراد ورزشکار - تکفارس 

ساعت‌های جدید گارمین برای تمام افراد ورزشکار

پوریا اسدی
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - 11:30
ساعت‌های جدید گارمین برای تمام افراد ورزشکار - تکفارس 

Garmin در روز پنج شنبه، ۱۱ اکتبر،  Instinct را معرفی نمود، یک ساعت با GPS که برای افرادی که دوست دارند اوقات خود را خارج از منزل سپری کنند، ساخته شده است. Instinct بهترین ویژگی‌های سری ساعت‌های محبوب Fenix ​​شرکت را به ارمغان می‌آورد و آن را به یک محصول برای تازه‌کاران تبدیل کرده که برای توده‌ها قیمت گذاری شده است. با قیمت ۳۰۰ دلاری،  Instinct یک ساعت با ارزش است.

ساختار کلی Instinct به شدت از سری Garmin Fenix ​​۵X وام گرفته شده است. این دستگاه با یک قطب نمای سه محوری ، ارتفاع سنج و پشتیبانی از چندین سیستم ناوبری ماهواره‌ای از جمله GPS، GLONASS و Galileo عرضه می‌شود. همچنین دارای ضربان‌سنج قلب مبتنی بر مچ دست است که میزان استرس روزانه شما را محاسبه کرده، میزان ضربان قلب در زمان استراحت را ضبط می‌کند و در طول تمرین  را به ردگیری ضربان قلب می‌پردازد. باتری این ساعت تا ۱۴ روز با یک بار شارژ در حالت Smartwatch  دوام می‌آورد. در حالت عادی می‌توانید ۱۶ ساعت با ردیابی کامل GPS و اگر از حالت UltrTrac صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده کنید ۴۰ ساعت را انتظار داشته باشید.

در داخل، سخت‌افزار آن شبیه به ساعت Fenix ​​است، اما بدنه جایی است که دو محصول را از هم متمایز می‌کند. اگر چه هر دو ساعت ظاهر و احساس مشابهی را ارائه می‌دهند اما مواد سازنده‌ی آنها بسیار متفاوت هستند. Instinct دارای پوشش پلیمری سخت و رزولوشن پایین، صفحه نمایش سیاه و سفید در مقایسه با صفحه نمایش رنگی با وضوح بالا، پوشش فولاد و نمایش یاقوت کبود سری Fenix ​​۵X است. صفحه نمایش Instinct به طور بالقوه تقویت شده تا در برابر خراش مقاومت بوده و در نور خورشید  قابل مشاهده باشد.

بدنه‌ی Instinct ممکن است از جنس پلیمر باشد، اما شما لازم نیست دوام این ساعت را مورد سوال قرار دهید، زیرا این پوشش با مشخصات نظامی‌ برای مقاومت حرارتی، شوک و آب ساخته شده است. این ساعت برای دوام آوردن ساخته شده است. یکی دیگر از مزایای استفاده از پوشش پلیمری، وزن آن است – Instinct به مراتب سبک‌تر از ساعت‌های Fenix ​​است، که حداکثر به ۸۷ گرم می‌رسد و می‌تواند برای یک وسیله‌ی پوشیدنی بسیار سنگین باشد.

Instinct سازگار با سایر محصولات خارج از سری Garmin از جمله InReach Mini است که به شما اجازه می‌دهد پیام‌های ارسالی و دریافت و همچنین تماس SOS از ساعت را داشته باشید. این محصول همچنین با دوربین‌های Virb و غلاده‌های ردیابی سگ Astrom Gamin هماهنگ شده است.

Instinct  با رنگ‌های  گرافیت، تندرا و قرمز آتشی با  قیمت خرده فروشی ۳۰۰ دلاری در دسترس است. برای خرید از سایت Garmin در دسترس است.

آیا شمت نیز از وسایل پوشیدنی از جمله ساعت استفاده می‌کنید؟ طرز کار آنها را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید