معرفی چندین ساعت هوشمند جدید شرکت Garmin - تکفارس 
معرفی چندین ساعت هوشمند جدید شرکت Garmin - تکفارس 
معرفی چندین ساعت هوشمند جدید شرکت Garmin - تکفارس 

معرفی چندین ساعت هوشمند جدید شرکت Garmin

سید محمد معلمی
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - 16:02
معرفی چندین ساعت هوشمند جدید شرکت Garmin - تکفارس 

اگرچه هنوز چند ماه تا پخش قسمت بعدی سریال Star Wars باقی مانده اما وسایلی که مزین به تصاویر شخصیت‌ها و وقایع این برنامه تلویزیونی هستند کم‌کم دارند وارد بازار می‌شوند. حالا شرکت Garmin یکی از برندهایی است که با کمپانی دیزنی (Disney) همکاری را آغاز کرده تا محصولاتی بسازد که از تصاویر این سریال بهره می‌برند و آنها را در ساعت‌های هوشمند خود قرار دهد.

ساعت‌های Legacy Saga Series سری جدید تولیدات Garmin به شمار می‌روند که در آنها تصاویر مربوط به شخصیت‌های سریال Star Wars وجود دارد و به خاطر اپلیکیشن Garmin Connect که با این عکس‌ها شخصی‌سازی شده، مطمئناً تجربه باورنکردنی از استفاده از این دستگاه‌ها را فراهم خواهد آورد.

ساعت‌های سری نامبرده دو نسخه مخصوص GPS دارند که تصویر شخصیت دوران رنسانس یعنی ری (Rey) و دارث وادر (Darth Vader) در آنها قرار دارد. بر روی هر دوی این مدل‌ها شعارهای حکاکی شده و حاشیه‌های تزئین شده با علائم شخصیتی سریال Star Wars به چشم می‌خورد.

 

نسخه Rey Special Edition دارای بند سفید رنگ مزین شده به تصویر Jedi است و عکسی از نشانه‌های Jedi هم در آن مشاهده می‌شود. این دستگاه پوشیدنی حاوی تم‌های مخصوص بازیگران و انیمیشن‌های متنوع بوده و اپلیکیشن آن پس‌زمینه Jedi دارد.

آن‌طور که خودِ Garmin می‌گوید، چنان‌چه از این ساعت‌ها استفاده معمولی شود، دوام باتری آنها به ۷ روز می‌رسد و در صورت خرید، یک بند سیلیکونی سفید هم در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. ضمن اینکه قیمت مدل Rey Special Edition به ۴۰۰ دلار می‌رسد.

دومین مدل این خط تولید یعنی Darth Vader Special Edition یک بند چرمی مشکی رنگ دارد که نشانه مخصوص امپراتوری در آن مشاهده می‌شود. روی حاشیه‌های دور نمایشگر این ساعت هم جملاتی از Vader به ثبت رسیده است.

درست مانند مدل Rey Special Edition، این نسخه هم دارای تصاویر پس‌زمینه مخصوص به خودش بوده و عکس‌های اپلیکیشن همگام‌سازی شده با آنها هم از سریال Star Wars الهام گرفته شده‌اند. البته از نظر دوام باتری، Darth Vader Special Edition عملکرد بهتری خواهد داشت زیرا نیازی نخواهد بود تا ۸ روز به شارژر وصل شود و همراه با آن یک بند مشکی به دست متقاضیان خواهد رسید و برای خرید آن باید ۴۰۰ دلار پرداخت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید