از دست‌بندهای هوشمند Vantage V و Vantage M رونمایی شد - تکفارس 
از دست‌بندهای هوشمند Vantage V و Vantage M رونمایی شد - تکفارس 
از دست‌بندهای هوشمند Vantage V و Vantage M رونمایی شد - تکفارس 

از دست‌بندهای هوشمند Vantage V و Vantage M رونمایی شد

سید محمد معلمی
۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - 17:30
از دست‌بندهای هوشمند Vantage V و Vantage M رونمایی شد - تکفارس 

شرکت Polar اخیراً از دو مدل دست‌بندهای هوشمند سری Vintage که برای ورزش‌های بدن‌سازی و توانایی فیزیکی مناسب است، رونمایی کرد که قیمت مدل Vantage M و Vantage V به ترتیب ۲۷۹ و ۴۹۹ دلار می‌باشد.

سری Vintage که طراحی خود را از مدل Vivoactive 3 شرکت Garmin گرفته است، حالا دیگر صفحه نمایش ۱٫۲ اینچی و گرد، شیوه اتصال سلولی و سه دکمه‌های اطراف را در خود نمی‌بیند.

مدل Vantage M که نسبت به Vantage V قیمت کمتری دارد، برای کسانی طراحی شده که در زندگی خود جنب و جوش زیادی دارند زیرا برای این دست‌بند هوشمند سه بند اضافه در نظر گرفته شده که بر اساس شرایطی که فرد استفاده‌کننده آن‌ها را به کار می‌برد، می‌توان بندها را بست.

مدل Vantage V به خاطر چندین سنسور بیشتر و ویژگی‌هایی که در نمونه Vantage M به چشم نمی‌خورند، برای فعالیت‌های فیزیکی سخت‌تر کاربرد دارد.

بهبود نشانگر تعداد ضربان قلب در محصولات جدید Polar

از دست‌بندهای هوشمند Vantage V و Vantage M رونمایی شد - تکفارس 

Polar مدعی است که دست‌بندهای Vintage V و Vintage M می‌توانند با کمک جدیدترین تکنولوژی شمارنده ضربان این شرکت به نام Precision Prime، تعداد ضربان قلب کاربر را به خوبی بشمارند.

طرح به کار رفته در این تکنولوژی نسبت به دیگر مانیتورهای نشان‌دهنده تعداد ضربان قلب متفاوت است. این ساعت‌ها دارای ۹ چراغ LED و ۴ سنسور بیو امپدانس می‌باشد که با استفاده از باتری‌های کوچک، به بهترین نحو ممکن تعداد تپش قلب را به کاربر نشان می‌دهد.

طول امواج قرمز و سبز محصولات Polar در پوست کاربر بیشتر نفوذ می‌کنند تا جریان خون او را بهتر ارزیابی نمایند. این در حالی است که سنسورهای بیو امپدانس میزان مقاومت بدن کاربر در برابر جریان الکتریکی را اندازه‌گیری می‌کنند.

با این ویژگی‌ها، دست‌بندهای هوشمند Vintage می‌توانند آمار دقیق‌تری از کارکرد قلب و همچنین تعداد نبض‌های فرد کاربر ارائه دهند.

حتی با روشن بودن GPS و سنسور شمارنده تعداد ضربان قلب، می‌توان از دست‌بند هوشمند Vintage V تا ۴۰ ساعت استفاده کرد در حالی که دوام باتری مدل Vintage M با روشن بودن GPS و سنسور شمارنده تعداد ضربان قلب ۳۰ ساعت خواهد بود ولی اگر قرار باشد فقط از این وسیله برای مشاهده ساعت استفاده شود، عمر باتری آن به یک هفته نیز می‌رسد.

Vintage V برای ورزشکاران حرفه‌ای

از دست‌بندهای هوشمند Vantage V و Vantage M رونمایی شد - تکفارس 

دست‌بند Vintage V برای ورزشکاران حرفه‌ای گزینه ایده‌آل‌تری به حساب می‌آید زیرا نسبت به مدل Vintage M سنسورهای بیشتری در آن به کار رفته تا قدرت دویدن که کاربرد زیادی برای دوندگان حرفه‌ای دارد را نشان خواهد داد. البته پیش از استفاده از Vintage V، دوندگان باید سنسورهای مربوطه را به سینه و پاهای خود ببندند تا دست‌بند هوشمند بتواند قدرت دوی آنها را محاسبه نماید بنابراین با Vintage V، ورزشکاران دیگر نیازی به استفاده از دستگاه‌های دیگر برای بررسی شرایط جسمانی نخواهند داشت.

دست‌بندهای Vintage V و Vintage M علاوه بر کاربردهای گفته شده، می‌توانند پیام‌های هشدار گوشی‌های هوشمند را دریافت کنند و میزان فعالیت روزانه و وضعیت خواب افراد را به نمایش درآورند.

به علاوه، به خاطر ضد آب بودن این دو دست‌بند هوشمند، ورزشکاران می‌توانند فعالیت‌های آبی خود را نیز بررسی نمایند.

شرکت Polar همچنین برنامه Training Load Pro که می‌تواند با استفاده از تعداد ضربان قلب و اطلاعات فردی مانند قد و وزن، شدت حرکات ورزشی را اندازه‌گیری نماید را نیز بهتر کرده است.

هم‌اکنون امکان پیش خرید این دو دست‌بند هوشمند از سایت رسمی Polar فراهم شده و از ماه اکتبر نیز این دو محصول به دست متقاضیان خواهند رسید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید