با ساعت هوشمند جدید شرکت Garmin سالم‌تر بمانید - تکفارس 
با ساعت هوشمند جدید شرکت Garmin سالم‌تر بمانید - تکفارس 
با ساعت هوشمند جدید شرکت Garmin سالم‌تر بمانید - تکفارس 

با ساعت هوشمند جدید شرکت Garmin سالم‌تر بمانید

سید محمد معلمی
۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - 19:30
با ساعت هوشمند جدید شرکت Garmin سالم‌تر بمانید - تکفارس 

Garmin، شرکت تولیدکننده ساعت‌های هوشمند و هدفون‌ها، با عرضه دست‌بند هوشمند Vivosmart 4 به دو هدف دست خواهد یافت: اولاً مدل Charge 3 شرکت Fitbit را به چالش خواهد کشید و دوماً فعالیت‌های ورزشی افراد را بهبود خواهد بخشید.

Vivosmart 4 که قیمتی برابر با ۱۲۹/۹۹ دلار دارد و اگرچه نسبت به Charge 3 حدود ۲۰ دلار ارزانتر است ولی ویژگی‌های دارد که می‌تواند محصول کمپانی Fitbit را به چالش بکشد.

Garmin اعلام کرده که دست‌بندهای هوشمند Vivosmart 4 برای فعالیت‌های ورزشی کاربرد بسیاری دارند و به شخص استفاده‌کننده این امکان را می‌دهد تا زندگی بهتر و سالم‌تری داشته باشد.

با ساعت هوشمند جدید شرکت Garmin سالم‌تر بمانید - تکفارس 

Vivosmart 4 کیفیت خواب شما را زیر نظر می‌گیرد

خوابیدن، یکی از فاکتورهای مهم برای سالم ماندن در زندگی هر شخص است به همین دلیل کمپانی Garmin سعی کرده تا با افزودن تکنولوژی Pulse Ox در دست‌بند Vivosmart 4 کیفیت خواب کاربر را افزایش دهد.

فناوری Pulse Ox می‌تواند با اندازه‌گیری میزان مصرف هیدروژن توسط یک فرد، مشخص کند که آیا او خواب راحتی داشته است یا خیر. به علاوه، این تکنولوژی توانایی تشخیص خواب سبک یا سنگین را نیز دارد.

کاربر با استفاده از اپلیکیشن Connect Mobile شرکت Garmin می‌تواند وضعیت خواب خود را در گوشی‌ هوشمندش ببیند و متوجه شود خواب خوبی داشته‌ است یا خیر.

بررسی میزان انرژی با دست‌بند هوشمند Vivosmart 4

برای آن دسته از افرادی که به طور مداوم ورزش می‌کنند، Vivosmart 4 ویژگی‌های کاربردی دارد. ویژگی Body Battery یکی از قابلیت‌هایی است که با استفاده از شناسایی تعداد ضربان قلب، مقدار استرس، کیفیت خواب و فعالیت‌ها، می‌تواند انرژی اشخاص را ارزیابی کند. با این ویژگی، کاربران قادر خواهند بود تا تشخیص دهند آیا می‌توانند ورزش سنگین انجام دهند یا خیر.

Garmin سعی کرده تا با بهبود سنسور شمارنده ضربان قلب، ویژگی Body Battery را به گونه‌ای در اختیار کاربران قرار دهد که از میزان انرژی خود آگاه شوند.

با ساعت هوشمند جدید شرکت Garmin سالم‌تر بمانید - تکفارس 

با بهبود حسگر شمارنده ضربان قلب، Vivosmart 4 می‌تواند میزان استرس انسان را در طول روز مشخص کند. این وسیله همچنین به شخص استفاده‌کننده این امکان را می‌دهد تا با آگاهی از وضعیت اضطراب خود (در صورت بالا بودن میزان آن)، کمی استراحت کند. اگر مقدار استرس بسیار بالا بود، Vivosmart 4 با استفاده از یک زمان سنج، کاربر را وادار می‌کند تا از تکنیک‌های هوازی استفاده کند و وضعیت جسمانی خود را بهبود بخشد.

مدیریت حرکات ورزشی با Vivosmart 4

دست‌بند هوشمند Vivosmart 4 مدت زمانی که شخص کاربر ورزش کرده را به او نشان می‌دهد. با استفاده از ویژگی اندازه‌گیری قدرت فعالیت‌های ورزشی، کاربران می‌توانند مدت زمان استراحت، فعالیت و ورزش خود را تخمین بزنند.

این وسیله با جمع‌آوری داده‌های مربوط به تعداد ضربان قلب از روی نبض مچ دست، وضعیت جسمانی فعلی افراد را بررسی می‌کند.

قابلیت تطبیق پذیری Vivosmart 4 سبب می‌شود تا بتواند وضعیت آب و هوا، شیوه پخش موسیقی، دریافت اعلان‌های ضروری، روش پیدا کردن گوشی، پاسخ دادن به برخی پیام‌ها و دسترسی به اعلانات شبکه‌های اجتماعی را بدون نیاز به درآوردن گوشی از جیب و از روی صفحه نمایش دست‌بند، مدیریت نماید.

در پایان اشاره کنیم که شما می‌توانید به مدت ۷ روز، از دست‌بند Vivosmart 4 استفاده کنید. ضمن اینکه این وسیله هوشمند در برابر آب مقاوم است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید