دستبند هوشمند وان‌پلاس زودتر از ساعت هوشمند آن از راه می‌رسد - تکفارس 
دستبند هوشمند وان‌پلاس زودتر از ساعت هوشمند آن از راه می‌رسد - تکفارس 

دستبند هوشمند وان‌پلاس زودتر از ساعت هوشمند آن از راه می‌رسد

مجید مهرعلی
۱۱ دی ۱۳۹۹ - 15:00
دستبند هوشمند وان‌پلاس زودتر از ساعت هوشمند آن از راه می‌رسد - تکفارس 

هواداران وان‌پلاس سال‌های زیادی است که از این سازنده درخواست ساعت هوشمندی را دارند و  ۲۰۲۱ می‌تواند سالی باشد که به این خواسته رنگ واقعیت بخشیده می‌شود. پیش از این اتفاق، بنا بر برخی گزارش‌ها قرار است تا وان‌پلاس بند (OnePlus Band)، دستبند هوشمند تناسب اندام این شرکت معرفی گردد.

با استناد به گزارشی از اندروید سنترال (Android Central)، جایی در سه‌ماهه اول ۲۰۲۱، وان‌پلاس دستبند تناسب اندامی با نام وان‌پلاس بند را عرضه خواهد کرد. به نظر می‌رسد این محصول جدای از ساعت هوشمند در دست توسعه این سازنده باشد و روی تناسب اندام و فعالیت‌های ورزشی تمرکز داشته باشد.

وان‌پلاس بند قرار است رقیب سری می بند (Mi Band) شیائومی باشد. از جدیدترین دستبند هوشمند شیائومی یعنی می بند ۵ به‌عنوان فرمول برنده یاد می‌شود، زیرا این محصول عملکردی خوب را با قیمتی پایین به ارمغان می‌آورد. دستگاه جدید وان‌پلاس نیز به نظر می‌رسد قصد دارد این فرمول را تکرار کند و با قیمتی در حدود ۴۰ دلار برای کاربران در کنار سنجش اطلاعات اساسی فعالیت‌های ورزشی، صفحه‌نمایشی اولد، مقاومت در برابر آب و باتری‌ای با طول عمر چند روزه را به ارمغان آورد.

هنوز مشخص نیست که آیا دستبند هوشمند مورد بحث با ساعت هوشمند وان‌پلاس در یک زمان معرفی می‌شوند یا خیر، اما به نظر می‌رسد که وان‌پلاس بند ابتدا در هند عرضه و سپس راهی دیگر مناطق شود. گزارشی که پیش‌تر به آن اشاره شد، ادعا می‌کند بر اساس اطلاعات رسیده، این دستبند هوشمند در ماه ژانویه یا فوریه معرفی گردد و این بدان معنا است که خیلی زودتر از رویداد معرفی وان‌پلاس ۹ وارد بازار خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید